Beğeni Ağacı1Beğeniler

Konu:Aile Hekimi

  1. #1
    cezmi84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    cezmi84 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    19
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart Aile Hekimi

    Aile hekimlerinin renkli reçete yazma yetkisi var mı? Ağrılar için


  2. #2
    o0o0o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    o0o0o isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    27 Ağustos 2020
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    174
    Beğenme 
    18
    Beğenilme 
    19
    Konum
     

    Standart

    Alıntı cezmi84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aile hekimlerinin renkli reçete yazma yetkisi var mı? Ağrılar için
    @Intern Doctor

  3. #3
    yy07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    yy07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Mart 2020
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    99
    Beğenme 
    80
    Beğenilme 
    16
    Konum
    Antalya  

    Standart

    Renkli reçete derken?
    Konu yy07 tarafından (12.Kasım.2020 Saat 21:12 ) değiştirilmiştir.
    BeylerBeyi ONCEVATAN

  4. #4
    cezmi84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    cezmi84 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    19
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    contramal morfia gibi

  5. #5
    yy07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    yy07 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Mart 2020
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    99
    Beğenme 
    80
    Beğenilme 
    16
    Konum
    Antalya  

    Standart

    Allah şifa versin kardeşim tam emin değilim eskiden eczanede çalışıyordum rapor varmı yesil receteyi pratisyen kırmızıyı uzman yazabiliyor diye hatırlıyorum yine de bilen birisinin cevap vermesi daha iyi olur
    BeylerBeyi ONCEVATAN

  6. #6
    cezmi84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    cezmi84 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    19
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    Sağol kardeşim böbrek taşı düşürdüm çok fena böbrek ağrısı

  7. #7
    o0o0o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    o0o0o isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    27 Ağustos 2020
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    174
    Beğenme 
    18
    Beğenilme 
    19
    Konum
     

    Standart

    Alıntı cezmi84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sağol kardeşim böbrek taşı düşürdüm çok fena böbrek ağrısı
    Abi çok geçmiş olsun ALLAH acil şifalar versin elimizden gelen bişey varsa yardımcı olabiliriz tüm forum halkı olarak değil mi arkadaşlar

  8. #8
    Vittu mahdollisuuten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Vittu mahdollisuuten isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    1
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    Finlandiya'dan geldim ülkeme Türkçe kötü benim yazmaz ilaçları hele Finladiya antibiyotik bile çok zor ilaç yazarlar 15 sene Finlandiya yaşadım
    Konu Vittu mahdollisuuten tarafından (12.Ocak.2021 Saat 20:34 ) değiştirilmiştir.

  9. #9
    rev6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    rev6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Temmuz 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    43
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    5
    Konum
     

    Standart

    renkli reçete ne amına koyim hangi renkler var böbrek taşının amına koyim çok fena bende kum düşürmüştüm çok kötü oluyor valla eczane konularını bilmiyorum ayrıca geçmiş olsun

  10. #10
    rev6 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    rev6 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Temmuz 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    18
    Mesajlar 
    43
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    5
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Vittu mahdollisuuten Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Finlandiya'dan geldim ülkeme Türkçe kötü benim yazmaz ilaçları hele Finladiya antibiyotik bile çok zor ilaç yazarlar 15 sene Finlandiya yaşadım
    bende Finlandiya'yı merak ediyorum vize istiyorlar mı Türklere karşı nasıllar ırkçılar mı gerçi hatay kadar olamaz halamlara tatile
    gitmiştik bi baktım kuzenimin (halamın oğlu)nun motorunu çalmışlar bi de gece laptopu almışlar neyse polise gittik dediler biz bi şey yapamayız uzak durun benmi yapacam gereğini ne boka yarıyorsunuz kavatlar laptop gitti 2 gün geçti aradan kuzenime telefon geldi bize Özyörük'e gelin konuşalım motor bizde 1300 lirayı verin motoru alın neyse gittik parayı da verdik sonra motor yok diye bize saldırdılar 8 10 kişilerdi sonuç olarak motorda parada gitti bu hataylıların bi kısmı ****** çocuğu savaş çıksa tıpkı 100 sene önce İzmirdeki rumlar gibi saldırırlar yarısı arap ermeni ne oldukları belli değil atamızın kemikleri sızlıyor canını ortaya koydu hasta haliyle şimdiki hale bak
    Konu rev6 tarafından (30.Ocak.2021 Saat 23:30 ) değiştirilmiştir.
    Kitsune bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş