PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : bSilkroad Genel Bilgiler



Sayfa : [1] 2 3

  1. SLM ASGARD BIR AÇIKLAMA YAPPARMIISNIZ
  2. SAYIN YONETİCİLER ASGARD ODİN
  3. Titan ve LMP
  4. Özel Job Suit Hakkında bi sorum var
  5. Buyrun, Forgetten World 3-4 grade harita ve rota.
  6. sun düşmüyor
  7. M botta Böyle bı hata alıyorum Nedenı Nedır
  8. HEM DOLANDIRICI HEM ÜSTE ÇIKIYO KARAKTERİ BOZUK
  9. Gold Karşılığı Temple Görevi
  10. Asgard yardım
  11. Dolandırıldım
  12. Hp MP Grain
  13. Selamun aleyküm kolay gelsın herkese
  14. Genel AF hakkında
  15. Gm Bence Gold Satışı yapmalısın
  16. Sanırım Yeni Güç Kaynağı
  17. BAKALIMM .... KİM OLACAK
  18. Guild alımı
  19. Temple 2. Kat Açma
  20. ne oluyor a.q ban yemişim
  21. _OoHaKaNoO_'mu Yoksa KeyFC'mi uzun ? :) Sizce Hangisi Doğru ?
  22. Goldla akademi kasarım
  23. itemlerim aracıda kaldı check yedim
  24. acil yardım
  25. arena coin
  26. Normal isro oynuyorum. bSro'yu nasıl update edebilirim.
  27. Oyundan Dc yedim ve noraml sro bile açılmıyor
  28. Ah Eskiler Ah
  29. Chat ban sebepleri
  30. GM ACİL BAK
  31. Güild gpsi
  32. dolandırıcılık
  33. acil ilgilenin
  34. ailevi küfür
  35. kervan
  36. gm bana uras
  37. OYUNA GİRERKEN SORUN YASIYORUZ
  38. dansöz fs
  39. OYUNA ALMIYOR
  40. Çöp Charı hakkında
  41. şifre değiştirme
  42. şifre değiştirme
  43. SuR HAKKINDA!!!
  44. 1.5T GOLD
  45. kervan
  46. M BOT SORUNU ?
  47. 2 YIL ÖNCEKİ CAVE KAPIŞMALARINDAN BİR ESTANTE
  48. The_BlackMoN Guild'i
  49. bu 12 DG ADWler nasıl yapılıyor bir bilgisi olan var mı ?
  50. Bunun sebebi ne bilen varsa yazsın 9 carı açarken yeni yeni bu hatayı verme basladı
  51. @Asgard @ODİN -------- saygılar
  52. +4 lucky dress + basmayı kolaylaştırıyor mu ?
  53. ASGART EVİNİN ÖNÜNDEYİM ?
  54. eski bi char
  55. TS ÇÖKTÜ
  56. WTB PAGE 3 OLAN CLEAN WİZARD WARRİOR CHARLAR.
  57. capesiz buff
  58. capesiz buff
  59. yan carından buff ChanChnnChon
  60. capesiz buff
  61. TeamSpeak3 Gitti
  62. Asgard Lütfen gerekeni yapın artık
  63. görev
  64. @Asgard
  65. adam benimle pvp atanı banlatıyorum diyo
  66. ailevi küfür
  67. ailevi küfür
  68. mbot
  69. ...
  70. dolandırıcılık
  71. Ph bot hakkında
  72. CihadOFdark guildi Online Oluyor
  73. TEMPLE GİRİŞ SORUNU
  74. FGW HAKKINDA
  75. durduk yere küfür
  76. Bsilkroad Uniq Eventi Pvp Eventi V.s !! @Asgar @Odin
  77. 120 LVL ?
  78. GENEL BİR SORU
  79. pecesiz buff alıyo POSTACI_
  80. pc limint
  81. eski charıma ulaşım sağlayamıyorum
  82. durduk yere küfür
  83. Six__FingerS şikayetçiyim
  84. Six__FingerS stalıma bu kazıkçı kazık lan yazdı saat 23:38 23 46 arası 12 haziran2018
  85. Banlanan çarımla ilgili çarın ismini sormuştunuz
  86. Çarım banlandı
  87. GELİN BEYLER HEPBİRLİTE OYNAYALAIM
  88. giriş sorunu yaşıuyorum
  89. Petlerin hasar miktarları farklı mı ?
  90. Merhaba yeni başlayacağım yardımcı olurmusunuz (Fikir bakımından)
  91. Genel Bir Soru
  92. Rank Sıfırlandı Aba Silkler Ggelmedi !
  93. DW GEÇİYORUZ EVET SON DURUM
  94. Media.pk2 ve data pk dosya hatası
  95. WTS +14 POWER STAF
  96. 111Lv Fire ve Heuksal @asgard
  97. Bsro İçin en güzel yer jangan
  98. KREDİ KARTI İLE 500 TL SİLK ÇEKTİM GELMEDİ
  99. hiç chin immo set ssatan yokmuu
  100. Bsilkroad yeni başlayanlar!!
  101. wts pvpye hazır çar
  102. oyun açıldığında start gelmeden çalışmayı durdurdu diyor
  103. Son zamanlardaki dolandırıcılık soyulma çalınma vb. durumlar.
  104. Consignment Merchant Juel KULLANIMI
  105. wtb power glavie
  106. Tl ile silk
  107. +11 power glavieme stone basarken patladı incelermisiniz @Asgard
  108. Medusa
  109. Cave Ünigleri
  110. Böyle hizmet başka sw de yok
  111. Oyuna giremiyorum
  112. Oyundaki karekterlerin hızları
  113. ARACI SORUNU
  114. Dolandırıcılık !!!! @Asgard
  115. Niya avı mavi spirit
  116. LAG LAG LAG LAG
  117. GM SİLK LER GELMİYOR İLGİLENİRMİSİNİZ ???
  118. Birde Siz Okuyun
  119. Eski Bir Hatıra
  120. OYUNA GİREMİYORUM
  121. @Asgard
  122. Kidemonas
  123. Asgard Odin bi bakarmısnız
  124. ___R6__ bir küfürcüdür inanmayın sakın ws bozar
  125. HERKES KATILSIN LÜTFEN SORUYA CEVAP !!!
  126. giriş yapamıyorum
  127. OYUNDAN 1KİŞİ ÇIKABİLİRMİ
  128. Lag Sorunu
  129. Oyundan 1 kişi çıksında gireyim ya :D
  130. al işte terörist kaynıyo sw
  131. item/char satısı
  132. tüm oyuncular açısından bu bir adeletsizliktir.
  133. RLM_POMPACI :)
  134. Holy Water Temple Görevsiz 2. ve 3. Kat
  135. CHAR BLOKED SORUNU
  136. Yine tecrübesiz ahmak bir soru :(
  137. Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirebilir mi ?
  138. Nalan2 KULLANICISINI KULLANAN BUNU OKUSUN
  139. Şifremi Unuttum :(
  140. Carım neden ban yedi
  141. bSilkroad IP LIMIT 9 MU? 12 Mİ?
  142. Fight bow
  143. Kurban olayım bunu söyleyene
  144. ARACILAR NE ZAMAN BELLİ OLUCAK
  145. Mağdurum
  146. LÜTFEN BU GÖNDERİYİ İNCELEYİN
  147. GM BANA YAZARMISIN LÜTFEN
  148. GM BANA YAZARMISIN LÜTFEN
  149. PVP ALANINDA BUF
  150. Bsro ip adres
  151. PVP yapıldı ancak paracığımızı alamadık ^__^
  152. Sun Drop
  153. Bsilkroad Şikayetler bölümü
  154. SAHTE ÇAR DOLANDIRICILIĞI WOL 3. NOVA 13 2HDE SANA SADAKAM OLSUN
  155. SAHTE ÇAR DOLANDIRICILIĞI WOL 2. YUZSUZ SOVUYO BIDE . Neymıs GM mis A:FA:SD:ASD:AS:Dd
  156. SAHTE ÇAR DOLANDIRICILIĞI
  157. TL ile satış hakkında
  158. Ip Limit 10 Değil Mi ?
  159. Serhat Durmus - Türküm
  160. BSRO BAKIM OLCAKMI
  161. Hepimizin sorunu '' Gold ''
  162. Bsilkroad IP Limit
  163. Nova Drop
  164. 2 ID AİT 3 CARIM SOYULMUŞ
  165. Asgard ACİL ASGARD
  166. Acil Bir Durum
  167. CHARIM SOYULDU ARTIK İLGİLENİRMİSİNİZ !
  168. NighT_WaTeR HIRSIZDIR !
  169. ÇHAR SOYULMASI GM LÜTFEN YARDIM
  170. HOCA BAK NE BULDUM HOCA :)
  171. yeni başladım yardım edecek varmı
  172. PK VE AİLEVİ KUFUR
  173. SİZİN YAPICAĞINIZ İŞ BU KADAR
  174. bsilkroad download
  175. Yeni başladım varmı yardım sever?
  176. GMLERDEN BİR ACİL DÖNSÜN BANA
  177. Sağ üstte haritada gözüküp oyundan bakınca orda olmayan şeyler ?
  178. Silk
  179. Asgard I'n Dikkatine silk sorunu
  180. Traderlik ve kâr zarar
  181. Ailevi Küfür Stallda ??
  182. Asgard !!
  183. karkater satışında resmi aracı
  184. BLackened_ Küfür
  185. Selamün Aleyküm
  186. Satılan çarlar
  187. CHECK
  188. Soso Sp Gelmiyor Eskisi Gibi Değil?
  189. Deneyimli Arkadaşlar bakabilir mi?
  190. IP LIMIT KAÇ ?? B SILKROAD
  191. ARACI EŞLİĞİNDE İTEMİM ÇALINDI.
  192. blade
  193. 110 blade için skill kasma yardım !!
  194. GÜVENMEYECEĞİNİZ ADAMLAR LİSTESİ 1-BALIK
  195. @Asgard
  196. Holy Water Temple Hk.
  197. Oto Stal
  198. OYUN GOLDUNA BOŞ CHAR SATMAK SERBESTMİDİR
  199. MBot hakkında yapılan yorumalar doğrumu hesaplar gerçekten soyulurmu ?
  200. Hesabım soyuldu , ____CR7____ @Asgard İlgilenirmisiniz.
  201. İçerde +18
  202. BEYLER ACELE CEVAP VERIN SIZE ZAHMET
  203. Char Satın Aldım @Asgard ilgilenirmisiniz.
  204. Nick değişikliği hakkında.
  205. BİLGİSİ OLANLARI BEKLERİM
  206. CHARLAR BUGDA !!
  207. b-silkroad titan scrolları güncell fiyatlrı
  208. Pvp nuke (spear) çar statları nasıl verilmeli?
  209. Oyuna giremiyorum bir el atıverin. :)
  210. JollyGame Sunucusuna
  211. ACİL ASGARD
  212. Char Soyuldu .
  213. Giriş problemi
  214. UCUZUNDAN BEYLER AL GİT . . ( ABRA )
  215. Kervan
  216. Bakarmisiniz
  217. Görevlerle ilgili bir sorum var
  218. Check ?
  219. Check
  220. Limit
  221. Ne Zaman ?
  222. Check
  223. yeni başladım birkaç sorum var.
  224. bugüzel oldu işte
  225. BSİLKROAD HAKKINDA BILGI VERIRMISINIZ
  226. Mbot Trace ataker
  227. Fgw 3* için Minimum pt yapıllanması önerileriniz
  228. ex
  229. ticket bugta kalıyor gm
  230. gm asgart
  231. Lag
  232. çin charı hakkında
  233. Teample 2. Kata görev yapmadan girebilirmiyiz ?
  234. Sizce En İyi Build Nedir ?
  235. bakım uzun sürecekmi
  236. 150 BİL
  237. @Asgard oyuna acil bakmalısın önemli bi konu var
  238. Karakter.
  239. Holy water temple
  240. ip limit 10 a mı düştü?
  241. 2-3 saate bir dc yiyorum
  242. Para Kasmanin Kolay Yöntemi ?
  243. Honor
  244. Battle Arena Yardım
  245. server checktemi
  246. Honorlu Pwp
  247. JollyGold
  248. Merhabalar Yeni Başlıyorum Oyuna ( BOT ) Ne Kullanılıyor ?
  249. SW NEDEN KAPALI
  250. bsro giriş yapamıyorum???