Sayfa 4 Toplam 8 Sayfadan Birinci ... 23456 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı10Beğeniler

Konu:BHZ - GF (Before & After)

  1. #31
    AbdestBozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AbdestBozan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Nisan 2019
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    185
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    Alıntı forzabeko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çoban olan sensin.. Kendine ayarla bi tane sabah akşam altlı üstlü takılırsın.
    Beğenmedinse iki tane salayım kızma çocuğum ����

  2. #32
    forzabeko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    forzabeko isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Haziran 2016
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    91
    Mesajlar 
    325
    Beğenme 
    34
    Beğenilme 
    92
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Polat7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beko +5li benim gibi adamsın susta adam desinler
    Sen kendini adamdan mı sayıyon? kim olduğunu söyleyemeyen yalama mı diyim korkak mı diyim

    Alıntı AbdestBozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beğenmedinse iki tane salayım kızma çocuğum 🤓🤓
    Sen eşşekleri pazarlamayı bırakda git kendini pazarla dönek seni. Çarlarına giren çıkanın haddi hesabı yok. Herşeyini böyle pazarlıyosan sıkıntı büyük

  3. #33
    AbdestBozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AbdestBozan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Nisan 2019
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    185
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    Alıntı forzabeko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen kendini adamdan mı sayıyon? kim olduğunu söyleyemeyen yalama mı diyim korkak mı diyim



    Sen eşşekleri pazarlamayı bırakda git kendini pazarla dönek seni. Çarlarına giren çıkanın haddi hesabı yok. Herşeyini böyle pazarlıyosan sıkıntı büyük
    Ben sizin kadar geniş değilim rahat ol gözlüğü ne attırdığım çar benim item benim sende yok dıye nıye bu kadar kasım kasım kasılıyon +5 Beko yıllardır burdasın yıllardır +5 bekosun aç köpek kim Çoban kim aç kimin ağzı kokuyo belli kertenkele yavrusu ����

  4. #34
    forzabeko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    forzabeko isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Haziran 2016
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    91
    Mesajlar 
    325
    Beğenme 
    34
    Beğenilme 
    92
    Konum
     

    Standart

    Alıntı AbdestBozan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben sizin kadar geniş değilim rahat ol gözlüğü ne attırdığım çar benim item benim sende yok dıye nıye bu kadar kasım kasım kasılıyon +5 Beko yıllardır burdasın yıllardır +5 bekosun aç köpek kim Çoban kim aç kimin ağzı kokuyo belli kertenkele yavrusu ����
    Satın aldığın itemle hava atmazsın bastığın bir tane item yok mk Kendi emeğinle yaptığın çar yok gelmişin burda bana item benim diyosun. Sen soranlarada o 15'i ben bastım diyosundur

    Sen oyunda itemi neyse ona göre mi değerlendiriyon insanlar aç felan demişsinde senide, yedi sülalenide satın alırım raad ol sen. 80 cap private servera para gömmüyoruz diye kendinizi bi bok sanmayın. Ben bu serverda silk alarak oynasam sizin ayakta çarınız kalmaz çakal sürüsü sizi.

  5. #35
    AbdestBozan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AbdestBozan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Nisan 2019
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    11
    Mesajlar 
    185
    Beğenme 
    1
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    Alıntı forzabeko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Satın aldığın itemle hava atmazsın bastığın bir tane item yok mk Kendi emeğinle yaptığın çar yok gelmişin burda bana item benim diyosun. Sen soranlarada o 15'i ben bastım diyosundur

    Sen oyunda itemi neyse ona göre mi değerlendiriyon insanlar aç felan demişsinde senide, yedi sülalenide satın alırım raad ol sen. 80 cap private servera para gömmüyoruz diye kendinizi bi bok sanmayın. Ben bu serverda silk alarak oynasam sizin ayakta çarınız kalmaz çakal sürüsü sizi.
    Ne tarafa gülüyokkkkkk ���� aç köpek ����devilin bile 5 senin 5 Beko para benim değil basar parayı alırım evinizde satlık kiralık varsa onu da alırız kiralarız ��

  6. #36
    KingOfMoRfiN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    KingOfMoRfiN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Kasım 2017
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    68
    Mesajlar 
    795
    Beğenme 
    77
    Beğenilme 
    120
    Konum
    Elbistan  

    Standart

    Alıntı forzabeko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önce kendi yazdığını oku, anlarsan Türkçe bilen bi eşşeğe söyle çevirisini yapsın. Tatlı çocuksun memet seni üzmek istemiyorum. Git eşşeklere anlat derdini.
    yani sanamı anlatayım
    GoldenFriendBrotherHoodZ

  7. #37
    S400 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    S400 isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Ağustos 2019
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    158
    Mesajlar 
    1,008
    Beğenme 
    125
    Beğenilme 
    98
    Konum
     

    Standart

    Alıntı KingOfMoRfiN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani sanamı anlatayım
    AHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHHAHA!
    alemsin ya

  8. #38
    CriticalKING - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    CriticalKING isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    107
    Mesajlar 
    751
    Beğenme 
    608
    Beğenilme 
    251
    Konum
     

    Standart

    Ne alaka yani amk salağı ?
    Adam olsaydın katılsaydın pwp eventine seninde boyunu görürdük gören görmeyen sizin yüzünüze oyuna ara verdik sanıcak amk 4 göz çomarı ağzımı açtırma benim gelmiş burda 3 gr beyniyle konu açıp kafasınca rezil etmeye çalışıyor. Ben arkadaşı canı gönülden tebrik ettim sadece hakkıyla kazandı adam. Ayrıca en yukarılarda benim yazdıklarım yani ÖNCESİ olan kısım BİR önceki pwp eventte yazmıştım girip tarihine bakabilirsiniz At kafasına bak ya Sen ilk başta charını yap çıkart er meydanına sonra kendi etiketini kendin yap amk sünepe 4 göz oğlanı Neyse daha çok seviyene düşüp ağzımı bozmak istemiyorum çünkü değmezsin. ''AMK KAÇ KERE PWP EVENT ŞAMPİYONU BİZDEN ÇIKTI'' Bunu hiç göz önüne almıyorsunuz 1 kere oldunuz götün başın oynamasın @forzabeko PWP EVENTİNİ KAZANAN ADAM BU KADAR ÖVMEDİ KENDİSİNİ ŞUNUN HAREKETLERE BAK DUR YAZILARIDA BÜYÜLTEYİM BU İT SURATLI OKUYAMAZ ŞİMDİ DeLİĞİKANLI

    VOL - 1
    Konu CriticalKING tarafından (24.Mayıs.2020 Saat 16:22 ) değiştirilmiştir.
    __________________
    SlayerJunkie
    ___________


    AlwaysEDE, CriticalKING, Quality

    AfarWACTH!

  9. #39
    CriticalKING - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    CriticalKING isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    107
    Mesajlar 
    751
    Beğenme 
    608
    Beğenilme 
    251
    Konum
     

    Standart

    Helallik istemek içinde global attım doğrudur çünkü bu bir oyun oyun olduğunu bilincinde olmak lazım.

    NOTİCE : OYUNUN İÇİNDE YAŞAMAYIN ARKADAŞLAR OYUN SİZİN İÇİNİZDE YAŞASIN ANCAK ÖYLE ZEVKİNİ ALABİLİRSİNİZ!

    Bu ve bunlar gibi olan arkadaşlar oyunun içinde yaşayan pc başından kalkmaya tenezzül etmeyen ve sonra sağda solda laga luga yapan insanlar. AMA SADECE OYUNDA!
    Real alemde bir bok olmayan insanlar şu sw ye gelip kendisini kralım sanıyor geziniyor. Gerçi oyunda da bir bok değil ama ben bir icraatını görmedim sadece elin sikiyle orda burda paylaşım yapıyor.

    KVP İZLEYİP PP FOTOĞRAFINA SÜLEYMAN ÇAKIRI KOYAN APTALDAN ANCA BU BEKLENİRDİ ZATEN
    GÖREN GÖRMEYEN BUNLAR YÜZÜNE CHAR SATIYOR OYUNU BIRAKIYOR SANICAK GÜZEEEL TEZGAHMIŞTA AMA YEMEZ ANADOLU ÇOCU

    Neyse çok konuşmayacağım SELAMETLE KALIN OYUNUDA ÇOK KAFANIZA TAKMAYIN. BUNA NE KADAR GÜZEL GEÇİRMİŞİM Kİ İÇİNDE UKDE KALMIŞ SW YE ARA VERDİM BUNU FIRSATA ÇEVİRİP PAYLAŞIM YAPIYOR GÖYA AKLINCA REZİL EDİCEK. ŞUNA SADECE GÜLÜP GEÇİRİN. ''BAK BUNLARIDA ALINTI YAP ORAYA KOY'' KOYMAZSAN AMK SENİN İNSAN GİBİ ŞEYLER YAZDIK HELALLİK İSTEDİK GÖTÜN YAPTIĞINA BAK SANKİ KENDİLERİ YÜZÜNDEN ARA FELAN VERDİK AMK AMİPİ UMARIM OKUYA BİLİRSİN


    VOL - 2
    Konu CriticalKING tarafından (24.Mayıs.2020 Saat 16:23 ) değiştirilmiştir.
    Rhodanthe bunu beğendi.
    __________________
    SlayerJunkie
    ___________


    AlwaysEDE, CriticalKING, Quality

    AfarWACTH!

  10. #40
    CriticalKING - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    CriticalKING isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Aralık 2015
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    107
    Mesajlar 
    751
    Beğenme 
    608
    Beğenilme 
    251
    Konum
     

    Standart

    Alıntı forzabeko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Satın aldığın itemle hava atmazsın bastığın bir tane item yok mk Kendi emeğinle yaptığın çar yok gelmişin burda bana item benim diyosun. Sen soranlarada o 15'i ben bastım diyosundur

    Sen oyunda itemi neyse ona göre mi değerlendiriyon insanlar aç felan demişsinde senide, yedi sülalenide satın alırım raad ol sen. 80 cap private servera para gömmüyoruz diye kendinizi bi bok sanmayın. Ben bu serverda silk alarak oynasam sizin ayakta çarınız kalmaz çakal sürüsü sizi.

    La gören görmeyende 2 haftada bir +13-+14-+15 basıyor millete sikini kaldırmış konuşuyor burda bastığın bir tane item yok diye felan fistan ulan gerizekalı adam 11 pro set bastı sen daha +5'lerle +8'ler ile uğraş Ayrıca parayı veren düdüğü çalar aslan parçası bu kadar AĞLIYACAKSAN OYNAMA OYUNU

    VOL - 3

    Neyse kaçtım ben yeter bu kadar buna

    Konu CriticalKING tarafından (24.Mayıs.2020 Saat 16:24 ) değiştirilmiştir.
    __________________
    SlayerJunkie
    ___________


    AlwaysEDE, CriticalKING, Quality

    AfarWACTH!

Sayfa 4 Toplam 8 Sayfadan Birinci ... 23456 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş