Beğeni Ağacı1Beğeniler
  • 1 Post By Cengo

Konu:mBot'dan oyuna giremiyorum.

  1. #1
    General Lord
    Cengo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    18 Mart 2013
    Konular 
    230
    Mesajlar 
    3,391
    Beğenme 
    4434
    Beğenilme 
    3074
    Konum
    Antalya/Serik  

    Standart mBot'dan oyuna giremiyorum.

    Merhaba arkadaşlar, SocketSpy sistemini kullanarak mBottan oyuna giriyordum. 2 gündür pc den oyuna girmedim şehir dışında olduğumdan fakat her zaman ki şekilde SocketSpy programını ''Listen'' şeklinde çalıştırıp mBotu açtıktan sonra Clienti başlat dediğimde ID PW giriş ekranı geliyor fakat her hangi bir hata vermeden direkt dc veriyor ve ya Confirm ekranı geliyor. Sebebi hakkında bilgisi olan mod ve diğer arkadaşlar yazarsa sevinirim.
    Not: pc de herangi bir değişiklik olmadı ve ya farklı bir program indirilmedi mevcut program kaldırılmadı. Oyuna normal girişten girilebiliyor.
    Konu Cengo tarafından (17.Ocak.2015 Saat 01:37 ) değiştirilmiştir.
    TURKISH__MAN

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    General Lord
    MehmetBurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    137
    Mesajlar 
    3,504
    Beğenme 
    667
    Beğenilme 
    1067
    Konum
    İzmir  

    Standart

    knka bendede olmuştu socket spy ı silmiştim sonra yeniden klasöre çıkart dediğimde düzelmişti. yada kasma olunca 2 tane açtıysa socket spy ı görev yöneticisinden kapatmayı dene.
    HeLeN_35

  3. #3
    General Lord
    Cengo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    18 Mart 2013
    Konular 
    230
    Mesajlar 
    3,391
    Beğenme 
    4434
    Beğenilme 
    3074
    Konum
    Antalya/Serik  

    Standart

    Alıntı SmellTheRose-HeLeN35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    knka bendede olmuştu socket spy ı silmiştim sonra yeniden klasöre çıkart dediğimde düzelmişti. yada kasma olunca 2 tane açtıysa socket spy ı görev yöneticisinden kapatmayı dene.
    Aynen knka, sildim rar.dan tekrar çıkarttım girdim oldu. Teşekkür ederim.
    MehmetBurak bunu beğendi.
    TURKISH__MAN

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    General Lord
    Floydian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    10 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    102
    Mesajlar 
    3,055
    Beğenme 
    591
    Beğenilme 
    1586
    Konum
     

    Standart

    aynı şey bendede olmuştu mübarek @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... , ben socket spy i silmeden başka bi arkadaşdan üstünde yaza linki ve porttaki numaralarını socket spya tekrar yazınca düzelmişti
    __________________
    __________________






    DURUCAN🔱


    Floydian


    __DeHSeT__ Rulezz †

  5. #5
    General Lord
    MehmetBurak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    137
    Mesajlar 
    3,504
    Beğenme 
    667
    Beğenilme 
    1067
    Konum
    İzmir  

    Standart

    Alıntı Cengo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen knka, sildim rar.dan tekrar çıkarttım girdim oldu. Teşekkür ederim.
    Eyvallah
    HeLeN_35

  6. #6
    General Lord
    Cengo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    18 Mart 2013
    Konular 
    230
    Mesajlar 
    3,391
    Beğenme 
    4434
    Beğenilme 
    3074
    Konum
    Antalya/Serik  

    Standart

    Alıntı Floydian Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı şey bendede olmuştu mübarek @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... , ben socket spy i silmeden başka bi arkadaşdan üstünde yaza linki ve porttaki numaralarını socket spya tekrar yazınca düzelmişti
    O da olabilir ama şu an düzeldi bakalm ikinci bir sıkıntıya kadar
    TURKISH__MAN

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş