Beğeni Ağacı4Beğeniler

Konu:[PvP Rehberi] Rogue Warlock

  1. #1
    Luvonir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Luvonir isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Kasım 2018
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    10
    Mesajlar 
    153
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    33
    Konum
     

    Red face [PvP Rehberi] Rogue Warlock

    GİRİŞ


    Rehberde belirtmediğim yeteneklerin nedenleri açıklamalarının altında yer almaktadır.


    Direkt olarak rehbere geçmeden önce rehberde kullanmış olduğum kısaltmaların açıklamalarını ve bazı matematiksel bilgileri açıklayacağım.
    Görseller ile sunduğum yetenekler baştan sona doğru açıklanmaktadır.



    DoT:
    Damage over Time. Türkçe karşılığı zamanla hasar uygulayandır. Zehir etkisi gibi.

    DeBuff
    :
    Buff, pozitif etkisi olan yeteneklerdir. Bless, holy spell vb gibi. DeBuff ise negatif etkisi olan yeteneklerdir. Division, bleed vb gibi.

    Crowd Control:
    Halk arasında kısaca CC diye geçen Crowd Control stun, slow, sleep, fear, bind vb durumlara verilen genel addır.


    Required Item/Used Weapon:
    Yeteneğin üzerinde Required Item yazıyor ise o yeteneği aktif tutabilmek için gereken eşyanın değiştirilmemesi gerekir. Değiştirilir ise yetenek kapanır. Life, Extreme, pasif light armor cleric buffları vb.

    Used Weapon diyor ise sadece o yeteneği aktif edebilmek için gereken eşyayı kullanmak gerekir. Bless açtıktan sonra başka bir silaha bless kapanmadan geçebilmek gibi.










    Matematiksel Kısım


    Attack/Hit Rate:
    Bu değeriniz ne kadar yüksek ise kullandığınız yeteneğin/düz vuruşun maksimum hasarına ulaşması bir o kadar artar.

    Parry Rate ise bunun tam tersidir. Hedefin Parry'si ne kadar yüksekse aldığı hasar da bir o kadar azalır.

    Eğer yüksek seviye iseniz 1 level canavara sürekli düz vurmayı deneyebilirsiniz ve neredeyse her zaman maksimum hasarı uyguladığınızı görürsünüz. Çünkü 1 level canavarın Parry'si, sizin Attack Rate'iniz ile boy ölçüşemez.


    Kombo:
    2 yetenek hayal edelim. İkisi de 100 vuruyor ama parantezin içindeki yüzde değeri farklı. Birisi %90 alırken diğeri %350 almakta.
    %90 alan yetenek, hasar oranınızın 0.90'ını aldığı anlamına gelir, %350 ise 3.5 katını. İstisnai bir durum söz konusu değil ise, düşük yüzdeli yeteneği kullandıktan sonra hemen başka bir yeteneğe geçiş yapabilirsiniz. Yüksek yüzdeli yetenekleri kullandıktan sonra ufak bir duraksama yaşanır.


    Örnek: %375 alan Prick yeteneğini kullandıktan sonra yaklaşık 1 saniye herhangi bir şey yapamayız. Bu gibi yüksek yüzdeli yetenekler animasyon iptalinden de etkilenmez. Farklı bir eşyayı kuşansanız bile yine de başka bir skill kullanamazsınız.









    Warlock Yetenekleri




    Cruel serisinde bulunan iki tane DeBuff bulunmaktadır. Bunlar Vampire Touch ve Vampire Kiss'dir.


    Vampire Touch: Hedefe %80 ihtimal ile Disease DeBuff'ını uygular ve can çalar. Disease altındaki hedeflerin diğer DeBuffların etkisi altına girme ihtimalleri artar.
    Disease DeBuff'ının seviyesi, diğer DeBufflardan 1 yüksektir.


    Vampire Kiss: Vampire Touch ile aynı etkiyi bir yerine beş hedefe birden %80 ihtimal ile uygular ve bekleme süresi daha yüksektir.





    Dark Mentalist serisinde bulunan dört DoTtan ikisidir. Bu DoTlar zamanla DeBuff da uygulayabileceği ve bu seriden aynı hedefe karşı sadece iki DoT kullanabileceğimiz için diğer DoT olan alev ve zehir kullanılmaz.


    Decayed: Her hasar uyguladığında %25 ihtimal ile hedefe BLEED DeBuffı uygulayabilir. Bleed de ayrı bir DoTtur ve uyguladığı hasarın yanı sıra hedefin ufak da olsa fiziksel ve büyüsel defansını azaltır.


    Curse Breath: Her hasar uyguladığında %25 ihtimal ile hedefe DULL DeBuffı uygulayabilir. Dull, hedefin hareket ve atak hızını ciddi bir oranda yavaşlatır.






    Yine Cruel serisinde bulunan bu iki yetenek aynı işleve sahiptir. Birisi Required Item iken diğeri Used Itemdır.


    Reflect: Requred Itemdır. Kullanıldığı zaman alınan fiziksel ve büyü hasarını %35 ihtimal ile saldırana yeteneğin seviyesine göre yüzde bir oran ile geri yansıtır. Final seviyesindeki Reflect'in yansıtma miktarı %135'dir. Gerçek hasarı yansıtmaz.


    Advanced Reflect: Used Item olan reflecttir ve siz dahil bütün parti üyelerine aynı Buffı verir.





    Raze serisinde bulunan bu üç yetenek rakibin fiziksel defansını kırabilir, uyguladığı hasarı azaltabilir ve aldığı hasarı artırabilir.


    Physical Raze: Hedefe %80 ihtimal ile DECAY DeBuffı uygular. Decay, hedefin fiziksel defansını düşürür.


    Combat Raze: Hedefe %80 ihtimal ile IMPOTENT DeBuffı uygular. Impotent, hedefin uyguladığı hasarı düşürür.


    Courage Raze: Hedefe %80 ihtimal ile DIVISION DeBuffı uygular. Division, hedefin aldığı hasarı artırır.




    Soul Pressure serisindeki bu iki yetenek hedefi stunlayabilir.


    Daze: %80 ihtimal ile anında stunlayabilir.


    Wrath Daze: 3 hedefi birden etkileyebilen ve kısa bir uygulama zamanı olan %80 ihtimalli bir stun yeteneği.





    Dim Haze serisindeki bu iki yetenek rakibi uyutabilir ve rakibin iyileşmesine saldırır.


    Sleep: Hedefi %80 ihtimal ile 5 saniye boyunca uyutur. Yapılan herhangi bir eylem(hasar uygulamayan bir eylem dahi olsa) hedefi uyandırır.


    Wheel Bind: Hedefe %80 ihtimal ile PANIC DeBuffı atabilir. Panic etkisindeki hedefin iyileşmesi azalır ve kullandığı potun süresi dört saniye uzar.




    Bloody Swarm ve Blood serisinde bulunurlar. Pasif olana verilmez ise aktif olan açılamaz.


    Trap Booster: Bloody Swarm serisindedir. Aktif olarak kullanılan tuzağın hasarını artırır ve bir sonraki seviyelerin kilidini açar.


    Bloody Trap: Hedefe %80 ihtimal ile ne zaman patlayacağı kesin olmayan bir bomba bırakır. Denge amacı ile Bloody Trap, Sleep yeteneğinin bekleme süresini de etkinleştirir ve bu sayede hedefi komaya sokamaz.






    Rogue Yetenekleri



    Yetenekler:

    Dagger Power Up: Dagger kuşanırken fiziksel hasarınızı yüzdece artırır.

    Hawk Eye: Attack Rate artırır.

    Quick Step: Stealth altında iken hareket hızınızı artırır. 1v1'de etkisi olmamasına rağmen suikastta bulunacağınız hedef ile aranızdaki mesafenin artmamasını sağlar.

    Dagger Desperate: Required Item olan bir buffdır. Fiziksel hasarı %75 artırırken aynı zamanda fiziksel ve büyü defansınızı %75 azaltır. Bunun yanı sıra bonus fiziksel hasar da artırmaktadır.









    Spinning: 2 saniye bekleme süresi olan bir yetenektir. 2 kere hızlıca vurur ve oranı %87'dir. PvP'de kullanımı neredeyse yoktur ama karşı taraf sürekli can basıyor ise diğer yeteneklerinizin süresi gelene kadar araya bunu serpiştirebilirsiniz.


    Scud: Hareket hızınızı 15 saniye boyunca artırır.


    Screw: 10 saniye beklemesi süresi vardır ve rakibe %30 ihtimalle stun atabilir. Oranı %173'dür.


    Prick: 14 saniye bekleme süresi olan bu yetenek MP'nin yanı sıra canınızın %10'unu da kullanmaktadır. Rakibe %30 ihtimalle bleed, %10 ihtimalle de stun atabilir. Oranı %375dir ve oyundaki en güçlü fiziksel yetenektir.


    Mortal Wounds: 7 saniye beklemesi süresi vardır. 3 kere vurur ve oranı %115'dir. Eğer yatırılmış bir hedefe karşı uygulanır ise %50 daha çok vurur. Ayrıca %20 ihtimalle bleed de uygulayabilir.


    Butterfly Blow: 10 saniye bekleme süresi vardır. %69'luk bir oran ile hedefe 5 kere hızlıca vurur ve hedefi %12 ihtimal ile dull etkisi altında bırakabilir.







    Soru: Neden Stealth Dagger kullanmıyorsun?


    Cevap: Stealth Dagger, görünmez iken aktifleşen gizli bir pasif yetenektir. Görünmezden çıkarken kullandığınız ilk fiziksel hasar uygulayan yeteneğe ya da düz vuruşa ek bir hasar ilave eder. 1v1 yaparken Stealth kullanma şansınız yoktur ama tabii ki sinsi bir saldırıda bulunuyorsanız işler değişir.




    Soru: Zehir ve zehir pasiflerini neden kullanmıyorsun?


    Cevap: Magic özellikleri ile zehir direnci %80'e kadar çıkarılabilir. Karşınızdaki rakip Cleric ise bu değer %100'ü bulur ve zehir uygulamanız imkansız olur.




    Soru: Neden crossbow kullanmıyorsun?


    Cevap: Rogue Warlock hedefi tek büyük bir darbede ya da kombo zincirinde hiç duraksamadan öldürmeye yöneliktir. Crossbow kullanan rogueların temel amacı hedefi yere yatırıp Mortal Wounds ile bitirmeye yöneliktir ve daha çok Rogue/Clericlerde ya da Warrior/Roguelarda görülür. Warlockda zaman kaybıdır.




    Soru: Neden Medical Raze de uygulamıyorsun?


    Cevap: Medical Raze hedefin büyü defansını düşürür. Hasarın kaynağı fiziksel yeteneklerden geldiği için etkisi yoktur. Tek kullanım yeri eğer hedef sürekli DeBufflarınızı siliyor ise işini zorlaştırma amaçlı kullanılabilir.




    Soru: Neden Trap&Sleep bileşenlerini uygulamıyorsun?


    Cevap: Önceden de belirttiğim gibi Trap yeteneği kullanıldığında Sleep yeteneğinin bekleme süresi de etkinleşir. Bu yüzden rakibi komaya sokamıyoruz.




    Soru: Cleric her şeyimi siliyor. Ne yapabilirim?


    Cevap: Cleric, warlockın counterıdır. Debuff uygulamanız çok zordur ve uygulayabilmiş iseniz bile hemen silebilir. Rotasyonunuzda debuffları kullanmanız genelde zaman kaybı olacaktır.
    Genel sanılanın aksine Silkroad'da yenilemez olamazsınız. Cleric bu kritere her ne kadar yaklaşsa da onun bile counterı bulunmaktadır.





    PvP Rotasyonu


    Rogue Warlock aslında geniş bir yelpazeye sahip olduğu için tek düze PvP yapmak zorunda değildir ve bu nedenle rakipten rakibe önceliğiniz değişebilir. Öğrendikçe kendi rotasyonunuz oluşacaktır ama yine de kendiminkini paylaşacağım. Rotasyonu ve yetenekleri Silkroad'a yeni başlamış birisine anlatıyormuş gibi açıklayacağım.


    1) Rakip kim olursa olsun her zaman ilk açtığım yetenek Reflect'tir. Bu sayede siz daggera geçmeden önce rakibin ağır hasar uygulayan yeteneklerini kullanmasını önleyebilirsiniz.
    Required Item gerektiren bu yeteneğin kapanmaması adına bütün warlock yeteneklerimi uygulamadan daggera geçmiyorum.

    2) Hedefte Disease debuffının olması şarttır. Bu nedenle öncelik Disease debuffının tutmasıdır. Tutana kadar Vampire Touch ve Vampire Kiss kullanın.

    3) Disease uygulandıktan sonra ilk olarak Decayed, ikinci olarak da Curse Breath kullanın. Önceliğin Decayed yeteneğinde olmasının sebebi animasyonunun daha hızlı olmasıdır. İlk olarak Curse Breath kullanırsanız yaklaşık olarak 0,3 saniye kaybedersiniz.

    4) Hedefin üzerinde Disease ve Dark Mentalist'teki dotlar hala aktif iken gereken bütün Raze serisini uygulayın. Hedef istenilen kıvama gelince Soul Pressure serisindeki stun yeteneklerini kullanın. Önceki maddeler yerine getirilmiş ve hedef stunlanmış ise daggera geçin. Maddeler eksik kalmış ise rotasyona eksik kalan yerden devam edin. Kıvamı tutturamadan stun atıp daggera geçmek genelde işe yaramaz.

    5) Gereken debufflar ve stun altında olan rakibe bitirici hamleyi yapmak için daggera geçip Dagger Desperate yeteneğini açın ve Prick ile işi bitirmeyi deneyin. Rakip hala ölmemiş ise Mortal Wounds kullanın.

    6) Rakip hala mı hayatta? Warlocka geri dönün, Used Weapon olan Advanced Reflect'i açın ve rotasyonu başarılı olana kadar deneyin.






    DİKKAT

    Eğer rakibiniz Warrior ise ve siz Dagger Desperate açtığınızda kuşandığı silah 2H Sword ise büyük yüzdeli yetenekleri kullanmaktan kaçının. 2H'nin pasif serisinde fiziksel reflect vardır ve yüksek yüzdeli vuruşunuz kritik giderse ve Warrior'ın reflecti tutarsa ikiniz de ölebilirsiniz.


    Eğer rakibiniz CH ise duvarını kırmak zorundasınız. Duvarlar CClere ve DeBufflara karşı tamamen savunmalıdır ve kırmadan Warlock eylemlerine geçemezsiniz. Buz duvarı fiziksel hasar ile kırılabilirken alev duvarı büyü hasarı ile kırılabilir.
    Konu Luvonir tarafından (02.Temmuz.2019 Saat 19:37 ) değiştirilmiştir. Sebep: Okunurluğu iyileştirici geliştirmeler.
    LDR, _Balrog and The_Green like this.


  2. #2
    Miracle- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Miracle- isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    459
    Mesajlar 
    4,755
    Beğenme 
    177
    Beğenilme 
    1056
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Bunu kim hazırladıysa ağır işsiz Bunu okuyup tam teşekkül uygulamaya sokarsanız 2 ayda gelmiş geçmiş pro daggercı olursunuz

  3. #3
    Luvonir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Luvonir isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Kasım 2018
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    10
    Mesajlar 
    153
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    33
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Shadowhunters Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bunu kim hazırladıysa ağır işsiz Bunu okuyup tam teşekkül uygulamaya sokarsanız 2 ayda gelmiş geçmiş pro daggercı olursunuz
    Bildiklerimi hazırlayıp paylaşmayı ve öğrenmek isteyenlere destek olmayı seviyorum.

  4. #4
    Miracle- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Miracle- isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    459
    Mesajlar 
    4,755
    Beğenme 
    177
    Beğenilme 
    1056
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Alıntı Luvonir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bildiklerimi hazırlayıp paylaşmayı ve öğrenmek isteyenlere destek olmayı seviyorum.
    Senin kıymetini bu platformda bilen çok çıkmaz.. bir zaman sonra napıyorum ben diyip gidersin.

  5. #5
    Throwny_xD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Throwny_xD isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mayıs 2016
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    117
    Mesajlar 
    572
    Beğenme 
    119
    Beğenilme 
    63
    Konum
     

    Standart

    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... Sabitleyin abi bunu

  6. #6
    _Balrog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _Balrog isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    31
    Mesajlar 
    92
    Beğenme 
    27
    Beğenilme 
    20
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Luvonir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GİRİŞ


    Rehberde belirtmediğim yeteneklerin nedenleri açıklamalarının altında yer almaktadır.


    Direkt olarak rehbere geçmeden önce rehberde kullanmış olduğum kısaltmaların açıklamalarını ve bazı matematiksel bilgileri açıklayacağım.
    Görseller ile sunduğum yetenekler baştan sona doğru açıklanmaktadır.



    DoT:
    Damage over Time. Türkçe karşılığı zamanla hasar uygulayandır. Zehir etkisi gibi.

    DeBuff
    :
    Buff, pozitif etkisi olan yeteneklerdir. Bless, holy spell vb gibi. DeBuff ise negatif etkisi olan yeteneklerdir. Division, bleed vb gibi.

    Crowd Control:
    Halk arasında kısaca CC diye geçen Crowd Control stun, slow, sleep, fear, bind vb durumlara verilen genel addır.


    Required Item/Used Weapon:
    Yeteneğin üzerinde Required Item yazıyor ise o yeteneği aktif tutabilmek için gereken eşyanın değiştirilmemesi gerekir. Değiştirilir ise yetenek kapanır. Life, Extreme, pasif light armor cleric buffları vb.

    Used Weapon diyor ise sadece o yeteneği aktif edebilmek için gereken eşyayı kullanmak gerekir. Bless açtıktan sonra başka bir silaha bless kapanmadan geçebilmek gibi.





    -



    Matematiksel Kısım


    Attack/Hit Rate:
    Bu değeriniz ne kadar yüksek ise kullandığınız yeteneğin/düz vuruşun maksimum hasarına ulaşması bir o kadar artar.

    Parry Rate ise bunun tam tersidir. Hedefin Parry'si ne kadar yüksekse aldığı hasar da bir o kadar azalır.

    Eğer yüksek seviye iseniz 1 level canavara sürekli düz vurmayı deneyebilirsiniz ve neredeyse her zaman maksimum hasarı uyguladığınızı görürsünüz. Çünkü 1 level canavarın Parry'si, sizin Attack Rate'iniz ile boy ölçüşemez.


    Kombo:
    2 yetenek hayal edelim. İkisi de 100 vuruyor ama parantezin içindeki yüzde değeri farklı. Birisi %90 alırken diğeri %350 almakta.
    %90 alan yetenek, hasar oranınızın 0.90'ını aldığı anlamına gelir, %350 ise 3.5 katını. İstisnai bir durum söz konusu değil ise, düşük yüzdeli yeteneği kullandıktan sonra hemen başka bir yeteneğe geçiş yapabilirsiniz. Yüksek yüzdeli yetenekleri kullandıktan sonra ufak bir duraksama yaşanır.


    Örnek: %375 alan Prick yeteneğini kullandıktan sonra yaklaşık 1 saniye herhangi bir şey yapamayız. Bu gibi yüksek yüzdeli yetenekler animasyon iptalinden de etkilenmez. Farklı bir eşyayı kuşansanız bile yine de başka bir skill kullanamazsınız.





    -


    Warlock Yetenekleri




    Cruel serisinde bulunan iki tane DeBuff bulunmaktadır. Bunlar Vampire Touch ve Vampire Kiss'dir.


    Vampire Touch: Hedefe %80 ihtimal ile Disease DeBuff'ını uygular ve can çalar. Disease altındaki hedeflerin diğer DeBuffların etkisi altına girme ihtimalleri artar.
    Disease DeBuff'ının seviyesi, diğer DeBufflardan 1 yüksektir.


    Vampire Kiss: Vampire Touch ile aynı etkiyi bir yerine beş hedefe birden %80 ihtimal ile uygular ve bekleme süresi daha yüksektir.





    Dark Mentalist serisinde bulunan dört DoTtan ikisidir. Bu DoTlar zamanla DeBuff da uygulayabileceği ve bu seriden aynı hedefe karşı sadece iki DoT kullanabileceğimiz için diğer DoT olan alev ve zehir kullanılmaz.


    Decayed: Her hasar uyguladığında %25 ihtimal ile hedefe BLEED DeBuffı uygulayabilir. Bleed de ayrı bir DoTtur ve uyguladığı hasarın yanı sıra hedefin ufak da olsa fiziksel ve büyüsel defansını azaltır.


    Curse Breath: Her hasar uyguladığında %25 ihtimal ile hedefe DULL DeBuffı uygulayabilir. Dull, hedefin hareket ve atak hızını ciddi bir oranda yavaşlatır.






    Yine Cruel serisinde bulunan bu iki yetenek aynı işleve sahiptir. Birisi Required Item iken diğeri Used Itemdır.


    Reflect: Requred Itemdır. Kullanıldığı zaman alınan fiziksel ve büyü hasarını %35 ihtimal ile saldırana yeteneğin seviyesine göre yüzde bir oran ile geri yansıtır. Gerçek hasarı yansıtmaz.


    Advanced Reflect: Used Item olan reflecttir ve siz dahil bütün parti üyelerine aynı Buffı verir.





    Raze serisinde bulunan bu üç yetenek rakibin fiziksel defansını kırabilir, uyguladığı hasarı azaltabilir ve aldığı hasarı artırabilir.


    Physical Raze: Hedefe %80 ihtimal ile DECAY DeBuffı uygular. Decay, hedefin fiziksel defansını düşürür.


    Combat Raze: Hedefe %80 ihtimal ile IMPOTENT DeBuffı uygular. Impotent, hedefin uyguladığı hasarı düşürür.


    Courage Raze: Hedefe %80 ihtimal ile DIVISION DeBuffı uygular. Division, hedefin aldığı hasarı artırır.




    Soul Pressure serisindeki bu iki yetenek hedefi stunlayabilir.


    Daze: %80 ihtimal ile anında stunlayabilir.


    Wrath Daze: 3 hedefi birden etkileyebilen ve kısa bir uygulama zamanı olan %80 ihtimalli bir stun yeteneği.





    Dim Haze serisindeki bu iki yetenek rakibi uyutabilir ve rakibin iyileşmesine saldırır.


    Sleep: Hedefi %80 ihtimal ile 20 saniye boyunca uyutur. Yapılan herhangi bir eylem(hasar uygulamayan bir eylem dahi olsa) hedefi uyandırır.


    Wheel Bind: Hedefe %80 ihtimal ile PANIC DeBuffı atabilir. Panic etkisindeki hedefin iyileşmesi azalır ve kullandığı potun süresi dört saniye uzar.




    Bloody Swarm ve Blood serisinde bulunurlar. Pasif olana verilmez ise aktif olan açılamaz.


    Trap Booster: Bloody Swarm serisindedir. Aktif olarak kullanılan tuzağın hasarını artırır ve bir sonraki seviyelerin kilidini açar.


    Bloody Trap: Hedefe %80 ihtimal ile ne zaman patlayacağı kesin olmayan bir bomba bırakır. Denge amacı ile Bloody Trap, Sleep yeteneğinin bekleme süresini de etkinleştirir ve bu sayede hedefi komaya sokamaz.



    -


    Rogue Yetenekleri



    Yetenekler:

    Dagger Power Up: Dagger kuşanırken fiziksel hasarınızı yüzdece artırır.

    Hawk Eye: Attack Rate artırır.

    Quick Step: Stealth altında iken hareket hızınızı artırır. 1v1'de etkisi olmamasına rağmen suikastta bulunacağınız hedef ile aranızdaki mesafenin artmamasını sağlar.

    Dagger Desperate: Required Item olan bir buffdır. Fiziksel hasarı %75 artırırken aynı zamanda fiziksel ve büyü defansınızı %75 azaltır. Bunun yanı sıra bonus fiziksel hasar da artırmaktadır.






    -


    Spinning: 2 saniye bekleme süresi olan bir yetenektir. 2 kere hızlıca vurur ve oranı %87'dir. PvP'de kullanımı neredeyse yoktur ama karşı taraf sürekli can basıyor ise diğer yeteneklerinizin süresi gelene kadar araya bunu serpiştirebilirsiniz.


    Scud: Hareket hızınızı 15 saniye boyunca artırır.


    Screw: 10 saniye beklemesi süresi vardır ve rakibe %30 ihtimalle stun atabilir. Oranı %173'dür.


    Prick: 14 saniye bekleme süresi olan bu yetenek MP'nin yanı sıra canınızın %10'unu da kullanmaktadır. Rakibe %30 ihtimalle bleed, %10 ihtimalle de stun atabilir. Oranı %375dir ve oyundaki en güçlü fiziksel yetenektir.


    Mortal Wounds: 7 saniye beklemesi süresi vardır. 3 kere vurur ve oranı %115'dir. Eğer yatırılmış bir hedefe karşı uygulanır ise %50 daha çok vurur. Ayrıca %20 ihtimalle bleed de uygulayabilir.


    Butterfly Blow: 10 saniye bekleme süresi vardır. %69'luk bir oran ile hedefe 5 kere hızlıca vurur ve hedefi %12 ihtimal ile dull etkisi altında bırakabilir.


    -




    Soru: Neden Stealth Dagger kullanmıyorsun?


    Cevap: Stealth Dagger, görünmez iken aktifleşen gizli bir pasif yetenektir. Görünmezden çıkarken kullandığınız ilk fiziksel hasar uygulayan yeteneğe ya da düz vuruşa ek bir hasar ilave eder. 1v1 yaparken Stealth kullanma şansınız yoktur ama tabii ki sinsi bir saldırıda bulunuyorsanız işler değişir.




    Soru: Zehir ve zehir pasiflerini neden kullanmıyorsun?


    Cevap: Magic özellikleri ile zehir direnci %80'e kadar çıkarılabilir. Karşınızdaki rakip Cleric ise bu değer %100'ü bulur ve zehir uygulamanız imkansız olur.




    Soru: Neden crossbow kullanmıyorsun?


    Cevap: Rogue Warlock hedefi tek büyük bir darbede ya da kombo zincirinde hiç duraksamadan öldürmeye yöneliktir. Crossbow kullanan rogueların temel amacı hedefi yere yatırıp Mortal Wounds ile bitirmeye yöneliktir ve daha çok Rogue/Clericlerde ya da Warrior/Roguelarda görülür. Warlockda zaman kaybıdır.




    Soru: Neden Medical Raze de uygulamıyorsun?


    Cevap: Medical Raze hedefin büyü defansını düşürür. Hasarın kaynağı fiziksel yeteneklerden geldiği için etkisi yoktur. Tek kullanım yeri eğer hedef sürekli DeBufflarınızı siliyor ise işini zorlaştırma amaçlı kullanılabilir.




    Soru: Neden Trap&Sleep bileşenlerini uygulamıyorsun?


    Cevap: Önceden de belirttiğim gibi Trap yeteneği kullanıldığında Sleep yeteneğinin bekleme süresi de etkinleşir. Bu yüzden rakibi komaya sokamıyoruz.




    Soru: Cleric her şeyimi siliyor. Ne yapabilirim?


    Cevap: Cleric, warlockın counterıdır. Debuff uygulamanız çok zordur ve uygulayabilmiş iseniz bile hemen silebilir. Rotasyonunuzda debuffları kullanmanız genelde zaman kaybı olacaktır.
    Genel sanılanın aksine Silkroad'da yenilemez olamazsınız. Cleric bu kritere her ne kadar yaklaşsa da onun bile counterı bulunmaktadır.





    PvP Rotasyonu
    Rogue Warlock aslında geniş bir yelpazeye sahip olduğu için tek düze PvP yapmak zorunda değildir ve bu nedenle rakipten rakibe önceliğiniz değişebilir. Öğrendikçe kendi rotasyonunuz oluşacaktır ama yine de kendiminkini paylaşacağım. Rotasyonu ve yetenekleri Silkroad'a yeni başlamış birisine anlatıyormuş gibi açıklayacağım.

    1) Rakip kim olursa olsun her zaman ilk açtığım yetenek Reflect'tir. Bu sayede siz daggera geçmeden önce rakibin ağır hasar uygulayan yeteneklerini kullanmasını önleyebilirsiniz.
    Required Item gerektiren bu yeteneğin kapanmaması adına bütün warlock yeteneklerimi uygulamadan daggera geçmiyorum.

    2) Hedefte Disease debuffının olması şarttır. Bu nedenle öncelik Disease debuffının tutmasıdır. Tutana kadar Vampire Touch ve Vampire Kiss kullanın.

    3) Disease uygulandıktan sonra ilk olarak Decayed, ikinci olarak da Curse Breath kullanın. Önceliğin Decayed yeteneğinde olmasının sebebi animasyonunun daha hızlı olmasıdır. İlk olarak Curse Breath kullanırsanız yaklaşık olarak 0,3 saniye kaybedersiniz.

    4) Hedefin üzerinde Disease ve Dark Mentalist'teki dotlar hala aktif iken gereken bütün Raze serisini uygulayın. Hedef istenilen kıvama gelince Soul Pressure serisindeki stun yeteneklerini kullanın. Önceki maddeler yerine getirilmiş ve hedef stunlanmış ise daggera geçin. Maddeler eksik kalmış ise rotasyona eksik kalan yerden devam edin. Kıvamı tutturamadan stun atıp daggera geçmek genelde işe yaramaz.

    5) Gereken debufflar ve stun altında olan rakibe bitirici hamleyi yapmak için daggera geçip Dagger Desperate yeteneğini açın ve Prick ile işi bitirmeyi deneyin. Rakip hala ölmemiş ise Mortal Wounds kullanın.

    6) Rakip hala mı hayatta? Warlocka geri dönün, Used Weapon olan Advanced Reflect'i açın ve rotasyonu başarılı olana kadar deneyin.






    DİKKAT

    Eğer rakibiniz Warrior ise ve siz Dagger Desperate açtığınızda kuşandığı silah 2H Sword ise büyük yüzdeli yetenekleri kullanmaktan kaçının. 2H'nin pasif serisinde fiziksel reflect vardır ve yüksek yüzdeli vuruşunuz kritik giderse ve Warrior'ın reflecti tutarsa ikiniz de ölebilirsiniz.


    Eğer rakibiniz CH ise duvarını kırmak zorundasınız. Duvarlar CClere ve DeBufflara karşı tamamen savunmalıdır ve kırmadan Warlock eylemlerine geçemezsiniz. Buz duvarı fiziksel hasar ile kırılabilirken alev duvarı büyü hasarı ile kırılabilir.
    Çok güzel bir içerik olmuş eline koluna sağlık. Milletin ne dediğini siktir et. Böyle rehberlere ihtiyaç var. Çoğu player yazdıklarının dörtte birini bilmiyordur. Motivasyonunu yitirme. Forumda böyle daha çok içerik olsa, biz de altında tartışsak, fikir alışverişi yapsak ne güzel olur. Arada girip bakayım diyorum foruma bütün konular kahpe x guildi ******** y guildi. Böyle forum mu olur diyip çıkıyorum. Böyle arkadaşları yazmaktan soğutacağınıza destek olun da forum adama dönsün.
    Konu _Balrog tarafından (01.Temmuz.2019 Saat 20:48 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    Müdavim Üye
    Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ragnarok isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Ağustos 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    337
    Mesajlar 
    4,138
    Beğenme 
    658
    Beğenilme 
    1499
    Konum
     

    Standart

    DPS skillerinin kullanılması Sleep skillini counterlıyor, ben oynarken kullanmıyordum, eğer stun veya sleep kullandığınızda başarısız olduysanız crossbow çekip knockdown ile mortal wounds atabilrsiniz. Başlangıç için açıklamalar iş yapabilir ama özellikle warlock/rogue de sizin de söylediğiniz gibi her rakip için ayrı strateji zamanla oturuyor. Elinize sağlık.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Soru , istek , şikayet , önerilerinizi Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... bildirebilirsiniz.

  8. #8
    Luvonir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Luvonir isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Kasım 2018
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    10
    Mesajlar 
    153
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    33
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Ragnarok Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DPS skillerinin kullanılması Sleep skillini counterlıyor, ben oynarken kullanmıyordum, eğer stun veya sleep kullandığınızda başarısız olduysanız crossbow çekip knockdown ile mortal wounds atabilrsiniz. Başlangıç için açıklamalar iş yapabilir ama özellikle warlock/rogue de sizin de söylediğiniz gibi her rakip için ayrı strateji zamanla oturuyor. Elinize sağlık.
    Rakip sleep etkisindeyken yapılan herhangi bir eylem debuffı sonlandırır. Bu eylem damage barındırmak zorunda değil.

  9. #9
    Miracle- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Miracle- isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    459
    Mesajlar 
    4,755
    Beğenme 
    177
    Beğenilme 
    1056
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Alıntı _Balrog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel bir içerik olmuş eline koluna sağlık. Milletin ne dediğini siktir et. Böyle rehberlere ihtiyaç var. Çoğu player yazdıklarının dörtte birini bilmiyordur. Motivasyonunu yitirme. Forumda böyle daha çok içerik olsa, biz de altında tartışsak, fikir alışverişi yapsak ne güzel olur. Arada girip bakayım diyorum foruma bütün konular kahpe x guildi ******** y guildi. Böyle forum mu olur diyip çıkıyorum. Böyle arkadaşları yazmaktan soğutacağınıza destek olun da forum adama dönsün.
    +1.

  10. #10
    Miracle- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Miracle- isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    459
    Mesajlar 
    4,755
    Beğenme 
    177
    Beğenilme 
    1056
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Alıntı Luvonir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rakip sleep etkisindeyken yapılan herhangi bir eylem debuffı sonlandırır. Bu eylem damage barındırmak zorunda değil.
    Oyun bilgine hayranım bro

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş