Konu:DC sorunu

  1. #1
    Lee_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Lee_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2013
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    258
    Beğenme 
    112
    Beğenilme 
    52
    Konum
     

    Standart DC sorunu

    Arkadaşlar bn kendi çarımla 1-2 saat arayla sürekli dc yiyorum ama bşka charda böle bi sorun olmuyor nedenini bilen varsa yazabilirmi


  2. #2
    skalizey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    skalizey isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Ocak 2013
    Konular 
    16
    Mesajlar 
    91
    Beğenme 
    14
    Beğenilme 
    11
    Konum
    Bursa  

    Standart

    Ben de party match sistemine bişey yazdıktan sonra yarım saat bir saat içinde dc yiyorum.
    bSro Resmi aracı:Katara

    Seniors

    O Şimdi Roku

  3. #3
    [SeZeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    [SeZeR] isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Şubat 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    278
    Mesajlar 
    1,320
    Beğenme 
    771
    Beğenilme 
    311
    Konum
     

    Standart

    kanka bot dosyasıyla alakalı olabilir dosyanı sıfırla yenıden düzelir büyük ihtimal
    Kıvırmak kalçada şık duran bir eylemdir,
    Ruhunuza Taşımayın.

    Forever BLacK_RoGuE_ <3

    OYUNDAN VEYA FORUMDAN ULAŞAMAYANLAR BURADAN BANA ULAŞABİLİRSİNİZ : http://www.jollygame.net/forum/priva...o=newpm&u=3534

  4. #4
    Lee_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Lee_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Mart 2013
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    78
    Mesajlar 
    258
    Beğenme 
    112
    Beğenilme 
    52
    Konum
     

    Standart

    tm denicem saolasın

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş