1. #1
    Yeni Üye
    Sanal_Alem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    09 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    7
    Mesajlar 
    22
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    3
    Konum
     

    Standart Durduk Yere Ban Yedim.

    Gm'lerden ricam charımı tekrar açmalarıdır, çünkü ben hiçbir şey yapmadım durduk yere ban atmışsınız, charım stalldaydı geri döndüğümde ban yemişti

    Id: sicilya35
    Char Name: IICrixusII


  2. #2
    General Lord
    Buqix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    11 Eylül 2012
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    270
    Mesajlar 
    2,784
    Beğenme 
    855
    Beğenilme 
    714
    Konum
    Ankara  

    Standart

    Ban sebebi giriş yapmaya çalıştığında gözükür kardeşim elbet bir nedeni vardır.
    ComradeS
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  3. #3
    General Lord
    MehmetBurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    137
    Mesajlar 
    3,504
    Beğenme 
    667
    Beğenilme 
    1067
    Konum
    İzmir  

    Standart

    Bişey yapmadiysan neden yiyesinki. Ama bazen yanlışlık olabiliyo.
    HeLeN_35

  4. #4
    Yeni Üye
    Sanal_Alem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    09 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    7
    Mesajlar 
    22
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    3
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Buqix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ban sebebi giriş yapmaya çalıştığında gözükür kardeşim elbet bir nedeni vardır.
    yönetime hakaret diyorda ben yönetime bugune kadar tek bir hakaret bile etmedim kardeş anlamadım ben böyle işi. oyunda bile küfür etmedim global ile olsun vs.

  5. #5
    Yeni Üye
    Sanal_Alem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    09 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    7
    Mesajlar 
    22
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    3
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Buqix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ban sebebi giriş yapmaya çalıştığında gözükür kardeşim elbet bir nedeni vardır.
    Hacı yöneticilere hakeret diyorda, ben bugün kimseyle konuşmadım bile char stalldaydı kaç saattir, yeni geldim baktım ban yemişik anlamadım ben bu işten bişey

  6. #6
    Genel Yönetici
    Odin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    16 Aralık 2011
    Silkroad Yetkilisi  
    [GM]Odin
    Konular 
    538
    Mesajlar 
    8,818
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    5144
    Konum
    JollyGame  

    Standart

    Bu konuyu inceleyin: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  7. #7
    Chief General
    Akasya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    27 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    43
    Mesajlar 
    532
    Beğenme 
    620
    Beğenilme 
    271
    Konum
     

    Standart

    Bi de soruyo yüzsüz.

  8. #8
    Üyeliği Durduruldu
    ooo1453 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    27 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    1
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Açın lan çarımı oruspu çocukları durduk yere ban atıyorsunuz orda bir şey demedim ben.Amk evladları açın lan banımı yoksa hepınızı *******

  9. #9
    General Lord
    TheMorgoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    05 Ekim 2012
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    872
    Mesajlar 
    3,842
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1804
    Konum
    Trabzon  

    Standart

    Alıntı ooo1453 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Açın lan çarımı oruspu çocukları durduk yere ban atıyorsunuz orda bir şey demedim ben.Amk evladları açın lan banımı yoksa hepınızı *******
    yavrum sen çok yanlış gelmişsin burası bsilkroad başka serverlere benzemez heleki 300-400 tl lik silk alıyorum die senin köpeğin olan 17-18 yaşındaki gm tayfası hiç yok burda burda koskoca bir marka değeri var sen ufaktan yol al
    FeaR_DreaM
    Romeo1447
    V4N_HELLSiNG
    _Arsonist_

    Efsaneler Ölmez Sadece Şekil Değiştirir Since 2011

  10. #10
    Eski JollyGame Yöneticisi
    Assassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    6,148
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    843
    Konum
    Bahamut & Centaur  

    Standart

    Kimse nedensiz yere ceza almaz. Suç işlemişsiniz ki yönetim olarak cezalandırılmışsınız.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş