Beğeni Ağacı2Beğeniler

Konu:Charımı şikayet edenler olmuş :)

  1. #1
    Üyeliği Durduruldu
    Laren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    20 Ocak 2013
    Konular 
    27
    Mesajlar 
    69
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    7
    Konum
     

    Standart Charımı şikayet edenler olmuş :)

    Böylelerinede küfür edilmicekte ne yapılcak insanda sinirmi bırakıyolar Gm ilgilen bi zahmet
    Eklenen Resimler Eklenen Resimler


  2. #2
    Yeni Üye
    Cristiina - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Aralık 2012
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    11
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    bardın pvp de yasak olmadıgını herkez bilio =)

  3. #3
    Üyeliği Durduruldu
    Laren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    20 Ocak 2013
    Konular 
    27
    Mesajlar 
    69
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    7
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Cristiina Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bardın pvp de yasak olmadıgını herkez bilio =)
    yasak olsun olmasın gelip gelip keserlerse küfür edilir Serverda eline egy alan adam olmuş artistlik taslıyo

  4. #4
    Captain
    garcan100 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    01 Ocak 2013
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    50
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    çok konusma kufur edip edip sonrada üste cıkıyorsunuz biz edelim chat ban gelsin siz edin kurtulun yok öyle yağma ben adalet istiyorum chat BAN !!!!

  5. #5
    Yeni Üye
    Xside_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Ocak 2013
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    elımde egy yoktu ezık herıf sız 6vs 1 yaptınız ben çarlarımı getırdım 2 player 7 kişiydik siz 8 kişi ama 0 player
    siz ezilmeye mahkümsunuz. eger içinizde delikanlı olsaydı biz geldikten sonra cape cıkarmazdı yada pk adama cape cıkarıp dalmazdı. daldıgınızdada bısey degısmedı zaten tüm server bılıyor ne kadar ezık oldugunuzu .... xSide__

  6. #6
    che
    che isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Chief General
    che - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Kasım 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    43
    Mesajlar 
    690
    Beğenme 
    438
    Beğenilme 
    460
    Konum
     

    Standart

    Uts bizmle uğraşamyıp ezikleremi karışıyoo LionsOfCihad <3
    AK_SAKALLI

    LionsOfCihad <3

  7. #7
    Üyeliği Durduruldu
    Laren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    20 Ocak 2013
    Konular 
    27
    Mesajlar 
    69
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    7
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Xside_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elımde egy yoktu ezık herıf sız 6vs 1 yaptınız ben çarlarımı getırdım 2 player 7 kişiydik siz 8 kişi ama 0 player
    siz ezilmeye mahkümsunuz. eger içinizde delikanlı olsaydı biz geldikten sonra cape cıkarmazdı yada pk adama cape cıkarıp dalmazdı. daldıgınızdada bısey degısmedı zaten tüm server bılıyor ne kadar ezık oldugunuzu .... xSide__
    Kardeşim bu bufflarla senı kesebılcek bı char gostersene bana Egy için diğer adamdan bahsedıyorum spear vardı bıde Buff alıp artistlik taslamaktan başka bi işiniz yok

  8. #8
    General Lord
    Buqix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    11 Eylül 2012
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    270
    Mesajlar 
    2,786
    Beğenme 
    856
    Beğenilme 
    715
    Konum
    Ankara  

    Standart

    ────────────────────░███░ ───────────────────░█░░░█░ ──────────────────░█░░░░░█░ ─────────────────░█░░░░░█░ ──────────░░░───░█░░░░░░█░ ─────────░███░──░█░░░░░█░ ───────░██░░░██░█░░░░░█░ ──────░█░░█░░░░██░░░░░█░ ────░██░░█░░░░░░█░░░░█░ ───░█░░░█░░░░░░░██░░░█░ ──░█░░░░█░░░░░░░░█░░░█░ ──░█░░░░░█░░░░░░░░█░░░█░ ──░█░░█░░░█░░░░░░░░█░░█░ ─░█░░░█░░░░██░░░░░░█░░█░ ─░█░░░░█░░░░░██░░░█░░░█░ ─░█░█░░░█░░░░░░███░░░░█░ ░█░░░█░░░██░░░░░█░░░░░█░ ░█░░░░█░░░░█████░░░░░█░ ░█░░░░░█░░░░░░░█░░░░░█░ ░█░█░░░░██░░░░█░░░░░█░ ─░█░█░░░░░████░░░░██░ ─░█░░█░░░░░░░█░░██░█░ ──░█░░██░░░██░░█░░░█░ ───░██░░███░░██░█░░█░ ────░██░░░███░░░█░░░█░
    ComradeS
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  9. #9
    Senior General
    Guard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2012
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    389
    Beğenme 
    182
    Beğenilme 
    51
    Konum
     

    Standart

    Che, uTs'nin bu olayla hiçbir ilgisi yok.
    Konuya gelince, Laren. Başta LaZ_LoRD yo neyse en baştan anlatayım. TheKiLLeRBoo ile 1v1 çıktık, 1/0 aldım. Ready? deyince "atmıycam" diyerek ters tepti ve "kaçtı". Ondan sonra bu TheKiLLeRBoo arkadaşımız, guildi toplamış gelmiş, bana 6VS1 yaptılar ki yalan söylemek istemem 2-3 kez yatırdılar. Biz de böyle birşeye kalkıştık ve bir güzel ağızlarının payını verdik. Ha önce ise ben ne dedim; "LaZ_LoRD PvP Come On" dememe rağmen, yanıma yak-la-şa-ma-dı. Sonra benden günah gitti ve, başladım. Sonuç;BU! xSide__ (Burak) kralsın kardeşim.

    Gözüme çarptı şunu ekleyeyim, İlk resimde LaZ_LoRD: "katil lazım bunların bardları kesmek için" hahaha! Hiç güleceğim yoktu.
    Konu Guard tarafından (30.Ocak.2013 Saat 19:22 ) değiştirilmiştir.
    Xside_ bunu beğendi.
    Paelscrit!
    Bi insan bu kadar düşmemeli.

  10. #10
    Yeni Üye
    Xside_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Ocak 2013
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Kardeşim ne lan oyunda sövüyorsunuz buraya gelınce canım cicim hadi bi .. ne demek Batucum her zaman
    Guard bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş