1. #1
    catlapatla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    catlapatla isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2013
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    12
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Exclamation Gm acil bakarmısın---

    Ben CH0IC3 biraz önce pwp yapıyordum ve HeavyBlow isimli şahıs gelip pwpye karıstı zerk+dewil ile üstelik ben ona hiç birşey yapmamışken rahatsız etmeye devam etti ne dersek durmuyo zaten , sinirlendim kötü bir laf ettim hemen ban attın tamam ban'ı kabul ediyorumda onun bana verdigi rahatsızlık ne olacak ?


  2. #2
    catlapatla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    catlapatla isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2013
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    12
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Oyundaysan gir bak haylen devam ediyorlar.. .

  3. #3
    SoLecisTic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SoLecisTic isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    21 Şubat 2013
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    127
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    kendı aranızda halledın cvp budur dostum bunu bıle sıkayet edıyon ya helal olsun
    Para herseydır dıen Para için herseyı yapandır

  4. #4
    catlapatla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    catlapatla isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2013
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    12
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Anlamak mı istemiyorsun pwp yaparken rahatsız ediyo bardla deil ama zerk+dewille cezası var heralde-üstelik sen hangi yüzle geliyon sende vardın sende dewil zerk yapıyon ya ne adamsınız varya insan demeye bin şahit lazm

  5. #5
    SoLecisTic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SoLecisTic isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    21 Şubat 2013
    Konular 
    40
    Mesajlar 
    127
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    bn ezık carla pwp yapıyodum sen gelıp zerkledın vurdun ve karsılıgını gordun
    Para herseydır dıen Para için herseyı yapandır

  6. #6
    Eski JollyGame Yöneticisi
    Assassin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Assassin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Aralık 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    6,150
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    839
    Konum
    Bahamut & Centaur  

    Standart

    Ceza gerektiren bir durum yok. Bu gibi konuları kendi aranızda konuşarak halledebilirsiniz.

  7. #7
    catlapatla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    catlapatla isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Şubat 2013
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    6
    Beğenme 
    12
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Abi anlamıyorsun ya adam laftan anlamıyo vallaha dur dedikce coşuyo bi kere hakkı yokki bana durduk yere dalmaya

  8. #8
    WhatAPity[OneLastKiss] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    WhatAPity[OneLastKiss] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    169
    Mesajlar 
    2,606
    Beğenme 
    140
    Beğenilme 
    429
    Konum
    Muğla~Ankara  

    Standart

    Alıntı catlapatla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi anlamıyorsun ya adam laftan anlamıyo vallaha dur dedikce coşuyo bi kere hakkı yokki bana durduk yere dalmaya
    O laftan anlamaz sen onu konuşma listesinde engelle 1-2 gün karşısına çıkma tamamdır
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  9. #9
    KungFuPanda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KungFuPanda isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Mart 2013
    Konular 
    20
    Mesajlar 
    192
    Beğenme 
    69
    Beğenilme 
    23
    Konum
     

    Standart

    Abi yuh pwp de adam rahat vermiyor diye şikayet mi ediyorsunuz

    Senin ettiğin Dua ile yaşamıyorum ki, Bedduanla öleyim...

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş