Beğeni Ağacı1Beğeniler

Konu:soyuldum :(

  1. #1
    Thief_Kinq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Thief_Kinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Eylül 2012
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    33
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart soyuldum :(

    GM DURDUK YERE 2 CHARIM SOYULDU LTFN YARDIM EDERMİSİNİZ ? 6 aydır oyunu oynuyom emeklerim boşa gidiyo
    Konu Thief_Kinq tarafından (12.Ekim.2012 Saat 10:05 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    Thief_Kinq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Thief_Kinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Eylül 2012
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    33
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Soulan charimın nickleri NeoStar_ QaTaRi bu emek hirzizlarina cok ayar oluyom

  3. #3
    Thief_Kinq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Thief_Kinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Eylül 2012
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    33
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    SAYİN GM 2 CHARİM SOYULDU 1 NeoStar_ / 1.de QaTaRi

  4. #4
    SaD_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SaD_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Eylül 2012
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Kardeşim merak etme GM yardımcı olur. Bu emek hırsızlarına bi çözüm bulunamadı.

  5. #5
    ozy71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ozy71 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Şubat 2012
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    443
    Beğenme 
    71
    Beğenilme 
    84
    Konum
    istanbul  

    Standart

    mali üzülmedim la güldüm daha çok haketmişsindir olm sen neyse kendi elinle vermedikten sonra Gm bey yardımcı olacaktır merak etmeyin

  6. #6
    KoPuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KoPuK isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Şubat 2012
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    56
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Post İnş Erken bulunur

    Dedigim gıbı Gecen sefer DE bıxım guıldden 3kısı soyuldu Onu yapan StrongTURK guılddınden cıkmıstı Haşa Ben demıyorum KI Strong turk yaptı ama inş onlardan cıkmaz Mıllet Emek verıyor Cabalıyor Emek hırsızları Dakıkada Kazanıyor ...
    Bole haksızlıga kımse goz yummasın Yarın sızınde carınız soyula bılır !!!

  7. #7
    KoPuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KoPuK isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Şubat 2012
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    56
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart ss

    Alıntı ozy71 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mali üzülmedim la güldüm daha çok haketmişsindir olm sen neyse kendi elinle vermedikten sonra Gm bey yardımcı olacaktır merak etmeyin
    Malı takma sen onu o aslında ıyı bırıde sen o na ıpnelık yapmısın ondna guluo

  8. #8
    Thief_Kinq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Thief_Kinq isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Eylül 2012
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    33
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    ya oguz başlicam yapcagin muhabbete

  9. #9
    ozy71 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ozy71 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Şubat 2012
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    443
    Beğenme 
    71
    Beğenilme 
    84
    Konum
    istanbul  

    Standart

    şifre vermeden çar soyabilen var mı ki ? valla öyle soyabilseler ilk beni soyarlar heralde mali naptında soydurdun çarını la ?

  10. #10
    KoPuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KoPuK isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Şubat 2012
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    56
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart ss

    Ewet soya bılıyorlar ıp nı tespıt edıp senı ızlıyorlar ve carını soyuyorlar ...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş