Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 123 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı25Beğeniler

Konu:Guild Arıyorum

  1. #1
    gamzeeyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    gamzeeyc isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    15
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    4
    Konum
     

    Post Guild Arıyorum

    Arkadaşlar 4 charım var 110 Warrior / 110 Nuker / 110 Wizard / 110 Bow - Aktif olarak Bow'u kullanmayı düşünüyorum hepsiyle uğraşmak çok zor oluyo benim açımdan item olarak donanımlı değil charlarım ptlere girip Nova düşürüp para kasmaya çalışıyorum şuan, itemlerim normal 101lv itemler yani. Aktif ve düzgün bi guild arıyorum 18 yaşındayım adım Gamze bayanlar pek oynamadığı için bu tarz oyunlar biraz garip karşılanıyo, saçma sapan tepkiler vermeyecek insanlar ulaşırsa sevinirim. Şimdiden ilgilenenler için teşekkürler.

    Character Name : XONE (Bow)
    Lv : 110
    -- FULL STR --
    cakaladam, bz- and darkmeann like this.


  2. #2
    MyKea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    MyKea isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Mart 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    92
    Mesajlar 
    1,024
    Beğenme 
    18
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Alıntı gamzeeyc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 4 charım var 110 Warrior / 110 Nuker / 110 Wizard / 110 Bow - Aktif olarak Bow'u kullanmayı düşünüyorum hepsiyle uğraşmak çok zor oluyo benim açımdan item olarak donanımlı değil charlarım ptlere girip Nova düşürüp para kasmaya çalışıyorum şuan, itemlerim normal 101lv itemler yani. Aktif ve düzgün bi guild arıyorum 18 yaşındayım adım Gamze bayanlar pek oynamadığı için bu tarz oyunlar biraz garip karşılanıyo, saçma sapan tepkiler vermeyecek insanlar ulaşırsa sevinirim. Şimdiden ilgilenenler için teşekkürler.

    Character Name : XONE (Bow)
    Lv : 110
    -- FULL STR --
    Oncelikle servere hoşgeldin hanım kız
    Suan sana onerebileceğim bi guild yok.
    Ama saygı konusunda beklentilerini yuksek tutma derim

  3. #3
    gamzeeyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    gamzeeyc isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    15
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    4
    Konum
     

    Standart

    Alıntı MyKea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle servere hoşgeldin hanım kız
    Suan sana onerebileceğim bi guild yok.
    Ama saygı konusunda beklentilerini yuksek tutma derim
    Neden ki?
    Ne yapsın kızlar oyun oynamasın mı çok saçma ya, kendimi bildim bileli bu tarz oyunlar oynuyorum gayette eğleniyorum ama arkadaş çevresi açısından biraz sorun olduğu doğrudur

  4. #4
    MyKea - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    MyKea isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Mart 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    92
    Mesajlar 
    1,024
    Beğenme 
    18
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Alıntı gamzeeyc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden ki?
    Ne yapsın kızlar oyun oynamasın mı çok saçma ya, kendimi bildim bileli bu tarz oyunlar oynuyorum gayette eğleniyorum ama arkadaş çevresi açısından biraz sorun olduğu doğrudur
    Oynama demiyorum. Bugune kadar silkroad camiasında bayan playerler e saygı gosterilmediği için tutunamadılar .
    Oyuzden saygı konusunda beklentilerini yuksek tutma dedim
    Neyse hanım kız umarım gonlüne göre bi guild bulursun
    İyi oyunlar

  5. #5
    gamzeeyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    gamzeeyc isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    15
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    4
    Konum
     

    Standart

    Alıntı MyKea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oynama demiyorum. Bugune kadar silkroad camiasında bayan playerler e saygı gosterilmediği için tutunamadılar .
    Oyuzden saygı konusunda beklentilerini yuksek tutma dedim
    Neyse hanım kız umarım gonlüne göre bi guild bulursun
    İyi oyunlar
    Teşekkürler

  6. #6
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1181
    Mesajlar 
    26,381
    Beğenme 
    549
    Beğenilme 
    10383
    Konum
     

    Standart

    Alıntı gamzeeyc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 4 charım var 110 Warrior / 110 Nuker / 110 Wizard / 110 Bow - Aktif olarak Bow'u kullanmayı düşünüyorum hepsiyle uğraşmak çok zor oluyo benim açımdan item olarak donanımlı değil charlarım ptlere girip Nova düşürüp para kasmaya çalışıyorum şuan, itemlerim normal 101lv itemler yani. Aktif ve düzgün bi guild arıyorum 18 yaşındayım adım Gamze bayanlar pek oynamadığı için bu tarz oyunlar biraz garip karşılanıyo, saçma sapan tepkiler vermeyecek insanlar ulaşırsa sevinirim. Şimdiden ilgilenenler için teşekkürler.

    Character Name : XONE (Bow)
    Lv : 110
    -- FULL STR --
    Hoş geldiniz öncelikle . Bayan playerların artık günümüzde çok daha fazla olması alışılan bir durum. Silkroad , Lol , CS , Dota vb .. Pek çok alanda karşılaşılabiliyor . Olumlu bir ayrıcalık olarak görüyorum bunu .

    Server da yaşayacağınız tek sıkıntı Argo ve Küfürler olacaktır diye düşünüyorum , açık bir şekilde söylemek gerekir. Bu konuda da bSilkroad Şikayetler bölümünü kullanarak " Ailevi " küfür kullanan kişileri şikayet edebilirsiniz . Tabi bu tarz durumlar sanal ortama öz değil , hayatınızın her alanında karşınıza çıkan şeyler .

    Oyuna genel bir bakış olarak bu konuyu inceleyebilirsiniz ;

    http://www.jollygame.net/forum/209-j...item-gold.html

    Ayrıca İmzamda yer alan konulara da kesinlikle göz atmalısınız . Oyunumuz da pek çok kural yer almakta , ihlal yaparak ceza almak istemezsiniz .

    Ek olarak Guild aradığınızı dile getirmişsiniz , guildlerin büyük çoğunluğu aktif Team Speak hizmetimizi kullanmakta. Buna da buradan ulaşabilirsiniz .

    http://www.jollygame.net/forum/27-te...-3-server.html

  7. #7
    gamzeeyc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    gamzeeyc isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    15
    Beğenme 
    2
    Beğenilme 
    4
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoş geldiniz öncelikle . Bayan playerların artık günümüzde çok daha fazla olması alışılan bir durum. Silkroad , Lol , CS , Dota vb .. Pek çok alanda karşılaşılabiliyor . Olumlu bir ayrıcalık olarak görüyorum bunu .

    Server da yaşayacağınız tek sıkıntı Argo ve Küfürler olacaktır diye düşünüyorum , açık bir şekilde söylemek gerekir. Bu konuda da bSilkroad Şikayetler bölümünü kullanarak " Ailevi " küfür kullanan kişileri şikayet edebilirsiniz . Tabi bu tarz durumlar sanal ortama öz değil , hayatınızın her alanında karşınıza çıkan şeyler .

    Oyuna genel bir bakış olarak bu konuyu inceleyebilirsiniz ;

    http://www.jollygame.net/forum/209-j...item-gold.html

    Ayrıca İmzamda yer alan konulara da kesinlikle göz atmalısınız . Oyunumuz da pek çok kural yer almakta , ihlal yaparak ceza almak istemezsiniz .

    Ek olarak Guild aradığınızı dile getirmişsiniz , guildlerin büyük çoğunluğu aktif Team Speak hizmetimizi kullanmakta. Buna da buradan ulaşabilirsiniz .

    http://www.jollygame.net/forum/27-te...-3-server.html
    İlginiz için çok teşekkür ederim, tek tek inceleyeceğim hepsini

  8. #8
    cakaladam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    cakaladam isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    36
    Beğenme 
    106
    Beğenilme 
    10
    Konum
     

    Standart

    Hosgeldin kardeşim buyur geldicem ama sen yine araştır elimizden geldiği kadar yardımda ederiz hoş geldin umarım çok uzmezlerseni basarilar

  9. #9
    1X1Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    1X1Y isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    309
    Mesajlar 
    4,732
    Beğenme 
    2465
    Beğenilme 
    3043
    Konum
    Waşhikton  

    Standart

    Alıntı MyKea Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oncelikle servere hoşgeldin hanım kız
    Suan sana onerebileceğim bi guild yok.
    Ama saygı konusunda beklentilerini yuksek tutma derim
    Ne demek yok? RLM guildimiz sizin için gayet ideal olacaktır @MrsCasK hanımefendiye özelden ulaşıp gerekli itemlerin teminini yapar mısın şimdiden tşk
    MuRo, Hoenheim, RaKKaNi ve 2 kişi bunu beğendi.
    ReaLaMity
    1X1Y

  10. #10
    cakaladam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    cakaladam isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    36
    Beğenme 
    106
    Beğenilme 
    10
    Konum
     

    Standart

    Sen uyma bu benim yaramaz kardeşime lafını yapar ))) burda kapı gibi abi eden sen

Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 123 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş