PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Teknik Sorunlar



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

  1. job rank bug
  2. Yönetimden biri ilgilenebilirmi acaba sorunla ?
  3. Gm yardım eder misin
  4. Patch hatası bakarmısınız
  5. Bugta kalan çarlar için
  6. Acil bakın lutfen bıktım artık
  7. GM yardımcı olursanız sevinirim
  8. [GM]Odin bi ilgilenirmisin teşekkürler
  9. Gm yardımcı olurmusunuz madur durumdayım
  10. GM bakarmısınız
  11. Holy Water temple
  12. Devil bug - oyun hatası
  13. Şimdi soru sorucam emme...?
  14. !!!!!!!!!!!! Oyunun hatası !
  15. Skiller gözükmüyor
  16. Fgw ! ! ! !
  17. Silk item
  18. Job Rank Bug mu var ?
  19. Thief Haftalık Job Rank BUG
  20. [gm] ve [mg] ' ler lütfen bir bakın.
  21. Teamspeak
  22. Genel Job Rank
  23. Oyun Kurulum sorunu
  24. Thiefken nasıl kervan çekeceğiz?
  25. Charımı bulamıyorum Gm yardım
  26. Launcher'da karakter sorunu
  27. Oyuna giremiyorum !!!
  28. S.a GM Odin
  29. Bunu nasıl düzeltebilirim? Yardım lütfen.
  30. oyuna giremiyorum
  31. Ekran Görüntüsü
  32. Sürekli Oyundan atılıyorum
  33. bug
  34. Değişik bir lag sorunu.
  35. Tc_c0 gm rang gelmmiyo yardım acil
  36. Beyler Lütfen Acil Yardım
  37. Client Hata veriyo
  38. Bug
  39. Apıs görevı
  40. Bakarmısınız OYUNA GİRMİYOR
  41. Kervanları nasıl buluruz?
  42. Guild Point-'lerde
  43. Oyunda ki delay hk.
  44. Oyunu açamıyorum
  45. bug girer girmez oyundan atıyor
  46. Oyun parası satan var mı
  47. nasıl kervan çekicem?
  48. Serverda bi problemmi var acil!!
  49. Dress
  50. Oyuna Giriş Sorunu
  51. Bsro'yu exe olarak verebilirmisiniz?
  52. Oyunda çok lag var
  53. Battle arenaya gidilmiyor.
  54. siteye girilmiyo 3 4ğündür site giremiyorum
  55. Oyuna Giremiyorum
  56. oyuna giremiyorum
  57. Oyuna Giremiyorum
  58. Oyuna girme sorunu
  59. Email degisimi
  60. Oyundan Atma (soru işareti hatası)
  61. GM Battle Arena sorunları
  62. Job arena açılmadı
  63. mBot sorun
  64. Oyuna giriş yapamıyorum
  65. Oyun açılmıyor
  66. Acil yardım edin lütfen!!!!!!!!!!!!
  67. warrior stun bug
  68. Lag problemi
  69. Temple uniqeler
  70. charım bugta kaldı GM kardesım ılgılene bılırmısın
  71. Server check ?
  72. Server Crowded
  73. Oyuna Client Hatası
  74. sro_client !
  75. bSilkroad Portal Unique Status
  76. GM Yeter Bu firewall!!
  77. Gm bak
  78. Oyuna erişim yoktur yazısının nedeni FİREWALL MI ?
  79. Erişim Hatası !
  80. Oyuna giremiyorum
  81. Oyuna erişim yoktur yazısı!!
  82. Vpn Ile yurtdisinda Giricekler icin bilgilendirme
  83. Acil Bakar mısınız.
  84. Holly Temple 3. Kat üniqleri
  85. Char Hakkında Gm Bakaramısın
  86. Vpn ile oyuna girememe
  87. Oyun kapalı hatası
  88. ts ban.
  89. Guild silinmiş
  90. iyi günler
  91. iyi günler
  92. Guildim silinmiş
  93. Guild Amblem
  94. Sw hakkında
  95. Şu Serverla Biraz İlgilenebilirmisiniz
  96. Mail adresi değişimi
  97. Çar şifre değişimi hakkında problem
  98. Sw hakkında
  99. ınventory acımı
  100. Gm Mg Bir İlgilenirseniz
  101. Stat bugu
  102. Erişim yok
  103. Çarşifresi kaç gün oldu artık bi bakın
  104. Sitede Şifre değiştirmede problem var.
  105. GM_MG Senior General Görevi
  106. Proxy hakkinda acil yardim.
  107. Gm Bi bakarmısın
  108. Start
  109. Artık bir cvp
  110. Acil Cvp Konulara bakın artık...
  111. İnterneti Modemi Resetlemeyi Bırakın Artık
  112. Oyuna Girememe Sorunu
  113. Artık Bir İlgilenseniz?
  114. Mbot bildirimler yardımmmmm?
  115. mbot sistem belirtilen dosyayı .....
  116. Hala giremiyorum !
  117. Oyuna Giriş Yapamıyorum
  118. Yurt dısından oyuna gıremıyorum ??
  119. Sanırım ip ban yedim
  120. Gm bey ve yardımsever kişiler bakarmsınızz :(
  121. Ts'de oda sabitleme
  122. Gm acil bakarmısın acill
  123. gm bey bakabilirmsiniz?
  124. Silkroad tıklayıp launcher gelmeyen arkadaslar
  125. Silkroad Launcher tıklıyorum açılmıyor
  126. İnternet
  127. Mbot clientı açmıyor !
  128. sanior general görevi
  129. İyi Günler Gm Bey charıma Ban yedi ve benim haberim yok 1 yardımcı olursanız sevınırı
  130. GM acil bi bak
  131. oyuna giremiyorum yardımcı olun
  132. Guild (GP) sorunu
  133. mause yuvarlak tuşu
  134. spam
  135. Oyundan yetkili kişiler bir bakabilir mi ?
  136. Yardım gm
  137. [GM]Odin.
  138. Gm acil bakarmısın ?
  139. Bi bakarmısınız ÖNEMLİ ??
  140. Premium
  141. Server kapalı hatası
  142. dc sorunu
  143. CROWDED sorunu
  144. Server full çekiyor
  145. bilgi isteği
  146. Oyunu yeni indirdim giremiyorum.
  147. Janganda ki Consingment Problemli
  148. M-bot W7 SORUNN
  149. Carım Bugda
  150. IP Sınırı 8 e mi düştü ?
  151. Msn değişikliği
  152. Oyuna giriş yapamıyorum yardımcı olursanız sevinirim
  153. Oyuna Giremiyorum
  154. Critical Error Sorunu ?
  155. Gm odın
  156. Charım oyunda aslı kaldı
  157. Quest sorunu
  158. Güild Sp Sorunu
  159. S.a Gm Odin
  160. Pc den anlayanlar yardım lazım
  161. İnventory genişletme unorthodox
  162. Erişim yok hatası (Yardım)
  163. Gm Bey Bakarmısınız Artık Yeter Yani.!
  164. Gm Kunumu Silme (Mbot sorunu)
  165. Gm Bey Bakarmısınız Artık
  166. Gm Bey'e Özel Mesaj.!
  167. Gm Bey Charlarımın Şifresini Unuttum
  168. Vpn ile bağlanma sorunu
  169. Kale NPC lerinde Sorun
  170. Guild Gp Sorunu
  171. Windows 8.1 yüklü client açılmıyor
  172. Update sorunu
  173. ödeme bildirimi
  174. Bana özel DC Sorunu.
  175. Captain ivy görevi
  176. GM Odin ;meil degişikligi
  177. Inventory expansion
  178. Çarım bugta kaldı
  179. EhLiSahabe Bugta kaldı !!!
  180. datapk2 hatası
  181. Gm charın bugda heralde acill bak
  182. ınput param error 1
  183. GM Bi Bakarmısın Ustam...!
  184. Bandidas
  185. Bilgisi olan arkadaşlar çok acilll
  186. Jop Rankta Bug
  187. Inventory Expansion Item...
  188. Teamspeak 3
  189. Baron rütbesi
  190. mBot Script sorunu ve sBot sadece nova toplama ayarı
  191. Mbot item toplama
  192. Yurtdışında
  193. Kese toplama görevleri
  194. sevgili teknek destek arkadaşım..
  195. gm acıul şifreyi
  196. sayın gm yardımcı olursanız sevinirim
  197. Yurt dışından Bsilkroad 'a gelecekler var..
  198. Silah seviyesi
  199. teknik hata
  200. direk kilit atıyosunuz unutmayin sizin sozunuz bu
  201. ıp ban
  202. honur point hk
  203. Oyuna giremiyorum
  204. Oyuna giremiyorum
  205. Count hesap Baron olmuş
  206. ALTINORDU guildi GP puanı (-)'de.
  207. Sbot
  208. GM acil yardım eder misin (Oyuna Girmiyor)
  209. SW da dc olayı acil
  210. Charla ilgili
  211. VPN bağlantısı.. Yetkili kişiler yardımcı olursa sevinirim
  212. Mbot fazla karakter yönetme
  213. slm acil gm bey abe
  214. Assert
  215. APİS görevi ile ilegili
  216. Oyun Açılmıyor
  217. GM acil bakarmısın
  218. Lader
  219. mbot giriş yapamıyorum
  220. Oyuna Gıremıyorum Kapalı Dıyor
  221. Silk sorunu
  222. Char msn sorunu
  223. çalıştırma durduruldu
  224. Sİlk yüklenmesi
  225. Gm Bakarmısın ?
  226. mbot
  227. Msn değişimi
  228. Gmler ilgilene bilirmisiniz 1 ay oldu
  229. Oyuna Giremiyorum
  230. bi bakarmısnız bıktım çünkü
  231. Dc sorunu.
  232. Start gelmıyor
  233. Guild Point Sorunu
  234. Guild Bug (GP)
  235. karakterime giremıyorum
  236. Gm yardım istiyorum ? Oyuna giremiyorum ?
  237. Windows 7 professional Mbot sorunu
  238. Bakabilirmisiniz?
  239. Inventory Expansion item çalışmadı
  240. Yardım cok acilllll
  241. Oyuna giriş yapamıyorum
  242. Oyuna Gİremiyorum yardım
  243. Yardım !!!
  244. Oyun Görünmüyor Acil Bakınız
  245. Silk Yükleme (Ödeme Bildirimi)
  246. Online gm varsa bakabilirmi??
  247. Yardım
  248. yardım pls
  249. bSilkroad portala giremiyorum site hata veriyor.
  250. Silk yükleyeli baya oldu hala gelmedi