Beğeni Ağacı2Beğeniler
  • 1 Post By Spartaküf
  • 1 Post By Spartaküf

Konu:Battle Arena Hakkında.

  1. #1
    Spartaküf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Spartaküf isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    25
    Mesajlar 
    187
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    25
    Konum
     

    Standart Battle Arena Hakkında.

    Proxy yasaklanmasından sonra arenaya giren kalmadı bu saatten sonrada kimsenin girebileceğini , girmek isteyeceğini düşünmüyorum, oyun piyasasına yeni legend set girişi de böylece bitti, arena coinlerin templeye veya bir başka yere eklenme şansı yok mu ? Getirilemez ise de arena coin karşılığı legend acc lerin alındığı npc yi oyundan kaldırabilirsiniz bir işlevi kalmadı @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    Yavuzhan4129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Yavuzhan4129 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Ocak 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    34
    Mesajlar 
    452
    Beğenme 
    88
    Beğenilme 
    75
    Konum
    KOCAELİ  

    Standart

    Elimde zor günler için 2 adet clean set saklıyorum ben olayların buraya geleceğini adım gibi biliyordum ki öyle de oldu ^^ clean legend setler şuanlık daha 2.5t civarında ama zamanla bi 3.5t 4t görecektir 5t görürsem sürerim ben piyasaya YAŞASIN ÖZGÜR PİYASA YAŞASIN LİBERALİZM

  3. #3
    Spartaküf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Spartaküf isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    25
    Mesajlar 
    187
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    25
    Konum
     

    Standart

    yavuz kardeşim, konumuz senin elindeki legend set değil konu ile ilgili bir tavsiyen düşüncen varsa buyur olmadı başka muhabbetler karıştırmayalım
    sycher bunu beğendi.

  4. #4
    Yavuzhan4129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Yavuzhan4129 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Ocak 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    34
    Mesajlar 
    452
    Beğenme 
    88
    Beğenilme 
    75
    Konum
    KOCAELİ  

    Standart

    vallahi senin bu açtığım konu biz daha önce şahsen proxy yasaklanmadan önce açmıştık kardeşim ben öyle birşeyin altyapı bakımından kaldırmıycagını daha önce bildiğim için konuyla alakalı başka yorum yaptım Yani malesef konuya gelecek cevap yine aynı olcak sistem altyapısı buna ızın vermıyor .Hata dicekler ki arkadaşlarınız ile ortak girebilirsiniz daha önce de öyle dediler .Sne belki gormmemısındır ıdye dıyım dedım

  5. #5
    Kalashnikov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Kalashnikov isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    20
    Mesajlar 
    193
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    23
    Konum
     

    Standart

    Sözüm direk sana değil yanlış anlaşılmasın ama heryerde bu konuşuluyor. Neden piyasanın yükselmesinden şikayetçi olan arkadaşlar toplanıp girmiyor da herşeyi yönetimden bekliyolar acaba ? Şimdi çıkıp yönetim dese ki temple ekledik arena coinleri bu sefer zaten temple tekelleşmiş. Oraya gidenler kesicek diyecekler. Yönetim dese ki proxy serbest bıraktık IP limit 3000-4000 oldu bu sefer arenaya 100 char sokan adam 500 char sokacak yine tartışma yine tartışma. Oyuncular arasında anlaşıp arenaya girse böyle bi sorun kalmıcak. Kaldı ki herkesin girmesine de gerek yok sadece 2 player arenayı başlatabilcek kadar char sokabiliyor.

  6. #6
    DragonSlayer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    DragonSlayer isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Şubat 2012
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    108
    Mesajlar 
    1,150
    Beğenme 
    768
    Beğenilme 
    550
    Konum
    Wien  

    Standart

    "Battle Arena' ya arena coin yanına daha cazip şeyler eklenebilir. Arena coin ile alınabilecek ufak tefek sürprizler"

    Bu ve buna benzer düşünceler yönetimin aklından geçmiyor değil lakin onlar oyunu bizlerden daha iyi takip ettikleri için eminim hangi taşı nereye ne zaman koyacaklarını daha iyi bilirler.

    Şahsi fikrim; Holy Water'a arena konulsun derim.
    SERVER: bSilkroad
    GUILD: Everest
    CHARNAMES: Dra9on, Arven
    BUILDS: Warrior/Cleric - Wizard/Cleric

  7. #7
    Spartaküf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Spartaküf isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    25
    Mesajlar 
    187
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    25
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Kalashnikov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sözüm direk sana değil yanlış anlaşılmasın ama heryerde bu konuşuluyor. Neden piyasanın yükselmesinden şikayetçi olan arkadaşlar toplanıp girmiyor da herşeyi yönetimden bekliyolar acaba ? Şimdi çıkıp yönetim dese ki temple ekledik arena coinleri bu sefer zaten temple tekelleşmiş. Oraya gidenler kesicek diyecekler. Yönetim dese ki proxy serbest bıraktık IP limit 3000-4000 oldu bu sefer arenaya 100 char sokan adam 500 char sokacak yine tartışma yine tartışma. Oyuncular arasında anlaşıp arenaya girse böyle bi sorun kalmıcak. Kaldı ki herkesin girmesine de gerek yok sadece 2 player arenayı başlatabilcek kadar char sokabiliyor.
    başkan yanlış anlamada 1 legend set yapmak için 2 kişi 1 ay civarı uğraşacak ve sonuçta ceplerine 1.1.5 t para girecek kişi başı,bu şekilde uğraşacak adam var ise ben tekrar söylüyorum mal gözüyle bakarım yani ki zaten kimse uğraşmaz şuan arena diye bir şey yok npc leride boşa duruyor, templenin tekelleşmesi olayını anlayamadım herkes kendi pt sini yapıp veya arkadaşlarıyla templeye girip coin kasabilir.

  8. #8
    Kalashnikov - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Kalashnikov isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    20
    Mesajlar 
    193
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    23
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Spartaküf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    başkan yanlış anlamada 1 legend set yapmak için 2 kişi 1 ay civarı uğraşacak ve sonuçta ceplerine 1.1.5 t para girecek kişi başı,bu şekilde uğraşacak adam var ise ben tekrar söylüyorum mal gözüyle bakarım yani ki zaten kimse uğraşmaz şuan arena diye bir şey yok npc leride boşa duruyor, templenin tekelleşmesi olayını anlayamadım herkes kendi pt sini yapıp veya arkadaşlarıyla templeye girip coin kasabilir.
    1 legend için 1 ay ugrasıp 1 - 1.5t kasmak sorun ama 1 kişinin o parayı 3-4 günde kasması sorun değil yani ?

  9. #9
    Spartaküf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Spartaküf isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    25
    Mesajlar 
    187
    Beğenme 
    43
    Beğenilme 
    25
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Kalashnikov Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 legend için 1 ay ugrasıp 1 - 1.5t kasmak sorun ama 1 kişinin o parayı 3-4 günde kasması sorun değil yani ?
    her iki türlüde sorun, bu yüzden proxy yasağına bir lafımız sözümüz yok fakat şuan da arena olayı bitti, piyasaya yeni legend set girmeyecek, haliyle 1 ay önce 2t ye legend set alan adamlar sw ye yeni gelen adama aynı seti 4-5t ye satmaya çalışacak, arena coin çoğu diğer sw lerde olduğu gibi templeye fgw ye oraya buraya drop olarak ayarlanırsa cüzzi miktarlarda hem o yerler çok daha keyifli olur diye düşünüyorum.
    Kalashnikov bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş