Beğeni Ağacı4Beğeniler

Konu:Wacin ailevi küfür

  1. #1
    Ozmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ozmen isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    27 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    68
    Mesajlar 
    206
    Beğenme 
    42
    Beğenilme 
    80
    Konum
     

    Standart Wacin ailevi küfür

    Çok sayıda ailevi küfürden cezası var bu seref yoksununa daha ağır ceza vericeğinizi umuyorum.

    Şikayet eden:Asphalt
    Şikayet edilen:Wacin


  2. #2
    Apsuva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Apsuva isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    56
    Mesajlar 
    1,085
    Beğenme 
    1419
    Beğenilme 
    755
    Konum
    Bursa  

    Standart

    Uğur böyle bir şey yapmaz tape bunlar bu pis iftiracıyı şiddetle kınıyorum....
    ComradeS



    Red___LabeL

  3. #3
    Wacinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Wacinn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    9
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    O sırada chardaki ben değildim arkadaşlarımdan biri yazmış. Ben bunların bana özelden yan charlarıyla yada kendi charlarıyla yazdıklarını bile kale alıp cevap vermiyorum. Hem gerizekalı ben senin kepçe olduğunu nerden bileyim. Bide bi başka konuda beni tehtit etmişsin biz hepimiz çok güldük. Keşke gelsen o söylediklerini yapmaya. Öptüm seni ��
    Apsuva bunu beğendi.

  4. #4
    Wacinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Wacinn isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    9
    Beğenme 
    6
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Ozmen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok sayıda ailevi küfürden cezası var bu seref yoksununa daha ağır ceza vericeğinizi umuyorum.

    Şikayet eden:Asphalt
    Şikayet edilen:Wacin
    Ulan zaten adam aileye küfür etmemiş ki o annn seni s... Diye yazmak istemiş sordum ben.

  5. #5
    WildCrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WildCrow isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Mart 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    12
    Mesajlar 
    99
    Beğenme 
    53
    Beğenilme 
    21
    Konum
     

    Standart

    Seni Beyin Nakline davet ediyorum @Wacinn

  6. #6
    MendoZa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    MendoZa isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    112
    Mesajlar 
    1,035
    Beğenme 
    351
    Beğenilme 
    321
    Konum
    EV  

    Standart

    Valla bunu kim demiş bilmiom ama tam da adamina demis. Eline ağzına sağlık
    OXSI



  7. #7
    Apsuva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Apsuva isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    56
    Mesajlar 
    1,085
    Beğenme 
    1419
    Beğenilme 
    755
    Konum
    Bursa  

    Standart

    Alıntı MendoZa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla bunu kim demiş bilmiom ama tam da adamina demis. Eline ağzına sağlık
    tşk
    Wacin bunu beğendi.
    ComradeS



    Red___LabeL

  8. #8
    Wacin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Wacin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    19
    Mesajlar 
    76
    Beğenme 
    167
    Beğenilme 
    41
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Apsuva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tşk
    Alıntı WildCrow Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seni Beyin Nakline davet ediyorum @Wacinn
    senlik bi durum?

    ComradeS
    RESMİ_ARACI
    Cs_Joseph

  9. #9
    Apsuva - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Apsuva isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    56
    Mesajlar 
    1,085
    Beğenme 
    1419
    Beğenilme 
    755
    Konum
    Bursa  

    Standart

    Alıntı Wacinn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ulan zaten adam aileye küfür etmemiş ki o annn seni s... Diye yazmak istemiş sordum ben.
    Kardeşim öyle bir şey yok bildiğin ailesine sövdüm ya
    Konu Apsuva tarafından (08.Kasım.2015 Saat 01:24 ) değiştirilmiştir.
    Wacin bunu beğendi.
    ComradeS



    Red___LabeL

  10. #10
    Wacin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Wacin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    19
    Mesajlar 
    76
    Beğenme 
    167
    Beğenilme 
    41
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Apsuva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim öyle bir şey yok bildiğin ailesine sövdüm ya

    dajkdklajdklasjd ulan burakkk

    ComradeS
    RESMİ_ARACI
    Cs_Joseph

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş