1. #1
    Yeni Üye
    Kaanweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    25 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart char id unuttum

    charın id unuttum şifreyi biliyorum aslnda idye benziyordu sifre bulamadm mlsf eposta desen yok cunku arkadasmdan almıstım onada ulaşamadım içindeki tum itemleri sayablrm ama id yok malesef carın nicki arkadaslarında ekli olan benm carlarım var hatta ekli olan carlara girebilirim fakat ben bu carı nasıl geri alıcam?


  2. #2
    Yeni Üye
    Kaanweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    25 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    yardım edebilecek yokmu id yi bulmam lazım eğer yetkili biri test ederse test etsin içindeki itemleri sölerim yahu

  3. #3
    Yrd.Yönetici
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Silkroad Yetkilisi  
    [GM]Asgard
    Konular 
    802
    Mesajlar 
    21,184
    Beğenme 
    533
    Beğenilme 
    8803
    Konum
     

    Standart

    Karakter ID sini paylaşmıyoruz maalesef. Sistem gereği E-Posta ile ID ve Yeni şifre elde edebilirsiniz , fakat E-Posta ya da ulaşamadığınızı söylüyorsanız bizim buna yapabileceğimiz bir şey yok.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    Yeni Üye
    Kaanweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    25 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    ama yani o kadar emekten ben sadece bi id unuttum diyemi vazgeçicem :/ çarla ilgili herşeyi verebiliyorken hemde

  5. #5
    Yeni Üye
    Kaanweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    25 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    yav reduceli itemleri reduce miktarını bile hatırlıyorum yani bu kadar kolay çar kaybolmamalı ya

  6. #6
    Yrd.Yönetici
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Silkroad Yetkilisi  
    [GM]Asgard
    Konular 
    802
    Mesajlar 
    21,184
    Beğenme 
    533
    Beğenilme 
    8803
    Konum
     

    Standart

    Bize kanıt sunmak zorunda değilsiniz , itemleri yada ekli olan isimleri bize vermeniz durumu değiştirmez. Karakterinizi kaybetmemek için gerekli olan 3 bilgi vardır ve siz bunların 2 sini bilmiyorsunuz yada unuttunuz. Bizim bu bilgileri vermemiz doğru olmayacaktır. Karakter sahibi siz olabilirsiniz , yada olmaya bilirsiniz . Biz objektif bakmak zorundayız maalesef. Bu sadece sizin için geçerli değil genel bir husus. Geçmişte yaşanan çokça olay buna örnektir. Gerçekten sahibi siz iseniz zaten ID nizi hatırlayacaksınızdır . Bunun örneklerini çok yaşadık.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  7. #7
    Yeni Üye
    Kaanweb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    25 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    yani bütün emeğimi boşverelim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş