1. #1
    Chief General
    manismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    126
    Mesajlar 
    645
    Beğenme 
    245
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Red face Oyuna giriyorum client kapanıyor yardım!!!!!!1

    Arkadaşlar ben bsroyu indirdim winrardan çıkardım data dosyasını çıkarmadı crc hatası verdi daha sonra csronun datasını içine attım şuanda açılıyo ancak chara giriş yapıyorum oyun kapanıyo yardımcı olabilecek varmı 1 aydır charıma giremiyorum


  2. #2
    Vice General Lord
    ALKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    08 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    99
    Mesajlar 
    969
    Beğenme 
    487
    Beğenilme 
    268
    Konum
    BALIKESİR/SAVASTEPE  

    Standart

    bsroyu scsronun ıcınde acmayı mı denedın cok yanlıs bastan bsro ful clıentı ındır tavsıyem
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  3. #3
    Chief General
    manismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    126
    Mesajlar 
    645
    Beğenme 
    245
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    kardeşim yanlış anlattım sanırım b sro indirdim rardan çıkarınca crc hatsı verdi data2 yi çıkarmadı defalarca denedim çıkmadı sitelerden felanda baktım olmadı sonra csronun datasını attım içine açtı ancak oyuna girince kapanıyo client sıkıntı bu crc hatası vermese belki böyle sorunlar olmazdı bunun için yardım istiyorum yada oyunun dosyalarını upload edebilecegim biyer varmı bi site ws...

  4. #4
    General Lord
    Okeanos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Kasım 2012
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    173
    Mesajlar 
    2,423
    Beğenme 
    278
    Beğenilme 
    846
    Konum
     

    Standart

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Bu sayfadan Full client HTTP yi indirdinizmi ?

  5. #5
    Chief General
    manismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    126
    Mesajlar 
    645
    Beğenme 
    245
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    evet indirdim ama rardan çıkarırken crc hatası veriyo data pk 2 çıkmıyo korumaya alıncada çıkıyo ama launcer açılmıyor csronun datasını atınca içine açılıyo oyuna giriyorum birden client kapanıyo anlayamadım ben yardım olabilirseniz çok sevaba girersiniz

  6. #6
    Vice General Lord
    emreseymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Kasım 2013
    Favori Oyun  
    Call Of Duty
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    768
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    391
    Konum
    Istanbul  

    Standart

    Google'dan "WinRAR CRC hatası çözümleri" diye ara, çözüm olabilir hatana




    Yaşasın GALATASARAY! Yaşasın Tam Bağımsız ultrAslan!
    #FAA




  7. #7
    Chief General
    manismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    126
    Mesajlar 
    645
    Beğenme 
    245
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    aradım kardeşim baktım herşeyi denedim ama olmadı varsa bildiginiz bişe ben ona göre yapim ölücemcan sıkıntısından lütfen help me!!!!!!

  8. #8
    General Lord
    [EmRe] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Şubat 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    285
    Mesajlar 
    2,542
    Beğenme 
    602
    Beğenilme 
    480
    Konum
     

    Standart

    Rar`dan çıkarırken virüs programınızdan dosyayı güvenli gosteriniz.

  9. #9
    Yrd.Yönetici
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Silkroad Yetkilisi  
    [GM]Asgard
    Konular 
    802
    Mesajlar 
    21,181
    Beğenme 
    533
    Beğenilme 
    8803
    Konum
     

    Standart

    Windows defender yada Virüs programınız virüs olarak algılaya bilir. Torrent seçeneğinden tekrar indirmeyi deneyin. Yada aynı linki tekrar deneyin. Bağlantınızdan da kaynaklana bilir. En son çare olarak başka bir bilgisayar üzerinden indirip Flash bellek ile kendi bilgisayarınıza kopyalamayı deneyin.

    Bir diğer husus ta cSro ile bSro tamamen ayrıdır. Herhangi biri üzerinden diğer oyunu çalıştırmanız buglara yol açar.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  10. #10
    Chief General
    manismo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    126
    Mesajlar 
    645
    Beğenme 
    245
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    saolun deniyim bunları bi sıkıntı olursa tekrar dönerim size başka birisi çözemiyecek sanırım busorunu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş