Beğeni Ağacı1Beğeniler
  • 1 Post By firinda

Konu:swde sorun war

  1. #1
    AdvBank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AdvBank isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2013
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    61
    Beğenme 
    16
    Beğenilme 
    9
    Konum
     

    Standart swde sorun war

    Gm bakımdan mı neyden artık bilmiyom .. şuanda aşırı lag war.. modeme 2 kere reset attım. pvp de inanılmaz lag var


  2. #2
    Lucifer__Ufuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Lucifer__Ufuk isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Temmuz 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    293
    Mesajlar 
    2,777
    Beğenme 
    312
    Beğenilme 
    664
    Konum
    İstanbul-Beykoz  

    Standart

    sende sorun var kardes sw de bişey yok
    bSilkroad'ı Bıraktı

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  3. #3
    firinda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    firinda isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Mart 2012
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    44
    Mesajlar 
    365
    Beğenme 
    51
    Beğenilme 
    49
    Konum
     

    Standart

    csrodada ara ara lag başladı
    Lucifer__Ufuk bunu beğendi.

  4. #4
    Ahmet[CrazyPenquen] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ahmet[CrazyPenquen] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Haziran 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    121
    Mesajlar 
    937
    Beğenme 
    121
    Beğenilme 
    132
    Konum
    İstanbul Sokakları  

    Standart

    girince bi yarım saat sonra sro açılıyo
    Ahmet-CrossMarian


    The Guardian - Savunma Bakanı

  5. #5
    AdvBank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AdvBank isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2013
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    61
    Beğenme 
    16
    Beğenilme 
    9
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Lucifer_____ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sende sorun var kardes sw de bişey yok
    bi bende değilmiş dimi kardeş ?

  6. #6
    Ahmet[CrazyPenquen] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ahmet[CrazyPenquen] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Haziran 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    121
    Mesajlar 
    937
    Beğenme 
    121
    Beğenilme 
    132
    Konum
    İstanbul Sokakları  

    Standart

    la gerçektende sorun var ama mk o ne la 10dkda 1
    Ahmet-CrossMarian


    The Guardian - Savunma Bakanı

  7. #7
    Eski JollyGame Yöneticisi
    Assassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Assassin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    6,150
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    843
    Konum
    Bahamut & Centaur  

    Standart

    Herhangi bir sorun yok malesef. Sunucu ile ara sıra bağlantı yavaşlıkları olabiliyor.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş