Beğeni Ağacı2Beğeniler
  • 1 Post By İhsan
  • 1 Post By orka

Konu:Hırka mı Trençkot mu?

  1. #1
    Yeni Üye
    Hülya Yıldız - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    18 Eylül 2017
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    3
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart Hırka mı Trençkot mu?

    Arkadaşlar merhaba,
    Bugün size bir şey danışacağım.
    Ben normalde trençkotları giymeyi çok severim yani sonbahar, benim için Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... demektir. Çünkü neye giyseniz uyar. Kolayca kombinlenir hem de şık gösterir. Ancak bu sezon değişik hırkalar çıktı. Klasik açık cepli olan modellerin yanı sıra; düğmelerin ve başlıkların kullanıldığı bir çok tasarım çok ilgimi çekti. E model güzel ve kaliteli olunca fiyatı da ona göre artıyor. Dolayısıyla ben trençkot giymeyi çok sevsem de modaya ayak uydurma ihtiyacı da hissetmiyorum değil hani Kısıtlı bütçemle parayı bu durumda hırkaya mı yatırmalıyım yoksa trençkota mı? siz ne düşünüyorsunuz bu konuda.?
    Şimdi şöyle bir durum da var, trençkot sadece dışarıda giyiliyor gibi bir algı var ya, ama Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... her yerde giyilebilir mesela. Bu durumda daha kullanışlı olmuyor mu? Ama bir yandan da kombinlenmesi daha zor.
    Çok kararsız kaldım İnce bir yün dokuma, pamuklu desenli detaylar ve sonbahara uygun renk tonlarıyla örülen bir hırka beni her türlü cezbediyor ama diğer taraftan kaç senedir isteyip alamadım o trençkot da aklımı çeliyor.
    Şimdi siz bana soğuk mevsimlerde rahat bir sıcaklık yarattığı gibi, iş yeri gibi ve benzer ciddiyet isteyen yerlerde ceketin yerine giyilebilen bir giysi olarak her mevsimde en iyi şıklığı gösteren hırkayı tavsiye edersiniz gibime geliyor. Zaten geçen gün kadıköy e gittim orda dfa trençkotlar neredeyse satılmıyor bile onun yerine yeşil ketn ceket gibi bir şeyler çıkmış. Moda çok hızlı değişiyor yahu. Haliyle bizim de ayak uydurmamız gerekiyor sanki.
    Son dönemde gittikçe rağbet gören hırkadan yana tercihimi kullanmaya daha yakın olsam da size sormadan karar vermek istemedim.
    Şimdiden teşekkürler


  2. #2
    General Lord
    DonnaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    13 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    389
    Mesajlar 
    4,424
    Beğenme 
    1075
    Beğenilme 
    2728
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    buraya neden insan reklam yapar ki anlamıyorum
    Trip_Kolik & DonnaR_

    M4rJiNaL

    BuYuGe_SYGl

    RedLine & OttomanHeRoS

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    "Lâ fetâ illâ Ali, lâ seyfe illâ Zülfikâr"--لا فتى الا على لا سيف الا ذوالفقار

  3. #3
    General Lord
    İhsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    30 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    74
    Mesajlar 
    1,109
    Beğenme 
    1303
    Beğenilme 
    1317
    Konum
     

    Standart

    Ya 110 a bana geldi zaten ya, iki tane var zaten piyasada bu arabadan, lan ben sana güzellik yapmaz mıyım geri zeka
    orka bunu beğendi.
    ________________________________

    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    H4N44

  4. #4
    General Lord
    orka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    13 Mart 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    313
    Mesajlar 
    1,526
    Beğenme 
    856
    Beğenilme 
    703
    Konum
    TOKAT / NiKSAR  

    Arrow

    Alıntı İhsan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya 110 a bana geldi zaten ya, iki tane var zaten piyasada bu arabadan, lan ben sana güzellik yapmaz mıyım geri zeka


    İhsan bunu beğendi.
    Hak edene hakkını verin, baş kaldıranın başını kesin.

    KIZILCUBUK

  5. #5
    Yeni Üye
    Ozgurgame - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi 
    24 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Rappelz Online
    Konular 
    4
    Mesajlar 
    7
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
    Ankara  

    Standart

    Tabii ki hırka

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Giriş