PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Şikayetler



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56

  1. Yetkili Biri Bİ Baksın.
  2. Ptye yazamıyorum
  3. Bıktım artık
  4. Anaya Küfür
  5. ahlaksız
  6. GM Bu tümn oyuncuları kapsayan bir sorun
  7. Daha beter olmuşş!!
  8. Rateler
  9. thieflik
  10. Gm Bakarsan iyi olur Stall-Network önerisi
  11. Küfür
  12. gm bi bakarmısın.
  13. page 3
  14. Gına getirdi
  15. Tekrar aynı sorunlar GM
  16. C8 Hatası neden OLabiLir ?
  17. Bicheon skilleri düzeltilsin
  18. Ödeme bildirimi
  19. Apis Görevi Hakkında.
  20. Cristiina Ben
  21. Çarim soyuldu
  22. Temple
  23. Bu sorun ile ilgilenmenizi istiyorum...
  24. Erişim Sorunu !!
  25. iÇERi GiR konuya Destek ve Cevap Bekliyorum
  26. Tl teklifi!!
  27. Reklam
  28. Gm bune küfür ya
  29. aile ye hakaret
  30. Bu hep böyle mi devam edicek lütfen çözüm.
  31. Gm event so-ko ödülleri hakkında
  32. Reel parayla satış
  33. ts oda şifresi
  34. thief jop rank hatası
  35. Growth Petlere Düzenleme
  36. Yok böyle adilik
  37. GM Odin Bug
  38. Küfür
  39. Hakâret
  40. Beyler biri bana yardımcı olabılırmı ??
  41. Checkten Sonra Temple.[GM]
  42. chat block
  43. Check
  44. ?
  45. oyunun donma sorunu 2
  46. Apis
  47. Anlamsız şikayetler
  48. Oyuna giremiyoz bu ne yaw sabahları start gelmiyo
  49. tam 8 saat oldu res gerekiyor
  50. pandoras box
  51. Yardım
  52. küfür
  53. olacak is deil cafedede aynı evdede
  54. item tutarsa
  55. Küfür
  56. yılbası özel öneri
  57. offo ff :D
  58. Bu nasıl bir muhabbet Yöneticiler!
  59. cok onemli
  60. küfür
  61. Küfür
  62. Küfür
  63. Küfür
  64. thief trader işbirliği
  65. Kidemonas
  66. Novalar
  67. Fw hakkında
  68. sayın gm
  69. Küfür
  70. Sorun
  71. Dress isteği
  72. oyunun donma sorunu
  73. F den ıtem bulma
  74. bow
  75. kasa görevi
  76. Yıl Başı Özel
  77. Küfür konularla ilgenilmiyor !
  78. 120 cap gelsin diyenlere
  79. GM çarım soyuldu İlgilenirmisin
  80. Küfür
  81. Gm Bune abı ya
  82. HOLYWATER Temple sorunu
  83. Oyundan Atıyor
  84. Ağır küfür!
  85. Öneri
  86. Gm benim pc me girdiler yaaa
  87. Gm acil yardımm bu ne içn bannn
  88. silk ödemeleri
  89. Exchange Bug
  90. Küfür MarieeClaire
  91. Gm ve yardımcısı kim varsa...
  92. Exchange bug
  93. saat 15.30 dan beridir silk'in gelmesini bekliyorum
  94. Su oyuna girdigime pisman oluyorum arkadas
  95. Halk Bankası Ödeme Sorunu
  96. F1 skill slotundaki sorun
  97. Silk yüklenmedi
  98. Scammer
  99. Acil yardım adam soyuyor
  100. Gm charım kayıp
  101. Çok Acıl yardım
  102. Küfür !
  103. EmaiLimi unuttum yaRdımCı oLurmusunuz
  104. yazık çok yazık....
  105. Küfür
  106. Kac kere olcak bu sans işi ben anlamadım
  107. Gm + basamıyoruzzzz
  108. Küfürrr!!!
  109. iLLeqaLTuRKs yine
  110. İtem düşme ratesi düşmüş dıyorlar dogrumu ?
  111. Kale Şavası Kayıt Sorunu Yardım
  112. TL İle item satısı
  113. Küfür ihbar
  114. Ticaret
  115. Rank sorunu
  116. iLLeqaKTuRKs yine
  117. gm önemli fake hemen ilginenirsen ip ban lazım
  118. allah aşkına bi yardımcı ol gm 2 gündür giremiyorum chara isyan edecem!!
  119. küfür etti ihbar
  120. Birkaç Öneri
  121. Gm Konuşmak ıstıyorum Ts3 vent tel vb. bir şekılde yeterkı konuşalım yorumunu bklıyrm
  122. Lan bu ne ya 1000kisi ne alaka
  123. Gm bi bakarmısın ?
  124. Gm bi bakarmısın
  125. Küfür
  126. Oyun Açılmıyo
  127. Gm Page 3 açılımı için Bakarmısınız
  128. TL iLe char satışı
  129. TL iLe char satışı
  130. Küfür Serbes Değildi
  131. çar satışı
  132. Anneye küfür
  133. exc bug
  134. gm ban konusu için...
  135. _RAYNO__ gm bi bak
  136. Sorun mu var yıne ?
  137. _RAYNO_ gm acil bakarmısın
  138. Gmye küfür
  139. GM nin adamıymısım :)
  140. Gm Bunu Oku Ya aç yada Mahkemede buluşuruz
  141. Scammer Bizede Sardılar :)
  142. Küfür!! 1. deıl 2. deıl 3 kere ettı yeterr ama ayıptır.
  143. Küfür
  144. Kufur
  145. Gm :)
  146. staldan küfür
  147. Küfür
  148. Bu Mümkünmü acaba?
  149. Küfür !
  150. Küfür
  151. Team Speak
  152. Küfür
  153. Küfür
  154. ban süresi bu gün ama açılmadı
  155. Cafede oyuna girmek.
  156. her exhance atana ban atıyosunuz!!!
  157. Genel Rank
  158. Jangan FTW
  159. bakarmısınız
  160. küfür
  161. Kufur
  162. Küfür ! Küfür! Küfür!
  163. Iam___LeGenD çar soyulması
  164. gm
  165. TL ile item satışı
  166. gm bu soruna çözüm bul kardeşim
  167. Ticaret
  168. Pvp de bunu yapmak yasak değil mi?
  169. Küfür
  170. KÜfür
  171. Pach 3
  172. Event ve çeşitli etkinlikler olmalı (Anket)
  173. Premium Plus charla 1 saatir Giremedik Yazzık
  174. Artık bsilkroadın 2.serverinin acma zamanı geldi
  175. Sw online görunuyor ama giremiyorum
  176. Servere Yönelik Küfür
  177. Item Mall için Öneri
  178. GM Odin
  179. Servere Ne Oldu?
  180. Hack olaylarına karşı önlem olabilir
  181. Ekran Görüntüsü Yarışması için
  182. Jop exp yeri bugta kaldı galiba gm bakar mısın?
  183. Yeter Artık Bıktık
  184. Gm Bakarmısın
  185. Küfür
  186. Fake hesap
  187. Gm odin
  188. Çharım soyuldu.
  189. Küfür gm odin ilgilenirmisin
  190. Küfür (STALL'dan)
  191. Dikkat! Serverin crowded olması !!
  192. WEB sitesi Offline Geliyor.
  193. Bunun Gibi Veletlere Ne Demeli ?
  194. Cricital Error hatası
  195. Haftanın ekran görüntüsü
  196. gm acil yardım hırsızlık dolandırıcılı
  197. Küfür
  198. mbot crack hakkında!
  199. Tl ıle ıtem satısı
  200. Önerilerim.
  201. Küfür gm odin bakarmısın
  202. Küfür
  203. Gm acıl bakarmısın bıktım
  204. Şu Serveri 1000 kişi yerine Daha Fazla Yaparsanız İyi Olur.
  205. küfürrr
  206. Küfür
  207. Gm bakarmısın
  208. dc sorunu
  209. rateler?
  210. gm acil ıp ban hakkında
  211. Küfür
  212. şirincede son durum!!
  213. mesaj atın demıstınız.
  214. arkadaşlar bsro giremiyorum yardım lütfen
  215. Istanbula kar şirinceye mal yağdı
  216. ve sitede kapandı :S
  217. Server check
  218. KAF_KEF soyuldu
  219. s bot ile girerken client acmıyor ne yapmam gerek?
  220. %0lık taş
  221. TL ile item satmamı istiyor.
  222. Gm Acil Yardım Et...
  223. ındırme sorunu
  224. Küfürmü
  225. Kufur
  226. Resmi Aracıları Güncellemek
  227. Küfür.
  228. Yan chardan küfür
  229. Odin arkadaş 2h ne kadar diyo:)
  230. şikayet;çok çoğaldı böyleleri
  231. Oyuna ne oluyor?
  232. Hakaret Küfür
  233. GM
  234. Bune lan? KÜFÜR
  235. Gm [Aero] Denen Adamı Banlarmısın ...
  236. Gm bu pvp sistemine bir düzenleme gelirse güzel
  237. GM Bi Bakarmisin Buraya...!
  238. Silk itemdeki 0 ağacı ne işe yarıyor?
  239. Bitin artık! Gm bakarmısın
  240. Gm yardım ediyomussun:)
  241. Sorun Olabilirmi?
  242. Mbot
  243. Küfürr!!
  244. Bunun gibiler akıllanmaz
  245. Gm Odin Rica Etsem Bkarmsıın.. ?
  246. ShadowOfSouL
  247. Charımdan Alınan İtemler
  248. Dc
  249. global problemi
  250. Ödeme bildirim