1. #1
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart Gm acil bakarmısın A grade item hakkında

    MythBow Nickli arkdaşımız FGW 8 kartlarını tamamlamış.A grade Staf almak istior. Kartları Chine Charına basmış Npc de Sadece Glaive Sword Blade Spear Bow görünüor Eu A grade itemlerin hiç biri yok Arkadaşımız Power staf almak istior ilgilenirmisiniz. Beklioruz


    İyi Forumlar k.gelsin
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ


  2. #2
    Müdavim Üye
    Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ragnarok isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Ağustos 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    337
    Mesajlar 
    4,153
    Beğenme 
    662
    Beğenilme 
    1514
    Konum
     

    Standart

    Zaten ch char ile alırsan ch silah gözükür eu ile alırsan eu gözükür diye biliyorum. yanlışsam düzeltin
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Soru , istek , şikayet , önerilerinizi Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... bildirebilirsiniz.

  3. #3
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart

    Chine charla hiç bişey almadm illk defa oluo böyle bişey ama Eu charla çok aldım Tüm Powe itemler görünüodu sanki orda yanlış hatırlamıorsam.
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ

  4. #4
    Müdavim Üye
    Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ragnarok isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Ağustos 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    337
    Mesajlar 
    4,153
    Beğenme 
    662
    Beğenilme 
    1514
    Konum
     

    Standart

    Videolarını izledim power silah alanların orda chye ch gözüküyordu ama bilemeyeceğim . ch alcaksanız glavie alın stafla takaslarsınız.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... - Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Soru , istek , şikayet , önerilerinizi Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... bildirebilirsiniz.

  5. #5
    Furki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Furki isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Şubat 2013
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    93
    Mesajlar 
    1,255
    Beğenme 
    525
    Beğenilme 
    700
    Konum
     

    Standart

    eu çarla denedinizmi bi onla deneyin çinler gözüküyomu belki yanlış hatırlıyosundur

  6. #6
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart

    Walla bilmiom hacı chine charı oynamadığım için böyle bi sorunum yok amacım arkadaşın işi görülsün bende bilmiodum Ch charla Ch item Eu charla Eu item görünüorsa eğer bunun Kural olarak yazması lazım ama Eu itemleri aldım çok kez sorun olmadı ve Ch itemler warmıydı yokmuydu hatırlamıorum.
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ

  7. #7
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart

    Ama öyle bi kural yazmıo kimse bilmiodur ki yazması lazım illaki arkadaş staf almak istio mesala ch görünüor sadece eğer öyleyse staf alamicak Ch itemlerii kimse Stafla Wtt etmicek arkadaş mağdur durumda kalıcak eğer öyle ise kural olarak bi yerde yazması lazım ki playerler bilsin
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ

  8. #8
    Eski JollyGame Yöneticisi
    Assassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Assassin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    6,150
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    840
    Konum
    Bahamut & Centaur  

    Standart

    Chinese karakterler ile sadece Chinese silahları alabilirsiniz. EU karakterler ilede sadece EU silahları alabilirsiniz.

  9. #9
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart

    E kardeşim öylede bu formda hiç bi yerde yazmıor ben bilmiodum şahsen yazsa illaki bilirz çoğu playerlarda bilmior arkadaş da bilmiomuş mesela çoğu kişiyede sordum ilginç hepsinin olması lazm filan dediler Staf almak istiodu staf alamicak bunu Bi şekilde Formda filan kurallara yazarsanız iyi olcak yazmıo diye biliorum ... iyi günler boşa gitti yani emek
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ

  10. #10
    Eski JollyGame Yöneticisi
    Assassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Assassin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    6,150
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    840
    Konum
    Bahamut & Centaur  

    Standart

    Bu bizimle alakalı bir durum değil. Sistemin kendisinde olan bir özellik.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş