Beğeni Ağacı6Beğeniler
  • 1 Post By Magna_Carta
  • 1 Post By Müco
  • 2 Post By Ragnarok
  • 2 Post By CahilAvcisi

Konu:GM YATIRDIĞIM PARA SANA SADAKA OLSUN BEN VE ARKADAŞLARIM GİDİYORUZ

  1. #1
    Magna_Carta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Magna_Carta isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2016
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart GM YATIRDIĞIM PARA SANA SADAKA OLSUN BEN VE ARKADAŞLARIM GİDİYORUZ

    evet arkadaşlar açıkca gm bize ne haliniz varsa görün diyor ve ben ve arkadaşlarım swyi bıraktık yatırdığımız paralar sadaka olsun jollygameye belki bir sunucu alırlar
    Herkese iyi oyunlar
    quantum1 bunu beğendi.


  2. #2
    Müco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Müco isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Ağustos 2013
    Konular 
    21
    Mesajlar 
    214
    Beğenme 
    90
    Beğenilme 
    80
    Konum
     

    Standart

    aynı fikirden 3 5 kişi daha bıraksa kalan bizler rahatca girip çıkabiliriz
    CriticalKING bunu beğendi.
    BİZ TÜRKLER
    bütün tarihimiz boyunca hürriyet ve istiklale timsal olmuş milletleriz.
    .

  3. #3
    LJLJ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LJLJ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Kasım 2016
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    463
    Mesajlar 
    3,103
    Beğenme 
    1201
    Beğenilme 
    972
    Konum
    Law & Justice  

    Standart

    Alıntı Magna_Carta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar açıkca gm bize ne haliniz varsa görün diyor ve ben ve arkadaşlarım swyi bıraktık yatırdığımız paralar sadaka olsun jollygameye belki bir sunucu alırlar
    Herkese iyi oyunlar
    Magna_Carta bu senin ilk private server'in değil kardeşim..
    Seni daha farklı server'lardada aynı nick ile gördüm...
    Ben o değilim deme...Gayet o Magna_Carta'sın.
    Her server'da oyunu karalamada senin adın var, aç kendine bir server..
    Tek başına oyna kardeşim..
    Sığa-mı-yor-sun!
    Hiç bir server'a...

  4. #4
    Magna_Carta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Magna_Carta isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2016
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Müco Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynı fikirden 3 5 kişi daha bıraksa kalan bizler rahatca girip çıkabiliriz
    Merak etme onuda göreceksin 3 5 player değil 3 5 guild bırakınca sen ve gm beraber takılırsınız

  5. #5
    Magna_Carta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Magna_Carta isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    31 Ekim 2016
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    12
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Alıntı deha95 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Magna_Carta bu senin ilk private server'in değil kardeşim..
    Seni daha farklı server'lardada aynı nick ile gördüm...
    Ben o değilim deme...Gayet o Magna_Carta'sın.
    Her server'da oyunu karalamada senin adın var, aç kendine bir server..
    Tek başına oyna kardeşim..
    Sığa-mı-yor-sun!
    Hiç bir server'a...
    Benim magna carta guildi ile alakam yok kardeşim bu çarımın nicki

  6. #6
    Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Ragnarok isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Ağustos 2012
    Favori Oyun  
    League Of Legends
    Konular 
    316
    Mesajlar 
    4,177
    Beğenme 
    647
    Beğenilme 
    1509
    Konum
     

    Standart

    Söylemek bana düşer mi bilmiyorum ama karşılığını aldığınız bir hizmetin ( silk ve silk eşyaları) ücretini sadaka olsun şeklinde lanse etme hakkınız bulunmuyor. Kimse size ne haliniz varsa görün demiyor , şuanın şartlarını bunu uygun görüyor deniyor. Biraz mantıklı düşünelim , daha iyi şartlara sahip olmayı yönetim sizden fazla istemez mi? Zaten bu yönde çalışmalar ve beyin fırtınaları yapılıyor. Kalan hayatınızda başarılar dilerim.

    Oyuncuları gm ne haliniz varsa görün dedi şeklinde yanıltıcı ifadelerle kışkırtmaya devam etmemeniz konusunda sizi uyarıyorum , konuyu kilitliyorum .
    1X1Y ve LJLJ bunu beğendi.
    Forum Kullanımı - Forum Kuralları - JollyGame Etkinlikleri

    Soru , istek , şikayet , önerilerinizi Buradan bildirebilirsiniz.

  7. #7
    CahilAvcisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    CahilAvcisi isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ağustos 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    115
    Mesajlar 
    2,099
    Beğenme 
    1524
    Beğenilme 
    510
    Konum
     

    Standart

    bu zihniyetteki arkadaşlar umarım bir an önce bırakırlar da oyunu daha rahat giriş yapabiliriz. beyler çarımın biri dc yedi tekrar giremiorum. yerime kim girdiyse bi zahmet çıkıversin
    1X1Y ve LJLJ bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş