1. #1
    Rodvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Rodvay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Kasım 2012
    Konular 
    65
    Mesajlar 
    452
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    92
    Konum
     

    Smile İyice Abarttılar Sahte Nick İşini.

    Arkadaşlar Bu İş Çok Abartıldı. Çok Sayıda Emek Harcayan Kişiler Bu Yüzden Bıraktı Ve Bırakıyor. Buna Bi Çözüm Bulunması Gerek Aksi Halde Arkadaşımıza Bile Güvenemiyoruz.
    Nasıl Bir Yol İzleyelim Görüşmeleriniz Neler Merak Ettim.
    Benim Düşüncem Şahsen Bu Milleti Dolandıran Kişi Aynı Kişi GM Arkadaşımızdan Rica Etsek Ip Alsa Ve O Ip Den Elbet O Asıl Charını Girecek Bi Öğrense Bize Dese Sizi Dolandıran Şu Kişi Dİye. Veya Cazai Uygulamada Bulunsa. Sadece Bi Görüş Benimkisi.

    İyi Oyunlar...!
    Kalabalıkta Artistik Yapanın Tenhada Özrü Kabul Olmaz...!
    RidvanBaba


  2. #2
    crasmel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    crasmel isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Temmuz 2012
    Konular 
    4
    Mesajlar 
    14
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    ben bişey anlamadım mantıklıymış gibi duruyor yoksa mantıksızmıydı dur bi yaa mantık neydi

  3. #3
    Buqix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Buqix isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Eylül 2012
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    270
    Mesajlar 
    2,788
    Beğenme 
    856
    Beğenilme 
    716
    Konum
    Ankara  

    Standart

    en iyi çözümü kendin üretirsin ben charımın ismine benziyecek tüm nickleri kullanmadığım bir hesapta aldım deneyebilirdin ...
    ComradeS
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  4. #4
    Odin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Odin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Aralık 2011
    Konular 
    555
    Mesajlar 
    8,848
    Beğenme 
    10
    Beğenilme 
    5266
    Konum
    JollyGame  

    Standart

    Zaten fake karakter açanları, asıl karakterleri ile birlikte süresiz uzaklaştırıyoruz. Buna rağmen devam ediyorlar. Bizim yapabileceğimiz birşey yok daha fazla.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    Genel Bilgiler: Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  5. #5
    Rodvay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Rodvay isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Kasım 2012
    Konular 
    65
    Mesajlar 
    452
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    92
    Konum
     

    Standart

    Saol Kardeş Bilmiyordum Bu Uygulamayı.
    Kalabalıkta Artistik Yapanın Tenhada Özrü Kabul Olmaz...!
    RidvanBaba

  6. #6
    eeerdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    eeerdal isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Eylül 2012
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    39
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Valla power +11 Stafım gitti face hesabla olan emege oldu

  7. #7
    sezer35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    sezer35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Eylül 2012
    Konular 
    76
    Mesajlar 
    113
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    asıl karakterle beraber sınırsız uzaklastırma derken ?

  8. #8
    sezer35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    sezer35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Eylül 2012
    Konular 
    76
    Mesajlar 
    113
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    benım çarımın ismi By__WizzarD ama fake çar açmıslar By_Wizardd diye onu banlayınca bnm kendı By__WizzarD çarımıdamı banlıcaksınız nasıl anlamadım ben yaa

  9. #9
    sezer35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    sezer35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Eylül 2012
    Konular 
    76
    Mesajlar 
    113
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    iyiki bi l.a immo set aldık hemen fake karakter açtılar
    Asıl çar: By__WizzarD
    Fakesi:By_Wizardd

  10. #10
    Herooooo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Herooooo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ekim 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    71
    Mesajlar 
    339
    Beğenme 
    201
    Beğenilme 
    253
    Konum
     

    Standart

    Alıntı sezer35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım çarımın ismi By__WizzarD ama fake çar açmıslar By_Wizardd diye onu banlayınca bnm kendı By__WizzarD çarımıdamı banlıcaksınız nasıl anlamadım ben yaa
    Hayır dostum öyle değil. Senin karakterinin yerine By__Wizzardd nickli char açtılar. GM bu charı açan kişiyi banlıyor ama sadece bu fake nickli charı değil. Aynı ip üzerinden girdiği bütün hesapları banlanıyor. Yani senin anlayacağın adamın asıl sağlam bi charı varsa bu fake char olayını yaptığı için asıl charı da banlanmış oluyor.
    ComradeS

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş