1. #1
    Yeni Üye
    yusuf123456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart SAHTE RANK THEİF

    bun adam biziM ALIN TERİMİZİ HİÇE SAYIP SAHTE RANK KASIYO BUNUN BAN YEMESİ VE YARDIM EDEN oBASKAN NI da size havale ediyorum..Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    General
    PERFECT10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    08 Ağustos 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    41
    Mesajlar 
    153
    Beğenme 
    15
    Beğenilme 
    25
    Konum
     

    Standart

    Hak yenilmesin [GM] İLGİLEN .

  3. #3
    General Lord
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    344
    Mesajlar 
    5,323
    Beğenme 
    950
    Beğenilme 
    976
    Konum
    İZMİT  

    Standart

    O Bölge tam bir kervan yolu kardeşim o dağların ardından geçip constantını aşıp edirneye varıyorsun ne sahte rankı asfasdasd

    UZMAN YARDIMCISI

  4. #4
    Senior General
    yusbabaqa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Ağustos 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    51
    Mesajlar 
    335
    Beğenme 
    63
    Beğenilme 
    67
    Konum
     

    Standart

    ORDAN KERVAN CEKILIYO DIYE BISEY YOK ADAM CONS KAPISINDAN MALI CALIP BELKI ORAYA GELDI ?

  5. #5
    Yeni Üye
    yusuf123456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    arkadaşım adam malı satmıyo cıkan hunterleri kesip duruyo
    rankda hep ilerliyor... sahte bu iş retun atmıyo beni gördü kaçtı zaten

  6. #6
    Yeni Üye
    yusuf123456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    kolay değil sizin adam bu tc başkan yapıyo

  7. #7
    Yeni Üye
    yusuf123456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    size nefes aldırmıyorum diye böyle sahte ranka girip yapmanız çok yanlış bişey madem yemiyor traderlik yapmayın GM bu adamı incelermisin beni gördü kaçtı resim aldım videoda war ama atamıyorum ..adam rankta çok hızlı ilerliyordu şüphelendim aradım buldum 2 saat adamı aradım

  8. #8
    Yeni Üye
    yusuf123456 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    22 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    kolaydeğil trader hunter dir kendi arkaşını savunuyor kural belli arkadaşım işi kuralına göre oynayın biz sizin cıkmanızı saatlerce bekliyoruz yan chardan mal alıp kasmak bize yakışmaz kimseye yakışmaz yapmayın kuralı sevmiyorsanız GM ile konusun sahte rank serbest olsun ozaman bizde cıkar gideriz emek denen bişey war terbiyesiz lik yapmanın manası yok bizde trader olup sahtemi kasalım sizin yaptığınız gibi emeğinizi yemiş olmazmıyız biz adam akıllı oyun oynuyalım diyoruz şurda

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş