Beğeni Ağacı3Beğeniler
  • 2 Post By DragonSlayer
  • 1 Post By ThreePoint

Konu:Öneri - CHN Karakterler

  1. #1
    Devil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Devil isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Nisan 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    155
    Mesajlar 
    482
    Beğenme 
    226
    Beğenilme 
    189
    Konum
    from Hell  

    Standart Öneri - CHN Karakterler

    Merhaba,

    Benim Çin karakterleri ile ilgili bir önerim var..
    Biliyorsunuz ki bir Eu karakterlerinin skill ağaçlarında neredeyse her silaha ait bir buff bulunuyor,gerek defans gerekse attack bakımından..Fakat Çin karakterleri bu konuda biraz dezavantajlı..

    Örnek verecek olursam ; Warrior - Cleric buildine sahip, Light Armor set giyen bir karakter buff yönünden oldukça zengin.. Two-handed'da , One-handed'da , Dual Axe'da çeşitli defans ve attack buffları bulunuyor..Özelikle de Screen,Skins ve diğer yardımcı bufflar sayesinde oldukça dayanıklı olabiliyorlar..Üstüne bir de Cleric Rod takınca da bufflar sayesinde ölümsüzleşiyorlar diyebilirim..

    Eskiden Çin karakterlerinde buildi yapmak tamamen bir stratejiydi..Kimisi Lightning açardı kimisi Fire..Bazı Int karakterler vardı cold açmayan..Çünkü bir Warrior,Dagger,Wizard yoktu karşısında..Kendi gibi bir Çin vardı..

    Önerim şu ki ;

    Chinese karakterler R-Silkroaddaki gibi Lightning - Fire - Cold'dan aynı anda faydalanabilsin..
    Force ayrı ,bu 3 skill ağacı ayrı olsun..

    Weapon + Light / Fire / Cold
    Weapon + Force

    Force'a bir imbue skill'i eklensin..(Böylece karakterini Force yapan player'lar durumdan şikayetçi olmazlar diye düşünüyorum)

    Baska bir şekilde Yeni bir skill ağacı ortaya cıkabilir örneğin Power CHN gibi..Buraya çeşitli aktive - pasive bufflar eklenebilir..

    Chinese char güclendirmede yaptığınız önerileri gerçekten yerinde buldum..Tam da düşündüğüm şeylerdi,stun probability ve knock - back gibi..
    Belki önerilerimin bir katkısı olur diye düşünüyorum..Yaptığım öneriye ek olan baska skiller gelebilir,değiştirilebilir..ya da söylediklerim tamamen saçma da olabilir..
    Herkese İyi Oyunlar ve tüm yöneticilere iyi çalışmalar
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    DragonSlayer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    DragonSlayer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Şubat 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    108
    Mesajlar 
    1,150
    Beğenme 
    768
    Beğenilme 
    550
    Konum
    Wien  

    Standart

    Yanlış anlaşılmak istemiyorum ama bu şekilde oyun alt üst olacaktır. En küçük bir örnek veriyorum > pot basma süresini 1 saniye ileri yada geri alsalar bile bu oyunun düzenini büyük ölçüde etkileyecektir. O nedenle bahsettiğiniz değişikliğin yapılmasına ben şahsım adına karşıyım.
    Konu DragonSlayer tarafından (11.Temmuz.2012 Saat 05:42 ) değiştirilmiştir.
    Fesuni ve Prophet bunu beğendi.
    SERVER: bSilkroad
    GUILD: Everest
    CHARNAMES: Dra9on, Arven
    BUILDS: Warrior/Cleric - Wizard/Cleric

  3. #3
    Devil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Devil isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Nisan 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    155
    Mesajlar 
    482
    Beğenme 
    226
    Beğenilme 
    189
    Konum
    from Hell  

    Standart

    Bilmiyorum bana hala çok mantıklı geliyor ;

    Weapon + Light / Fire / Cold
    Weapon + Force

    R-Silkroadn beta versiyonunu oynadın mı bilmiyorum ama öyle aşırı derece bir fark yaratmıyor dediğim şey..
    Skilleri geçtim,bir eu silahının bile ona denk chinese bi silahtan daha güçlü olduğunu görebiliyoruz..
    Yine de yorumun için teşekkür ederim
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    mom02 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    mom02 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Şubat 2012
    Konular 
    10
    Mesajlar 
    168
    Beğenme 
    36
    Beğenilme 
    29
    Konum
     

    Standart

    Healing orbit olduğu sürece eular 14 saniyede 1 defa pot basıyoruz diye ağlamasınlar

  5. #5
    WowstyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WowstyLe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Mayıs 2012
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    160
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    26
    Konum
     

    Standart

    Oyunun duzenı zaten bozuk suan denge denen sey yok bana da mantıklı geldı bu soylenenler daha derın bır ınceleme ve calısmayla cın charlar da eularla kapısacak hale getırılebılır
    *** ChiLLiN_ ***

  6. #6
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    431
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    Alıntı WowstyLe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oyunun duzenı zaten bozuk suan denge denen sey yok bana da mantıklı geldı bu soylenenler daha derın bır ınceleme ve calısmayla cın charlar da eularla kapısacak hale getırılebılır
    Zaten şuanda kapışabilecek vaziyette eu ve ch karakterler; tek şu sorun olabiliyor Party sisteminde oynarken warrior buffları sıkıntı yaratıyor bunuda gidermek imkansız olduğuna göre ch karakterlerde bir warrior bulur iş halledilir Yanında bir de cleric iyi gider
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  7. #7
    WowstyLe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WowstyLe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Mayıs 2012
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    160
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    26
    Konum
     

    Standart

    Her karakter ıcın gecerlı degıl maalesef o dedıgın sey eu charlara +7 set yeterken chnlere cok daha saglam yapmak gerekıyor karsılarında durabılmek ıcın ıkısı ıcınde esıt bır denge yok dedıgın gıbı de partılerde ınanılmaz bır buff ustunlugu oluyor yanı bu da euların chnlerden partyle olsun baska turlu olsun bır sekılde ustun oldukları anlamına gelıyor demek ıstedıgım bu
    *** ChiLLiN_ ***

  8. #8
    ThreePoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ThreePoint isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    34
    Mesajlar 
    825
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    375
    Konum
     

    Standart

    Aşırıya gidilmeden yapılan değişiklikler bir çok oyuncumuz tarafıdan hoş karşılandı şu ana kadar yapılan düzenlemelerden neredeyse hiç şikayet almadık diyebiliriz. Aynı titizlik ile yapılan değişiklikler geliştirilmeye devam edecektir. Çalışmalar henüz son bulmuş değil skillerin üzerinde yazan değerler değiştirilmese de denemek için bazı skillerde düzenlemeler yapıldı. Dikkatli oyuncular bunu hissetmişlerdir.

    Tabi EU karakterleri kendi içlerinde düşünmemek gerekir. Eu karakterler kendi partylerinde buf olarak avantajlı olsalar da CH karakterler de EU karakterlerden buf alabiliyorlar, bu durumda CH karakterlerin çok daha avantajlı olduğu durumlar söz konusu olabiliyor. Rahatsız edecek seviyede değişikliklerden kaçınmaya çalışıyoruz yaptıklarımız ve yapacaklarımız üzerinden açıklama yapmak istemiyorum çünkü bir çoğu deneme aşamasında tatmin edici sonuçlar alındığında skillerin üzerinde yazan değerlerde de değişiklik yapılara sizlere duyurulacaktır. Çalışmaya devam ediyoruz.
    Devil bunu beğendi.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş