PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Teknik Sorunlar



Sayfa : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11

  1. Start sorunu
  2. KURAL HATASI
  3. SILK SORUNUU !!!
  4. SERVERDA ŞUAN AŞIRI LAG VAR
  5. @Odin @Asgard @Freyr
  6. START GELMİYOR ?
  7. CHECK ??
  8. SİLKROAD CLİENTİNDE BAŞLAT GELMİYO OYUNA GİREMİYORUM
  9. bilgisi olan bi baksın
  10. pc reset sorunu
  11. @Asgard @Odin @Freyr
  12. SILK ALIM SORUNU
  13. BİLGİSİ OLAN YARDIM EDEBLİR Mİ ?
  14. rütbeler
  15. Start Gelmiyor!!
  16. ß Silkroad Launcher Start Gelmiyor !
  17. ARENA Hk.
  18. @ASGARD SUÇSUZ BAN NE KARDEŞ ?
  19. SACMALIK @ASgard @Odin @Freyr
  20. OYUNA START GELMİYOR Bİ BAKARMISINIZ
  21. çar bugu
  22. MBOT BU HATAYI VERİYOR
  23. @Asgard bey bi konuda yardım edebilirmisiniz ?
  24. Ekran yarışması ödülü
  25. Oyuna giremiyorum
  26. @Odin @Asgard @Freyr
  27. kalkanımın üzerinde steady varken reduce yedi....
  28. Check
  29. SİLKROAD AÇILMIYOR
  30. Bsro Start Gelmiyor.
  31. @Asgard @Odin @Freyr
  32. Resmi Aracılar bi bakar mısın @Asgard
  33. Server Limit @Asgard
  34. GÖREV YÖNETİCİSİ SORUNU
  35. ACİLLLLLLL
  36. lag?
  37. @Odin @Asgard @Freyr
  38. Sanırım Teknik Hata Asgard Odin
  39. KÜFÜR @Odin @Asgard @Freyr
  40. @Odin @Asgard @Freyr ACİL
  41. Asgard Odin Freyr Bir Sorum Var
  42. ACİL @Asgard @Odin @Freyr
  43. 20dk oldu
  44. An İtibariyle bSilkroad Lag
  45. Lag hakkında
  46. @Asgard @Odin @Freyr
  47. PAYPAL Hata Veriyor
  48. mbot sorunu
  49. @Asgard@Odin @Freyr
  50. Check?
  51. Apple iMac
  52. gm asgard ve odin ilgilenin artık su konuyla
  53. oyuna giremiyorum
  54. Clientless
  55. hesabıma giriş yapamıyorum.
  56. SERVER IP VE PORT
  57. Mbot
  58. Aşırı Laggg Varrrrrr
  59. Resmi Aracılar bi bakar mısın @Asgard
  60. sürekli yazcazmı
  61. Resmi araci
  62. Lag hakkında
  63. Start a basıyorum gerisi yok.
  64. BU KONULAR NEDEN YETKİ İSTİYOR
  65. İLK DEFA BAŞIMA GELDİ :(
  66. Lag be delay hakkında
  67. Silk ile item alamıyorum
  68. OYUN GİTTİ
  69. bSRO Lag Hala Devam Edior
  70. lag ve delay
  71. LAAAGGGGGGGG
  72. SİLK GELMEDİ
  73. @Asgard @Odin
  74. Lag...................
  75. @Asgard @Odin @Freyr
  76. OYUNA GİREMİYOSSSS saaat gece 2
  77. LAG
  78. E posta konusunda yardım
  79. Oyuna girişi
  80. lagg
  81. GİZLİ SORU VE YANIT DEĞİŞTİRME
  82. MBOT SORUNU
  83. oyun girme sorunu (Yöneticilerimiz bir okursa iyi olu)
  84. Sw Texsas A Dondu
  85. Bsro
  86. Yönetim bi el atın..
  87. MBOT YARDIM KİMSE YOKMU LÜTFENN
  88. Bsro LAG
  89. LAAAAAAAAAAGGGGGGGGG
  90. Daha ne kadar sürecek bu illet..
  91. OYUNU ÇALIŞTIRIYORUM START SEÇENEGİ GELMİYOR
  92. LAG
  93. ??
  94. Oyuna Girememe Problemi
  95. cumartesi ve pazar dahi sabahtan giremiyoruz
  96. Ekran Kartı Problemi
  97. YA ARKADAŞ BİKAC PT CAR CIKINDA RAHAT GİREK OYUNA
  98. WTB Check
  99. 1504/1500
  100. Client.exe
  101. SW CHECK
  102. An İtibarı ile Bsro LAG
  103. bSİlkroad Server FULL Sadece İlgi İstiyoruz
  104. preminyum var full diye giremiyorum
  105. Proxy Yasaklanmalı
  106. Sw Fulll
  107. sw ful
  108. MBOT
  109. HOLY WATER TEMPLE
  110. Yanlış Giden Birşeyler Var
  111. ___LAG___
  112. İp hatası veriyor 2. Çarı açarken
  113. GM Lütfen çok acil ayrdım giriş yapamıyorum
  114. Oyuna giremiyorum yardım
  115. BSRO SORUN VE İSTEKLERİ
  116. EKRAN SORUNU YARDIM EDİN
  117. WTB OTO ARTI BASMA PROGRAMI
  118. Bakım Sonrası Kontrol
  119. mBot sorun
  120. Bu sorunun çözümünü bilen var mı ?
  121. Karakterim bugta kaldı
  122. GİRİŞ YAPAMIYORUM.
  123. @Asgarda LAGA Bakar mısınız ????
  124. #Asgard Lagı Düzelt
  125. ŞU LAGA Bİ ÇARE
  126. RESTART
  127. TL İLE İTEM ALIŞ VERİŞİ GM BAK BUNLARA BİZİ BANLATICAKLAR
  128. Job Ranked Yanlış Bilgilendirme
  129. Sa
  130. SAYIN Odin İLGİ BEKLİYORUM
  131. Client problem.
  132. Soruna çözüm bulun
  133. Odin bi dediğiniz diğerini tutmuyor napim ?
  134. @Odin @Asgard
  135. Sayın @Asgard @Odin @Freyr
  136. yarım lütfen
  137. win 7 launcher yanıt vermiyor hatası
  138. statt 0lama Vol.2
  139. Ip Limit
  140. İLGİSİZLİK HAT SAFADA @Odin @Asgard
  141. Server full demesi ??
  142. bu nedir ayarlardan düzeltiyorum tekrar böyle oluyo
  143. IP limit hatası yemeden bıkanlar?
  144. Selamın aleyküm GM Hesabım hala açılmadı
  145. Holy Water Temple unigler ne zaman düzelir
  146. statt 0lama
  147. Guild Point Ekside
  148. Chinese Tutorial Görevi Nasıl İptal Edilir.
  149. İyi günler Aracılar Hakkında
  150. 2 HAFTA GECMESINE RAGMEN DEGISMEYEN CHAR NICK
  151. sbot warrior buff
  152. Bsilkroad kapasite
  153. SORUN SORUN SORUN
  154. oyuna giremiyorum
  155. Oyunda Yavaslama
  156. Hunter rank ta 1 ci oldum ama ünvan yok
  157. DELAY SORUNU
  158. BSilkroad Delay
  159. Bu hata nedir?
  160. ID-PW hatası
  161. Silk almada sorun
  162. ID-PW hatası
  163. SERVERDA SORUN WAR
  164. Blue silme hatası
  165. ID-PW hatası...!!!!!!!
  166. CAVE BSRO
  167. BSRO
  168. Bakım Şart
  169. SERVERDA SORUN WAR
  170. Proxy
  171. unique
  172. S.a GM bi bakar mısın
  173. ACİL Yardım
  174. FGW 3 Sorunu
  175. İP LİMİT HATASI
  176. ip limit hatası 8.charı giremiyorum
  177. Forumda İlgisizlik
  178. mBot DC Hatası - Clientless
  179. GP EKSİDE
  180. Battle arena
  181. LARGGGGGGGGG
  182. gm dinimizle dalga geçiyolar ilgilen
  183. Arena Botu
  184. SAHTE RANK THEİF
  185. CAVE UNİQLERİ
  186. YİNE DELAY
  187. @Odin @Asgard Acil Bir Durum
  188. CAVEDE DELAY
  189. Haksız yere hesabım kapatıldı.
  190. Bicheon batır sorunu
  191. Delay ve lag
  192. Acil
  193. ODİN
  194. Asgard Odin Hala ilgi bekliyorum
  195. Odin bakıcak mısın ?
  196. Odin açıklama istediniz yaptım ilgilenicek misiniz ?
  197. IP LİMİT VE LAUNCHER ÇALIŞMAYI DURDURDU
  198. Lütfen dönüş yapınız
  199. sadece odin bakabilirmi bu konuya
  200. CAVE UNIGLERI ATILMADI ASGARD UYUMA
  201. ACİL BİR DURUM @Odin
  202. Check?
  203. Sayın @asgard @odin
  204. Selamın Aleyküüm
  205. kod gelmiyor
  206. b silkroad indirilemiyor
  207. Düzeni sağlamada görevli kişi (Moderatör)
  208. Altınordu GP(-)
  209. __HeVVaL__ Sahtesini Acmışlar
  210. GM BEYCİM
  211. yönetici bi bakrmısın
  212. Herkes Hakkını helal etsin Allaha Emanet :)
  213. @Asgard Aftan yararlanabilir miyim
  214. GM AFTAN YARARLANABİLECEK MİYİM BİLGİ
  215. GM Çarım banlı açacakmısın bilgi
  216. BSRO CHECKK---
  217. HATAYI KABUL EDEMEME VE ADAM YERINE KONULAMAMA
  218. @Asgard İlgilenir misin
  219. @Asgard
  220. GM ARTIK İLGİLENİR MİSİN KAÇ HAFTADIR YAZIYOM
  221. @Odin özele bakarmsb
  222. GM Senden açıklama bekliyorum banladıgın kadar açarım
  223. GM Tanımıyosun beni
  224. Yönetici Beyler
  225. NPC İTEMLER İÇİN ADV B ÇIKIYOR MU
  226. C8 Quest Hatası
  227. yardımcı olun.
  228. Şunuda söyleyin
  229. GM ÖMÜR BOYU DA BANLASAN BEN BURDAYIM
  230. ACİL ŞİFREM YANLIS DİYOR
  231. Şifre sıfırlayamıyorum.
  232. SAHTE JOPCULAR BURAYA
  233. oyun içi hırsızlık
  234. KARDEŞİM BEN YILMAM BU OLAU ÇÖZÜLENE KADAR BURDAYIM
  235. KARDEŞİM BEN YILMAM BU OLAY ÇÖZÜLENE KADAR BURDAYIM
  236. GM KARDEŞİM BAK SENİDE MEŞGUL EDİYORUM FORUMUDA
  237. KARDEŞİM BEN YILMAM BU OLAU ÇÖZÜLENE KADAR BURDAYIM
  238. oyun içi dolandırıcılık
  239. GM BEY ARTIK İLGİLENİCEK MİSİNİZ
  240. inventory expansion item
  241. ACİL BİR DURUM ANLATMAM GEREKEN ŞEYLER VAR İLGİLENİN
  242. CAVE UNİQE
  243. Sacmalık
  244. Aşırı bi lag var
  245. harf hatası
  246. Yine cave de uniq yok
  247. YİNE CHECK
  248. CHECK
  249. Banlanan char
  250. Kendi internetimde mbota giremiyorum :/