1. #1
    Maxsus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Maxsus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    49
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart image code yazıp oyuna girecekken oyundan atıyor YARDIM EDİN

    Beyler botu açıyorum loginde diyorum ama start clientle oyunu açtıktan sonra imagine code yazıp tam gircekken oyundan atıyor ne yaptıysam olmadı var mı napılacağını bilen ...
    Rjeka
    CAY

    Asilkroad


  2. #2
    JagerBomb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    JagerBomb isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    297
    Mesajlar 
    1,844
    Beğenme 
    1087
    Beğenilme 
    621
    Konum
    Cyprus / KKTC  

    Standart

    normaldir kardesm herkezde ayni
    Nick: JagerBomb
    Guild Name: LionsOfCihad
    Job NickLC_JAGER_LC





  3. #3
    Bluef - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Bluef isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Şubat 2012
    Konular 
    103
    Mesajlar 
    533
    Beğenme 
    169
    Beğenilme 
    120
    Konum
     

    Standart

    aynı anda fazlaca kişi girmeye çalıştıgından oluyor bildiğim kadarıyla
    wBluef

  4. #4
    Maxsus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Maxsus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    49
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart

    Alıntı JagerBomb Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    normaldir kardesm herkezde ayni
    Alıntı Bluef Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı anda fazlaca kişi girmeye çalıştıgından oluyor bildiğim kadarıyla
    ahaha yok beyler öyle değil ben oyuna giriyorum tam ekran kararıyor o sırada atıyo oyundan
    Rjeka
    CAY

    Asilkroad

  5. #5
    Maxsus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Maxsus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    49
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart

    GÜNCEL!
    Rjeka
    CAY

    Asilkroad

  6. #6
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    225
    Mesajlar 
    1,690
    Beğenme 
    623
    Beğenilme 
    502
    Konum
     

    Standart

    İmage kodu yazdıktan sonra atıyorsa o serverdeki boşluğu sendn önce birisinin doldurduğu içindir
    OYSA HERKES ISTIRIR SEVDİĞİNİ-
    KraL_SuTcu HACI_BUMBALA
    FOREVER STABİL----
    İlgili Dallar: Html/PHP

  7. #7
    Medicine Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Medicine Doctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    226
    Mesajlar 
    1,631
    Beğenme 
    310
    Beğenilme 
    606
    Konum
    Isparta  

    Standart

    Alıntı Maxsus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler botu açıyorum loginde diyorum ama start clientle oyunu açtıktan sonra imagine code yazıp tam gircekken oyundan atıyor ne yaptıysam olmadı var mı napılacağını bilen ...
    İmage Code'u yazdıktan sonra dikkat edin.Hızlı bir yazı geçer sol altta.Server traffic!! Bu sebepten dolayı bot değil silkroad disconnect verir.Botta direk clienti kapatır.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  8. #8
    Maxsus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Maxsus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    49
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Medicine Doctor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmage Code'u yazdıktan sonra dikkat edin.Hızlı bir yazı geçer sol altta.Server traffic!! Bu sebepten dolayı bot değil silkroad disconnect verir.Botta direk clienti kapatır.
    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İmage kodu yazdıktan sonra atıyorsa o serverdeki boşluğu sendn önce birisinin doldurduğu içindir
    arkadaşlar oyunun server traffic! dedikten sonra kapandığını bende biliyorum!

    bot deniyor deniyor tam ekran kararıyo ''hani oyuna girdiğimizde ekran kararıyor ya'' heh işte tam girip ekran kararınca oyun kapanıyo benim sorunum bu
    Rjeka
    CAY

    Asilkroad

  9. #9
    _HACI_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _HACI_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    225
    Mesajlar 
    1,690
    Beğenme 
    623
    Beğenilme 
    502
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Maxsus Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar oyunun server traffic! dedikten sonra kapandığını bende biliyorum!

    bot deniyor deniyor tam ekran kararıyo ''hani oyuna girdiğimizde ekran kararıyor ya'' heh işte tam girip ekran kararınca oyun kapanıyo benim sorunum bu
    Hayır hacı sistem böyle bendede öyle oluyordu arda
    OYSA HERKES ISTIRIR SEVDİĞİNİ-
    KraL_SuTcu HACI_BUMBALA
    FOREVER STABİL----
    İlgili Dallar: Html/PHP

  10. #10
    Maxsus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Maxsus isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    49
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart

    Alıntı _HACI_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayır hacı sistem böyle bendede öyle oluyordu arda
    aga normal botsuz giriyorum tekte giriyor defalarca denedim ama botla girince ekran kararınca kapanıyo oyun
    Rjeka
    CAY

    Asilkroad

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş