1. #1
    Yeni Üye
    Bershka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    18
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    3
    Konum
    Kıbrıs (KKTC)  

    Standart Acil yardım

    Arkadaşlar bi sorum olucaktı yardımcı olursanız sevinirim
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    resimde gördüğünüz gibi tarihi alt alta sıralamam lazım otomatik olarak yani fareden tuttugumda aşağı doğru indirdiğim de 02 Mayıs 2013 Perşembe yazması lazım nasıl yapabilirim acil
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    Chief General
    iMMoRTaLoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    527
    Beğenme 
    91
    Beğenilme 
    224
    Konum
    Ankara  

    Standart

    O sag alttaki kulptan tut o kucuk kareden yazdirmak istedigin yere kadar cek birak
    Bu İşi Bıraktırıp Yapıcam Seni Balerin...

    ReDLiNe
    __BeYaBaN__


    iMMoRTaLoVe

  3. #3
    Yeni Üye
    Bershka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    18
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    3
    Konum
    Kıbrıs (KKTC)  

    Standart

    Alıntı iMMoRTaLoVe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O sag alttaki kulptan tut o kucuk kareden yazdirmak istedigin yere kadar cek birak
    kardesm öyle yapıyorum ama sadece 02 Mayıs 2013 Çarşamba oluyo perşembe olması lazım yani sıra sıra gidecek
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    Chief General
    iMMoRTaLoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    527
    Beğenme 
    91
    Beğenilme 
    224
    Konum
    Ankara  

    Standart

    O zaman 1 mayis ve 2 mayisi sec ayni islemi yap
    Bu İşi Bıraktırıp Yapıcam Seni Balerin...

    ReDLiNe
    __BeYaBaN__


    iMMoRTaLoVe

  5. #5
    Yeni Üye
    Bershka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    18
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    3
    Konum
    Kıbrıs (KKTC)  

    Standart

    NASIL SECİCEM ?
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  6. #6
    Chief General
    iMMoRTaLoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    527
    Beğenme 
    91
    Beğenilme 
    224
    Konum
    Ankara  

    Standart

    1mayis 2013 yaziyor ya onun altina 2 mayisi yaz elle sonra mouse ile 2sini sec ayni kare yine cikacak sag altta cek sundur onu
    Bu İşi Bıraktırıp Yapıcam Seni Balerin...

    ReDLiNe
    __BeYaBaN__


    iMMoRTaLoVe

  7. #7
    Yeni Üye
    Bershka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    18
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    3
    Konum
    Kıbrıs (KKTC)  

    Standart

    Alıntı iMMoRTaLoVe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1mayis 2013 yaziyor ya onun altina 2 mayisi yaz elle sonra mouse ile 2sini sec ayni kare yine cikacak sag altta cek sundur onu
    onun altına 2 Mayıs 2013 Perşembe yazdım yine kareden çektim bu sefer perşembe diye sıraladı cuma - cumartesi yapmıyo of ya
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  8. #8
    Chief General
    iMMoRTaLoVe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    527
    Beğenme 
    91
    Beğenilme 
    224
    Konum
    Ankara  

    Standart

    Sadece alttakini mi cektin ? ikisini birlikte secip yaptiginda olmasi gerekiyor
    Bu İşi Bıraktırıp Yapıcam Seni Balerin...

    ReDLiNe
    __BeYaBaN__


    iMMoRTaLoVe

  9. #9
    Yeni Üye
    Bershka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    18
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    3
    Konum
    Kıbrıs (KKTC)  

    Standart

    ikisini birlikte nasıl cekeceğim
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  10. #10
    General Lord
    Floydian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    10 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    102
    Mesajlar 
    3,055
    Beğenme 
    591
    Beğenilme 
    1587
    Konum
     

    Standart

    3tane yaz byazilarin sekli falan aradaki bosluk vs. ayni olsun tavsiyem yazilari buyuk harfle yaz ucunu sec sonra sag altinda kutu cizgisini ustunde bi cizgi daha cikar ortan tutup assagi cek
    __________________
    __________________






    DURUCAN🔱


    Floydian


    __DeHSeT__ Rulezz †

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş