1. #1
    Flyco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Flyco isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2013
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    20
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart Dolandırıcılık(Lütfen Bakın)

    Sa arkadaşlar geçen 5 gün önce küçük bi çocuğa güvenmiştim. Yaklaşık 80tl değerinde item ve goldum çalındı.

    Bugün dediği şeyler:

    http://i.hizliresim.com/wO5Olz.png

    http://i.hizliresim.com/KZaRBg.png

    Gördüğünüz gibi bayağı çocuk zaten, nasıl güvendim bilmiyorum orası da benim saflığım. Not: TheCatalyst ile ilgili bi sorun yoktur.

    Char ismi: Cazzie

    Skype ismi de veriyim nolur nolmaz: Onur Karaca ve sesi ince velet bişey taş çatlasa 13-14 yaşında bişey.

    Ben ettim siz etmeyin, iyi oyunlar.
    Konu Flyco tarafından (01.Mart.2014 Saat 19:59 ) değiştirilmiştir.


  2. #2
    yuon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    yuon isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Mart 2014
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    1
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    123
    Konu yuon tarafından (01.Mart.2014 Saat 19:56 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Zeus___RA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Zeus___RA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    259
    Mesajlar 
    1,971
    Beğenme 
    2972
    Beğenilme 
    1420
    Konum
     

    Standart

    ALLAH ıslah eylesin coluk cocuk oyun oynayınca böyle seyler oluyor gecmiş olsun kardeşim

  4. #4
    Flyco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Flyco isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2013
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    20
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Alıntı noxistyle66 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ALLAH ıslah eylesin coluk cocuk oyun oynayınca böyle seyler oluyor gecmiş olsun kardeşim
    Sağolasın.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş