1. #1
    pierreberde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    pierreberde isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    144
    Mesajlar 
    731
    Beğenme 
    445
    Beğenilme 
    293
    Konum
     

    Standart Ekran Görüntüsü

    F12 ye basınca arayüz kaybolmuyo. Laptop kullanıyorum. Yardımcı olabilecek kimse var mı
    Dostlar el sıkışır kardeşler kucaklaşır.



  2. #2
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1177
    Mesajlar 
    26,328
    Beğenme 
    548
    Beğenilme 
    10360
    Konum
     

    Standart

    HP ise laptopunuz , BIOS dan Action Keys Mod'u devre dışı bırakın . Düzelecektir.

  3. #3
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    407
    Mesajlar 
    5,935
    Beğenme 
    1076
    Beğenilme 
    1096
    Konum
    İZMİT  

    Standart

    Biosdan hall edebilirsiniz her laoptobda var bu ayar.

  4. #4
    pierreberde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    pierreberde isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    144
    Mesajlar 
    731
    Beğenme 
    445
    Beğenilme 
    293
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    HP ise laptopunuz , BIOS dan Action Keys Mod'u devre dışı bırakın . Düzelecektir.
    Alıntı Silkroad41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biosdan hall edebilirsiniz her laoptobda var bu ayar.
    biosun neresinde bu ayar acaba?
    Dostlar el sıkışır kardeşler kucaklaşır.


  5. #5
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1177
    Mesajlar 
    26,328
    Beğenme 
    548
    Beğenilme 
    10360
    Konum
     

    Standart

    System Configuration bölümünde olabilir .

  6. #6
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    407
    Mesajlar 
    5,935
    Beğenme 
    1076
    Beğenilme 
    1096
    Konum
    İZMİT  

    Standart

    Kardeşim.Eve geçince bu konu altina yazicam simdi hatirlamiyorum bakip soylerim

  7. #7
    pierreberde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    pierreberde isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    144
    Mesajlar 
    731
    Beğenme 
    445
    Beğenilme 
    293
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Silkroad41 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeşim.Eve geçince bu konu altina yazicam simdi hatirlamiyorum bakip soylerim
    Samsung laptop bios ta bulamadım bunla ilgili bişe. Yardımcı olursanız sevinirim
    Dostlar el sıkışır kardeşler kucaklaşır.


  8. #8
    pierreberde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    pierreberde isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    144
    Mesajlar 
    731
    Beğenme 
    445
    Beğenilme 
    293
    Konum
     

    Standart

    @Asgard bu iş yarım kalmıştı bios dan yapamadım. Komut istemi ile halledilemez mi bu* var mı bi komutu filan bildiğiniz?
    Dostlar el sıkışır kardeşler kucaklaşır.


  9. #9
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1177
    Mesajlar 
    26,328
    Beğenme 
    548
    Beğenilme 
    10360
    Konum
     

    Standart

    Alıntı pierreberde Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Asgard bu iş yarım kalmıştı bios dan yapamadım. Komut istemi ile halledilemez mi bu* var mı bi komutu filan bildiğiniz?
    Eğer sorun bu konuda sorduğum şekilde ise , açılışta Bios'a girin , oradan System Configuration sekmesini açın ve Action Keys Modu'u kapatın. Bildiğim kadarı ile başka yolu yoktur.


  10. #10
    Raymo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raymo isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    21 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    17
    Mesajlar 
    200
    Beğenme 
    61
    Beğenilme 
    55
    Konum
     

    Standart

    Youtubeden işine yarayacak anlatımlı video buldum

    https://www.youtube.com/watch?v=DgWm7Jg7BHo

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş