Konu:Pvp de bug

  1. #1
    Excellence_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Excellence_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    152
    Beğenme 
    42
    Beğenilme 
    31
    Konum
    Türkiye  

    Post Pvp de bug

    Olayın gerçekleştiği tarih ve saat: 27.08.2015 - 15:20

    Şikayetçi olunan kişi: SkyGod
    Diğer nicki fotoğraftanda anlaşıldığı gibi: Trove

    Olaya ait ekran görüntüleri:




  2. #2
    excalibur45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    excalibur45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    25
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Buff Alıp DW Önü Geziyor Milleti Kesip Dalga Geçiyor Sonra Vay Efendim Bug Yaptı.Sen Önce Adam Ol Bi Aldığın ss Ye Bak. Köpek , Ezik Falan Fakat Karşılık Var mı ? Yok . O Zaman Şikayete Hakkında Yok
    Konu excalibur45 tarafından (28.Ağustos.2015 Saat 04:18 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Excellence_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Excellence_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    152
    Beğenme 
    42
    Beğenilme 
    31
    Konum
    Türkiye  

    Standart

    Alıntı excalibur45 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu seref siz buf alıp dw önü geziyor milleti kesip dalga geçiyor sonra vay efendim bug yaptı sen önce adam ol bi aldığın ss ye bak köpek ezik falan fakat karşılık varmı ? yok . ozaman şikayete hakkında yok
    1. si forumda hakaret etmenin kuralı;
    "Madde 8. Forum içerisinde adaba aykırı, ahlak kurallarına uymayan paylaşım ve ileti yazılması yasaktır. Bu tür eylemleri gerçekleştiren kullanıcılar forumdan 2 ile 7 gün arasında uzaklaştırılır. "
    (Forumdan da uzaklaştırılcan hala farkında değilsin.)

    2.si buff aldığımı kanıtla boş iftira da suç

    3.sü oyuna bile ilk girdiğinde sohbete bak "Exchange bug yasaktır." yazısı var. Burda kendini savunucak bi tarafın yok.

  4. #4
    excalibur45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    excalibur45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    25
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    1. si forumda hakaret etmenin kuralı;
    "Madde 8. Forum içerisinde adaba aykırı, ahlak kurallarına uymayan paylaşım ve ileti yazılması yasaktır. Bu tür eylemleri gerçekleştiren kullanıcılar forumdan 2 ile 7 gün arasında uzaklaştırılır. "
    (Forumdan da uzaklaştırılcan hala farkında değilsin.)

    Ne Kadar Tatlısın Sen Öyle Yaptığını Görmesem Harbiden Anlamazdım Gerçek Yüzünü O Aldığın SS nin Diğer Kısmınıda Gönder Tahrik Ettiğin

    2.si buff aldığımı kanıtla boş iftira da suç

    ÜSTTEKİ FOTONA BAK ZATEN KENDIN Bİ KISMINI GÖSTERİYORSUN BİRADERİM

    SEN İNKAR EDİYORSAN HALA NEDİYİM SANA BIRAKTIK GİDİYORUZ ARKAMIZDAN KÖPEK İT GELSENE NASIL BİR ADAMSIN SEN ?

    3.sü oyuna bile ilk girdiğinde sohbete bak "Exchange bug yasaktır." yazısı var. Burda kendini savunucak bi tarafın yok.

    OZAMAN SANA SORDUĞUMDA NEDEN BUFF TA YASAK DİYORSUN BUFF YASAKSA SENDE ONU KULLANIYORSUN ONA NE DİYECEKSİN ?
    Konu excalibur45 tarafından (28.Ağustos.2015 Saat 04:14 ) değiştirilmiştir.

  5. #5
    excalibur45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    excalibur45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    25
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Dw Önü Buff Alıp İnsanları Kesiyorsun O Çarla , Başkalarıyla Ezik Diye Dalga Geçiyorsun Herkesin İçinde Sonra Cezayı Alan Başkası Oluyor. Ne Kadar Güzel... Senin Eğlence Kaynağın Bu Değil Mi İnsanları Kızdırmak,Tahrik Etmek Sonra Yaptıklarını Foruma Atmak Ne kadar Masumsun Sen Öyle Örnek Oyuncu Cidden


    Göremediysen Kendi Kendini İfşa Ettin:

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Konu excalibur45 tarafından (28.Ağustos.2015 Saat 04:32 ) değiştirilmiştir.

  6. #6
    Excellence_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Excellence_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    152
    Beğenme 
    42
    Beğenilme 
    31
    Konum
    Türkiye  

    Standart

    Tahrik ediyon diyosunda diyelim ki ediyorum olma kardeşim benim sorunum değil.
    Bot çarından buff almak yasak sen önce bi kuralları iyi öğren burda kendini daha fazla rezil etme.
    Hem forumda hemde oyunda ceza alıcaksın önceki postundaki hakaret yüzünden.

  7. #7
    excalibur45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    excalibur45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    25
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    diyelim ki ? zaten ediyorsun be adam birde yalan mı söylüyorsun botçarından buff almak yasak demek öyle warior buffları çektigini ptndekı adamlarda gördü orda olanlarda gördü eğer ban yersem harbiden diyorum senin gibi biri hala oyunda olduğu için üzülücem ayrıca ceza alıp almıyacağıma sen karar veremezsin BUFF ÇARININ ADI Jackua

    ayrıca tahrik dediğim köpek,ezik,srfsiz,gelsene/kaçma,sana pvp yok SEN KİMSİN ARKADAŞIM NE HAKKIN VAR BUNLARI DEMEYE ? SONRA TAHRİK OLMA BEN OLAY YERİNDEN O KADAR ŞEY YAPTIĞIN HALDE BİR ŞEY DEMEDEN GİTTİM BUNU SENDE ÇOK İYİ BİLİYORSUN ARKAMDAN DEDİKLERİNİN SS SİNİDE ALSAYDIN KEŞKE ÇÜNKÜ BEN SEN DEĞİLİM

    Pvp De Bug Yazmışsın Da Yaptığımız PVP Degil Onuda Bil

    SEREF-SİZ i HAKARET OLARAK BİLİYORSUN OYUNDA NELER DİYORSUN
    Konu excalibur45 tarafından (28.Ağustos.2015 Saat 15:45 ) değiştirilmiştir.

  8. #8
    Excellence_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Excellence_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Mart 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    152
    Beğenme 
    42
    Beğenilme 
    31
    Konum
    Türkiye  

    Standart

    Alıntı excalibur45 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diyelim ki ? zaten ediyorsun be adam birde yalan mı söylüyorsun botçarından buff almak yasak demek öyle warior buffları çektigini ptndekı adamlarda gördü orda olanlarda gördü eğer ban yersem harbiden diyorum senin gibi biri hala oyunda olduğu için üzülücem ayrıca ceza alıp almıyacağıma sen karar veremezsin BUFF ÇARININ ADI Jackua

    ayrıca tahrik dediğim köpek,ezik,srfsiz,gelsene/kaçma,sana pvp yok SEN KİMSİN ARKADAŞIM NE HAKKIN VAR BUNLARI DEMEYE ? SONRA TAHRİK OLMA BEN OLAY YERİNDEN O KADAR ŞEY YAPTIĞIN HALDE BİR ŞEY DEMEDEN GİTTİM BUNU SENDE ÇOK İYİ BİLİYORSUN ARKAMDAN DEDİKLERİNİN SS SİNİDE ALSAYDIN KEŞKE ÇÜNKÜ BEN SEN DEĞİLİM

    Pvp De Bug Yazmışsın Da Yaptığımız PVP Degil Onuda Bil

    SEREF-SİZ i HAKARET OLARAK BİLİYORSUN OYUNDA NELER DİYORSUN
    Sen hala kendini savunmaya çalışmana üzülüyorum burda konu yaptığın bug.
    Yaptın mı? Evet. Konu bitmiştir cezasını alıcaksın ayrıca forumda hakaret ettiğin içinde forumdanda büyük ihtimal uzaklaştırma alıcaksın forum kuralları ile oyun kurallarını birbirine karıştırma diğer bi konu buff aldığını partindeki adamlar gördü diyon zaten o screenleri sadece party dekiler verebiliyo oyunu öğren kardeşim önce adam screen verebilir bu normal bişey o sohbette yazdıklarımdada sorun yok kurallara uymuyosa şikayet edebilirsin ama sana pvp yok falan güzelmiş cidden kendini kendini ezmişsin sana pvp yok diye bişey demedim o yaptığında "BUG" artık bunu kafana yerleştirmeye çalış son çırpınışların

  9. #9
    excalibur45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    excalibur45 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    25
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    YA BAK ÇOCUK ÇARINDA DEĞİLİM HALA ANLAMADINMI YAPTIĞIN ŞEYLERİ YAPMADIM DEME SUÇUNU KABUL ET BANIMI YİYEYİM HADİ EYVALLAH BEN SANA ONU SÖYLÜYORUM HADİ ŞİMDİ SEVİN BAN ATTIRACAKSIN YA HANİ MAAŞ TA BAĞLAYALIM SANA BOŞUNA YAPMA O KADAR ŞİKAYET CANIM BENİM

    BU ARADA KAPI ÖNÜNDE HERKES SANA DALIYORDU GÖRDÜK NE KADAR SEVİLDİĞİNİ
    Konu excalibur45 tarafından (28.Ağustos.2015 Saat 20:31 ) değiştirilmiştir.

  10. #10
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    898
    Mesajlar 
    23,029
    Beğenme 
    537
    Beğenilme 
    9457
    Konum
     

    Standart

    Cezalandırıldı.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş