Beğeni Ağacı3Beğeniler

Konu:Servere Yönelik Küfür

  1. #1
    Üyeliği Durduruldu
    Maho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2012
    Konular 
    109
    Mesajlar 
    701
    Beğenme 
    50
    Beğenilme 
    96
    Konum
     

    Standart Servere Yönelik Küfür







    Garip olan da şu eğer ki serverden memnun değilsen serverda neden oynuyorsun ?


  2. #2
    Yeni Üye
    merve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2012
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    13
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    adam harbiden doğru söylüyor yani ne zaman görsem teleportta stallda ayrıca Maho seni ilgilendirmez bu her boka atlama alırlar façanı valla ayrıca kuralları oku adam Ana,Bacı küfür etmemiş

  3. #3
    General Lord
    DolceGabbana - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2012
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    175
    Mesajlar 
    1,912
    Beğenme 
    184
    Beğenilme 
    618
    Konum
    İzmir/Çamdibi  

    Standart

    aynen la maho sanane. seni niye ilgilendiriyorki bu. servera sövmemiş isyan ediyor.

  4. #4
    Yeni Üye
    Definition - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    23 Aralık 2012
    Konular 
    4
    Mesajlar 
    8
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Maho birader herkesin dediği gibi seni ilgilendirmez bu konu , [GM]'ye sövdüğüm falan yok ana bacı sövdüğüm yok sadece biraz isyan ettim . Sende her boka atlama zaten alcam ben façanı onurlar gittikten sonra iyice götün kalktı azcık bekle geliyorum
    Konu Definition tarafından (23.Aralık.2012 Saat 15:13 ) değiştirilmiştir.
    Gallipoli

  5. #5
    Üyeliği Durduruldu
    Maho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2012
    Konular 
    109
    Mesajlar 
    701
    Beğenme 
    50
    Beğenilme 
    96
    Konum
     

    Standart

    ^^ hehehe

  6. #6
    Üyeliği Durduruldu
    Maho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2012
    Konular 
    109
    Mesajlar 
    701
    Beğenme 
    50
    Beğenilme 
    96
    Konum
     

    Standart

    Alıntı DolceGabbana Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen la maho sanane. seni niye ilgilendiriyorki bu. servera sövmemiş isyan ediyor.
    Nasıl SW ye sövmemiş a q SW si ne demek çözemedim ac bana?

  7. #7
    Captain
    ISawTheSuN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    08 Ağustos 2012
    Konular 
    10
    Mesajlar 
    70
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    Ahmetten Kaçmaz... Ahmet Charda 80m var knk paraya İhtiyacn Olursa Pm at.d.d.d
    ~~~~~~__BrawL__
    Forever Bsilkroad..
    .

  8. #8
    Üyeliği Durduruldu
    Maho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2012
    Konular 
    109
    Mesajlar 
    701
    Beğenme 
    50
    Beğenilme 
    96
    Konum
     

    Standart

    eyw kanka sağolasn ^^

  9. #9
    Senior General
    Guard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2012
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    389
    Beğenme 
    182
    Beğenilme 
    51
    Konum
     

    Smile

    Alıntı Definition Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maho birader herkesin dediği gibi seni ilgilendirmez bu konu , [GM]'ye sövdüğüm falan yok ana bacı sövdüğüm yok sadece biraz isyan ettim . Sende her boka atlama zaten alcam ben façanı onurlar gittikten sonra iyice götün kalktı azcık bekle geliyorum
    adam seni şikayet etti diye atarlanma alırım FAÇANI
    Paelscrit!
    Bi insan bu kadar düşmemeli.

  10. #10
    General Lord
    TheMorgoth - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    05 Ekim 2012
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    872
    Mesajlar 
    3,843
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1805
    Konum
    Trabzon  

    Standart

    Ahmetten enstantaneler maksat adamı şikayet etmek değil maksat kendi charını ön plana çıkarmak Kim başkasının ettiği KÜFÜRÜ'n resmini çekerken İNVETORY'i açma ihtiyacı duyar ? 4 tane immo itemi göstermek için acizlikten başka bireşy değil ahmet ölmüşün bitmişin sen
    Kugelfang ve DolceGabbana bunu beğendi.
    FeaR_DreaM
    Romeo1447
    V4N_HELLSiNG
    _Arsonist_

    Efsaneler Ölmez Sadece Şekil Değiştirir Since 2011

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş