1. #1
    Yeni Üye
    the_buffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Ekim 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    3
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart update problemi

    iyi akşamlar arkadaşlar bsro nun full clientini kendi sitesinde indirdim botsuz bir şekilde launcher i açıp güncelleme işlemini başlatıyorum , güncelleme bittiğinde şöyle bir uyarı veriyor yardımcı olursanız sevinirim ,, sanırım bu hata şu

    Cannot Complate Patching Because Replacer.exe files is damaged. [Error Code(193)] internetten arattığımda en son versiyon full sürüm indirmem gerektiği söyleniyor ancak zaten en son sürümde böle bir problem var :S


    Konu the_buffy tarafından (03.Ekim.2012 Saat 12:09 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    Captain
    eray5454 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Ağustos 2012
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    82
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    10
    Konum
     

    Standart

    muhtamelen virus programın replacer.exe siliyor kardesım devre dışı bırakıp öyle uptade etmeyı dene bide eger tabi full client ise
    Justice__
    IIFoonDeePII
    The_Guardian

  3. #3
    Yeni Üye
    the_buffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Ekim 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    3
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Foruma konu açmadan evvel full clienti yükleğimde bende öle bir şey olabiliceğini düşündüm , ancak karantinada yada raporlarda böle bir şey yoktu , bende anti virus programını komple devre dışı bırakıp full clienti tekrar indirdim tekrar ayni problemle karşılaştım,muhtemelen güncellenen dosyalarda sıkıntı var , bu guncellemeyi manuel yapabilceğim bir yer varmı acaba ?

  4. #4
    Captain
    eray5454 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Ağustos 2012
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    82
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    10
    Konum
     

    Standart

    bilemıcem o zmn kardeş
    Justice__
    IIFoonDeePII
    The_Guardian

  5. #5
    Genel Yönetici
    Odin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    16 Aralık 2011
    Silkroad Yetkilisi  
    [GM]Odin
    Konular 
    538
    Mesajlar 
    8,818
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    5144
    Konum
    JollyGame  

    Standart

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Burada ki önerileri lütfen sırayla uygulayın. Bir çok cevap verilmiş.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  6. #6
    Yeni Üye
    the_buffy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Ekim 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    3
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    sorunu çözdüm teşekkür ederim yaptığım işlem şudur belki arkadaşlara yardımcı olabilir.

    indirdiğim full clienti :

    64 bit windows 7 icin ;

    Bilgisayarim - c ( yerel disk) - Program files (x86) - bSRO_219 nun içine cıkardim ardından güncelleme işlemini tekrar yaptım

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş