Beğeni Ağacı3Beğeniler

Konu:Öneri Honor Point

  1. #1
    Vice General Lord
    emreseymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Kasım 2013
    Favori Oyun  
    Call Of Duty
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    768
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    391
    Konum
    Istanbul  

    Standart konu kilit

    Size bir halt anlatılmaz. Zaten anlayabileceğinizden bile şüpheliyim. Konu kapatılsın lütfen.
    Konu emreseymen tarafından (06.Aralık.2013 Saat 16:33 ) değiştirilmiştir.




    Yaşasın GALATASARAY! Yaşasın Tam Bağımsız ultrAslan!
    #FAA





  2. #2
    Üyeliği Durduruldu
    omeralus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    20 Ağustos 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    85
    Mesajlar 
    500
    Beğenme 
    108
    Beğenilme 
    277
    Konum
     

    Standart

    saçmalık
    BeCooL bunu beğendi.

  3. #3
    Vice General Lord
    IIBc_U_CryII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    772
    Beğenme 
    477
    Beğenilme 
    183
    Konum
     

    Standart

    Saçmalık Değil bu arkadas kendini gidip kaldırıma vursun bence.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    Vice General Lord
    emreseymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Kasım 2013
    Favori Oyun  
    Call Of Duty
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    768
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    391
    Konum
    Istanbul  

    Standart

    saçma olan yanı nedir beyler ?




    Yaşasın GALATASARAY! Yaşasın Tam Bağımsız ultrAslan!
    #FAA




  5. #5
    Vice General Lord
    IIBc_U_CryII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    772
    Beğenme 
    477
    Beğenilme 
    183
    Konum
     

    Standart

    Sen Böyle konu açarsın sana anlatmaya bile değmez der geçerler Anlamazsın sen o kadar adam ıd pw alıcak emek vericek 3000+++ adam mezun edicek sonra gelmis ayda bir yenilensin dicen sankide sen çok kasıcam aptal aptal konusmayın.
    BeCooL bunu beğendi.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  6. #6
    Vice General Lord
    emreseymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Kasım 2013
    Favori Oyun  
    Call Of Duty
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    768
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    391
    Konum
    Istanbul  

    Standart

    Alıntı IIBc_U_CryII Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen Böyle konu açarsın sana anlatmaya bile değmez der geçerler Anlamazsın sen o kadar adam ıd pw alıcak emek vericek 3000+++ adam mezun edicek sonra gelmis ayda bir yenilensin dicen sankide sen çok kasıcam aptal aptal konusmayın.
    Sen önce bir doğru düzgün konuşmayı öğren ondan sonra yorum yap. Adam akıllı soruyoruz saçma sapan yorum atma. Ben sadece öneri verdim uygulansın demedim.




    Yaşasın GALATASARAY! Yaşasın Tam Bağımsız ultrAslan!
    #FAA




  7. #7
    Vice General Lord
    IIBc_U_CryII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    772
    Beğenme 
    477
    Beğenilme 
    183
    Konum
     

    Standart

    öneri verdiğin uygulansın tamam anket aç bakayım böyle önerim var evet hayır diye yap bakalım senden baska oy veren olursa istediğin de bana .
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  8. #8
    Vice General Lord
    emreseymen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    03 Kasım 2013
    Favori Oyun  
    Call Of Duty
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    768
    Beğenme 
    260
    Beğenilme 
    391
    Konum
    Istanbul  

    Standart

    Alıntı IIBc_U_CryII Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öneri verdiğin uygulansın tamam anket aç bakayım böyle önerim var evet hayır diye yap bakalım senden baska oy veren olursa istediğin de bana .
    Yahu birader ya anlamıyorsun ya da anlamak istemiyorsun. Ben sana veya başkasına olsun dedim mi? Ben sadece böyle olsa daha mantıklı olur dedim; illa uygulansın demiyorum. Gelmiş buraya saçma sapan yorum yapıyorsun.




    Yaşasın GALATASARAY! Yaşasın Tam Bağımsız ultrAslan!
    #FAA




  9. #9
    che
    che isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Chief General
    che - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Kasım 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    43
    Mesajlar 
    690
    Beğenme 
    438
    Beğenilme 
    460
    Konum
     

    Standart

    Fatih abi weya ferhan 10 numara yazmışın walaha kend,ini kaldırıma wursun )
    AK_SAKALLI

    LionsOfCihad <3

  10. #10
    Vice General Lord
    IIBc_U_CryII - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    02 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    772
    Beğenme 
    477
    Beğenilme 
    183
    Konum
     

    Standart

    Sende Biraz mantık olaydı böyle konuyu buraya açma değil tereddüt edip açmamalıydın mantıklı diyo la bide ne güldem ha ben bile surda bot charlarına ıd pw alırken neler çekiyorum adam gelmis 3000+++ üstü mezun yapan adamlara kalkmıs sıfırlansın hey allahım ...
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş