Sayfa 5 Toplam 6 Sayfadan Birinci ... 3456 Sonuncu
Beğeni Ağacı11Beğeniler

Konu:GENEL ''AF'' ARTIK DÜŞÜNÜLMELİ;

  1. #41
    deliyurekhkn1234 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    deliyurekhkn1234 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    12 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    1
    Mesajlar 
    7
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    5
    Konum
     

    Standart adam haklı diyecek bişi yok !

    Alıntı koyuncualican Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yanlış anlama ama kardeşim en az 3 ay daha beklemen lazım yenilikler ancak yaz tatiline yetişir gelecek olan yenilikler bu kadar kısa sürede biteceğine inanmıyorum ve yöneticiler yaz tatilinde daha çok player geleceklerini düşündükleri için tarihi ona göre ayarlamışlardır !


    RevolutioN ~ Popcorn
    katılıoyrum arkadaşa aynen

  2. #42
    hobbala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    hobbala isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Mart 2017
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    0
    Mesajlar 
    43
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    bencede genel af düşünülmelidir birçok player oyuna dönmek istiyor ama dönemiyor kimse emek verdiği çarın banlanmasından sonra tekrardan 0 dan başlayıp item dizmek istemiyor çünkü piyasa çok pahalandı npc +5 +7 +9 itemlerle de pwp eskisi gibi sarmıyor çünkü rakibin senin kdar güçsüz durumda değil ki zaten çok da +lı sox itemler var eğerki genel bi af gelirse zaten oyun tekrardan dolar diye düşünüyorum c silkroad b silkrod da sürekli isyan var gibi artık playerler kendileri forumda reklam veriyor abrada böyle oluyor gibi player her geçen gün azalıyor samarda stal açan adamlar yok dereceye düştü item zaten alınmıyor gold çok az geliyor bunada bi düzünleme gelse sox zaten çok zor düşüyor bari gold veye kutu düşmesi çoğalsa thefim trade olacam kervan para vermiyor her konudan gold sorunu var genel af bi gelsede oyun biraz canlansa pwp de bile atam bulunmuyor anca 1 playeri yakalayacan 3 4 kişi safeden çıkarmayacak duruma getireceksin ki guildinden adam çağırsında pwp ye can gelsin yenilikler ne zaman gelecek bekliyor herkez yaz tatili felan beklenmemeli benim görüşümce
    Valentine bunu beğendi.

  3. #43
    Valentine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Valentine isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Ocak 2017
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    217
    Beğenme 
    27
    Beğenilme 
    26
    Konum
     

    Standart

    Genel AF artık dilden dile yayılıyor. kime sorsam genel af çıkabilir diyor. @Asgard @Odin sizlerden artık bu konuda somut bir adım bekliyor ABRA oyuncuları.

  4. #44
    _DarkBlue_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _DarkBlue_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    236
    Mesajlar 
    1,944
    Beğenme 
    845
    Beğenilme 
    823
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    Alıntı Valentine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3,5 oyuncu eksikliğinden bahsetmişsiniz. Bende Size meşhur ata sözümüzü söylemek durumundayım. Görünen Köy , Kılavuz istemez. Herhangi bir karakterim banlanmamıştır.
    Bende Tecrübelerime Dayanarak Size Birşey Söyleyim. Biz Çok Gördük O Köyleri Bırakmak İsteyen Kişiler Zaten Bırakıp Gidiyor Bahanesi Charım Banlandı Zaten Oluyor.


    _AantiqaA_
    INeedYoul

  5. #45
    Alesta_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Alesta_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    05 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    50
    Beğenme 
    9
    Beğenilme 
    6
    Konum
     

    Standart

    Genel af gelmeli oyunda yeniden rekabet ortami olmalı zaten banlanan arkadaslar bidaha cesaret edemezler

  6. #46
    bymusti12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    bymusti12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mart 2017
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    201
    Beğenme 
    86
    Beğenilme 
    30
    Konum
     

    Standart

    Banlanan da banlanmayan da konuşuyor . Yok onun banı açılsın yok bunun ki açılmasın bi karışmayın Banlar açılacaksa GM açar açılmazsa player kaybeder yapacak bişey yok . Ve siz banlar açılmasın diyen playerler korkunuz büyük demekki banlanan oyuncular sizden daha sağlam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  7. #47
    Valentine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Valentine isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Ocak 2017
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    217
    Beğenme 
    27
    Beğenilme 
    26
    Konum
     

    Standart

    Alıntı bymusti12 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Banlanan da banlanmayan da konuşuyor . Yok onun banı açılsın yok bunun ki açılmasın bi karışmayın Banlar açılacaksa GM açar açılmazsa player kaybeder yapacak bişey yok . Ve siz banlar açılmasın diyen playerler korkunuz büyük demekki banlanan oyuncular sizden daha sağlam


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    server kralları banlandı. cAMD CyRs Oddy daha sayamadıklarım.

  8. #48
    bymusti12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    bymusti12 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mart 2017
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    201
    Beğenme 
    86
    Beğenilme 
    30
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Valentine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    server kralları banlandı. cAMD CyRs Oddy daha sayamadıklarım.


    Dediğim gibi burda kaybeden oyun sahipleri olur .Gm playerleri işçisi gibi görüyor Müşteri olarak görse bişeyler düZelir diye düşünüyorum


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

  9. #49
    Droplox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Droplox isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    28
    Mesajlar 
    185
    Beğenme 
    30
    Beğenilme 
    56
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Valentine Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    server kralları banlandı. cAMD CyRs Oddy daha sayamadıklarım.
    Server Kralları derken ?? Adamlar Bug yaptıgı ıcın banlandı bu kadar kör düşünmeyin.. onlar sizin emek verdiğiniz herşeye kıs yoldan sahip olmak istedi be oyuna illegal karıştırdılar gözünüzü açın...

  10. #50
    AlsasLorenx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AlsasLorenx isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Mart 2014
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    142
    Mesajlar 
    3,653
    Beğenme 
    752
    Beğenilme 
    1152
    Konum
    fizan  

    Standart

    Alıntı SweetMuschy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak bakalım yukarıda ne yazıyor krdş
    reis ben sana laf atmıyorum burada af isteyen hırsızlara lafım rahat olalım

Sayfa 5 Toplam 6 Sayfadan Birinci ... 3456 Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş