Konu:Sorun

  1. #1
    _MeaSuRe_Up_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _MeaSuRe_Up_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Ekim 2012
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    28
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart Sorun

    Oyundaydım Dc Yedm Oyuna Gırmeye Calısıyrm Oyun Kapalı Gözüküyo Ama Millet Oyunda Nasıl Oluyo Bu Gecen Gecede Aynısı Basıma Geldı


  2. #2
    Swrthy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Swrthy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Aralık 2012
    Konular 
    17
    Mesajlar 
    125
    Beğenme 
    181
    Beğenilme 
    66
    Konum
     

    Standart

    aynen bu sorun 1 haftadır var bnde dısarda kaldım .d
    Sonunda "Eyvah" diyeceğin şeye başında "Eyvallah" deme.

  3. #3
    _MeaSuRe_Up_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _MeaSuRe_Up_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Ekim 2012
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    28
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Ee Giremıczmı Sımdı

  4. #4
    _MeaSuRe_Up_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _MeaSuRe_Up_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Ekim 2012
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    28
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Oyun Suanda OFFLİNE GOZUKUYO BI YANDANDA 634 KISI OYUNDA ANLAMDIM GITTI

  5. #5
    Swrthy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Swrthy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Aralık 2012
    Konular 
    17
    Mesajlar 
    125
    Beğenme 
    181
    Beğenilme 
    66
    Konum
     

    Standart

    acıldı online
    Sonunda "Eyvah" diyeceğin şeye başında "Eyvallah" deme.

  6. #6
    _MeaSuRe_Up_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _MeaSuRe_Up_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Ekim 2012
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    28
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Yokla Ne Acılması Halen Aynı

  7. #7
    Swrthy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Swrthy isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Aralık 2012
    Konular 
    17
    Mesajlar 
    125
    Beğenme 
    181
    Beğenilme 
    66
    Konum
     

    Standart

    bi ara acıLdı geri gitti şimdi
    Sonunda "Eyvah" diyeceğin şeye başında "Eyvallah" deme.

  8. #8
    _MeaSuRe_Up_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _MeaSuRe_Up_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Ekim 2012
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    28
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    hımm

  9. #9
    XpSP3__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    XpSP3__ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Aralık 2012
    Konular 
    32
    Mesajlar 
    182
    Beğenme 
    40
    Beğenilme 
    22
    Konum
     

    Standart

    dwm ediyomu bu sroun bndede aynı geçen haftada aynısı olmuştu superonlineden kaynaklanıyor denmişti gm mod baksanıza bu konudaki herkez super onlinemi kullanıyor?

  10. #10
    Q7_MeKaNYeR6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Q7_MeKaNYeR6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2012
    Konular 
    66
    Mesajlar 
    392
    Beğenme 
    52
    Beğenilme 
    88
    Konum
     

    Standart

    aynen bende DC oldum ve SW ofline gözüküor
    Nick:Q7_MeKaNYeR6 (İSO)
    Guild:LionsOfCihad
    Yaş:26 K.MARAŞ

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş