1. #1
    SASUKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SASUKE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Kasım 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart oyuna giremiyorum

    Merhaba arkadaşlar bir nedenden dolayı oyuna giremiyorum bugün öğlen civarında oynuyabiliyorum ama artık giremiyorum bakım varmış ama onuda tamamlamışlar ama hala giremiyorum hata olarak şuan da servere erişim yok yada update yapılıyor diyor start gelmiyor sizde de bu sorun var mı ?


  2. #2
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    431
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    Bugün bakım yoktu.

    Bsilkroadı sil eğerki Rar halinde varsa sonra bir daha yükle.

    Diğer yandan internet bağlantı hızında çok düşük olabilir.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  3. #3
    sorinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    sorinho isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    05 Ağustos 2012
    Konular 
    82
    Mesajlar 
    622
    Beğenme 
    213
    Beğenilme 
    116
    Konum
    im Seni :)  

    Standart

    İndirme felan yapıyorsan ıdm ile ondan kaynaklı olabilir.

  4. #4
    SASUKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SASUKE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Kasım 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için bi kaç kez modeme res attım girmemişdi şimdi yeniden res atınca modeme bu sefer girdi oyuna.
    Konu SASUKE tarafından (12.Kasım.2012 Saat 01:24 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    SASUKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SASUKE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Kasım 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Alıntı SASUKE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler arkadaşlar cevaplarınız için bi kaç kez modeme res attım girmemişdi şimdi yeniden res atınca modeme bu sefer girdi oyuna.
    Ama modem yeniden başlatılınca gene aynı hatayı verdi bi kaç kere açıp kapadım ama ıp tutmadı bu ıp sabitleme nasıl yapılıyor arkadaşlar oyunda superonline kullandığım için oluyor kesin.

  6. #6
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    431
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    Acaba ıp yi yurt dışından mı alıyor ki. Sen olana kadar dene en iyisi

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Belki yardımcı olur ben de tam olarak nasıl olur bilmiyorum. Hiç işim düşmedi
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  7. #7
    SASUKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SASUKE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Kasım 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Alıntı HatcheteR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acaba ıp yi yurt dışından mı alıyor ki. Sen olana kadar dene en iyisi

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Belki yardımcı olur ben de tam olarak nasıl olur bilmiyorum. Hiç işim düşmedi
    Aynen öyle yurt dışındanmış ip'ler bi kaç siteye girerken aynı problem giremiyorum ip'imin kaç la başlamasını isteyim.Çünkü hep sıkıntı.

  8. #8
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    431
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    bunlardan biri olur herhalde
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  9. #9
    SASUKE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SASUKE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Kasım 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    5
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Alıntı HatcheteR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    bunlardan biri olur herhalde
    Teşekkürler sorunu halletim de bi şey daha sorucam oyunda kurdum var 98 lvl'lik atak gücü 10000 küsür gösteriyodu bugün tekrar baktım 5000'lerde geziyor neden olabilir acaba ?

  10. #10
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    431
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    mag ve phy atak farklıdır ondan. Diğer türlü herhangi bir sorun yok.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş