Beğeni Ağacı9Beğeniler

Konu:ÖNERİ *****

  1. #1
    slimfit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    slimfit isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    61
    Mesajlar 
    327
    Beğenme 
    27
    Beğenilme 
    33
    Konum
     

    Lightbulb ÖNERİ *****

    Arkadaşlar ch-eu karakter arasında aslında eşitsizlik yok, aksine çok güzel dengelenmiş bu swde. Fakat tek fark şu ki, swdeki chlerin tümü Force* ve pwp yaparken birbirlerine attıkları de buff u silmek için iki adet Pill small seçenekleri var, saniye dolmasını bekliyolar asla forcenin verdiği de-buff silme skillerin kullanmıyolar. Fakat euda bi korkak oynayış var, onlara divi attığında sanki oyunun kuralı falan değişiyor. Direk Integry basıyolar ve forcenin tüm hükmü yerle bir oluyor.

    Ch karakterler bu adaletliliğe öyle alışmış ki ; dikkat edin bi warlock vs force glavier falan pwp atarken dahi glavie forcenin verdiği büyü silmeyi kullanmıyor. Tam zevkli bir pwp. Clericseniz eyvallah, heal basın ama MAG PHY* alarak dengeyi alt üst ediyorsunuz. İntegry' basarak chye, sen çekil şuradan! Diyosunuz. Nasıl ki ch karakter başka bi ch ile vs yaparken De-buffları skil kullanarak silmiyorsa, eunun da aynısını yapması gerek. Ama adamlar 2 adet pil kullanıyor, üstüne üstlük Integry basıyor..

    Oyuncuların bas bas bağırdığı adaletsizliğe gmler ses cıkaramıyor. Çünkü yapılacak bi şey yok. Her iki build de öyle eşit ki, dmg olsun defans olsun herşeyiyle eşitlenmiş gmleri cidden taktir ediyorum. ADALETSİZLİĞİ ÇIKARAN, KULLANIM BİÇİMLERİNİZ. GMlere önerim Integry pwplerde kullanılmasın. her karakter gibi 2 adet pill small' ı kullanıp yetmediğinde saniye saymayı bilsinler. TEK EŞİTSİZLİK BU.
    Wonderweiss, [SeZeR] and manismo like this.


  2. #2
    Wonderweiss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Wonderweiss isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Kasım 2014
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    156
    Mesajlar 
    923
    Beğenme 
    467
    Beğenilme 
    473
    Konum
     

    Standart

    Alıntı slimfit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ch-eu karakter arasında aslında eşitsizlik yok, aksine çok güzel dengelenmiş bu swde. Fakat tek fark şu ki, swdeki chlerin tümü Force* ve pwp yaparken birbirlerine attıkları de buff u silmek için iki adet Pill small seçenekleri var, saniye dolmasını bekliyolar asla forcenin verdiği de-buff silme skillerin kullanmıyolar. Fakat euda bi korkak oynayış var, onlara divi attığında sanki oyunun kuralı falan değişiyor. Direk Integry basıyolar ve forcenin tüm hükmü yerle bir oluyor.

    Ch karakterler bu adaletliliğe öyle alışmış ki ; dikkat edin bi warlock vs force glavier falan pwp atarken dahi glavie forcenin verdiği büyü silmeyi kullanmıyor. Tam zevkli bir pwp. Clericseniz eyvallah, heal basın ama MAG PHY* alarak dengeyi alt üst ediyorsunuz. İntegry' basarak chye, sen çekil şuradan! Diyosunuz. Nasıl ki ch karakter başka bi ch ile vs yaparken De-buffları skil kullanarak silmiyorsa, eunun da aynısını yapması gerek. Ama adamlar 2 adet pil kullanıyor, üstüne üstlük Integry basıyor..

    Oyuncuların bas bas bağırdığı adaletsizliğe gmler ses cıkaramıyor. Çünkü yapılacak bi şey yok. Her iki build de öyle eşit ki, dmg olsun defans olsun herşeyiyle eşitlenmiş gmleri cidden taktir ediyorum. ADALETSİZLİĞİ ÇIKARAN, KULLANIM BİÇİMLERİNİZ. GMlere önerim Integry pwplerde kullanılmasın. her karakter gibi 2 adet pill small' ı kullanıp yetmediğinde saniye saymayı bilsinler. TEK EŞİTSİZLİK BU.

    Hehe sonunda birisi benim de düşünmüş olduğum bir noktaya değinmiş. Aynı şekilde, bende bunları uygulamayı düşünüyordum fakat çok sağlam bir Chn Karakter kurmam gerekiyordu. Malcolm X:'' Bütün Uyuyanları Uyandırmaya Bir Tek Uyanık Yeter'' demiş

    Örneğin; İlk Vaizard karakterim ile pvp'ye çıktığımda ''Bless basma, fence basma, trap kurma, slumber kullanma, offering kullanma'' diyenlere bile rastlıyordum. Şimdi bunları söyleyenlere gülüyorlar.
    Konu Wonderweiss tarafından (23.Ocak.2016 Saat 07:03 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    FightBoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    FightBoW isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2013
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    55
    Mesajlar 
    206
    Beğenme 
    114
    Beğenilme 
    63
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    ++1
    BUGÜN HİÇ ELHAMDULİLLAH DEDİN Mİ ?


  4. #4
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1243
    Mesajlar 
    27,303
    Beğenme 
    549
    Beğenilme 
    10560
    Konum
     

    Standart

    Alıntı slimfit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ch-eu karakter arasında aslında eşitsizlik yok, aksine çok güzel dengelenmiş bu swde. Fakat tek fark şu ki, swdeki chlerin tümü Force* ve pwp yaparken birbirlerine attıkları de buff u silmek için iki adet Pill small seçenekleri var, saniye dolmasını bekliyolar asla forcenin verdiği de-buff silme skillerin kullanmıyolar. Fakat euda bi korkak oynayış var, onlara divi attığında sanki oyunun kuralı falan değişiyor. Direk Integry basıyolar ve forcenin tüm hükmü yerle bir oluyor.

    Ch karakterler bu adaletliliğe öyle alışmış ki ; dikkat edin bi warlock vs force glavier falan pwp atarken dahi glavie forcenin verdiği büyü silmeyi kullanmıyor. Tam zevkli bir pwp. Clericseniz eyvallah, heal basın ama MAG PHY* alarak dengeyi alt üst ediyorsunuz. İntegry' basarak chye, sen çekil şuradan! Diyosunuz. Nasıl ki ch karakter başka bi ch ile vs yaparken De-buffları skil kullanarak silmiyorsa, eunun da aynısını yapması gerek. Ama adamlar 2 adet pil kullanıyor, üstüne üstlük Integry basıyor..

    Oyuncuların bas bas bağırdığı adaletsizliğe gmler ses cıkaramıyor. Çünkü yapılacak bi şey yok. Her iki build de öyle eşit ki, dmg olsun defans olsun herşeyiyle eşitlenmiş gmleri cidden taktir ediyorum. ADALETSİZLİĞİ ÇIKARAN, KULLANIM BİÇİMLERİNİZ. GMlere önerim Integry pwplerde kullanılmasın. her karakter gibi 2 adet pill small' ı kullanıp yetmediğinde saniye saymayı bilsinler. TEK EŞİTSİZLİK BU.

    Bu derece duyarlı ve bilgili oyuncular bizi sevindiriyor .. Özellikle katıldığımı söylemek istediğim nokta "Fakat euda bi korkak oynayış var " korkaklık olarak değil bu kapalı oynamak olarak dile getiriliyor. Zaten dengeleri bozan da bu oluyor. Bir taraf attack da iken diğer taraf " Cleric , Kalkan , Heal , Body - Soul Diety " basıp bekliyor. Hali ile kaybetmesi bu esnada set dengeleri var ise imkansız oluyor. Biz her zaman savunuyoruz dengeler ideal , sadece kullanıcıların oyun anlayışları buna engel oluyor .. Bunun en belirgin halini Pvp Eventler de görüyoruz , CHN lerin egemenlik kuramamasında ki neden Eu ların Bless , İron gibi skilleri kullanması , tabi bir önceki bahsettiğimiz detaylar haricinde .
    Konu Asgard tarafından (23.Ocak.2016 Saat 11:12 ) değiştirilmiştir.
    [SeZeR] ve slimfit bunu beğendi.

  5. #5
    donotdie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    donotdie isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Ağustos 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    36
    Mesajlar 
    145
    Beğenme 
    30
    Beğenilme 
    18
    Konum
     

    Standart

    Kesinlikle katılıyorum. Ben Çin karakterlerin kesinlikle ama kesinlikle güçsüz olduğunu düşünmüyorum. Integry basılabilir bu bir engel değil. Bana soracak olursanız asıl pvp' yi alt üst eden şey iron skin mana skin ve bless spell. Wizard lar pvp yaparken mecbur bless spell kullanacak bu konuda hiçbir sıkıntı yok ama warrior geliyo iron skin mana skin bless spell ne var ise dayıyor. E bizde ölümsüz değiliz ki 45 saniye boyunca rakibin canını bile indiremiyoruz. Aslında oyuncular pvp' den nasıl keyif alacaklarının bilincinde olsalar hiçbir sıkıntı kalmayacak. Jobta ise bunların kullanılmasında hiçbir sıkıntı görmüyorum herkesin bir hedefi var sonuçta. Pvp biraz daha keyfi kaçtığı için ve üstüne bu tarz şeylerle karşılaşılınca insan sinirlenebiliyor

  6. #6
    slimfit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    slimfit isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    61
    Mesajlar 
    327
    Beğenme 
    27
    Beğenilme 
    33
    Konum
     

    Standart

    Ch karakterden başkasını çoğu player sevmez, mecburiyetten oynar. Bazısı crit beklemeyi de sever ona da eyvallahımız var ama ch farklı bi şey, en önce o vardı o yüzden yeri hep ayrı. Özene bözene bi ch karakter yapmıştım pwpye çıktığımda bu iki üç farkı gördüm öyle iğrendim ki chyi tamamen bitirmişler. Pwp dediğin kıran kırana olmalı eşit olmalı. yöneticiler de bunları görüp, ee nabalım düzen bu diyebiliyorsa chnin artık B silkroadda yeri olmadığı açık edilmiştir sanırım. Ha yanlış düşünüyosun swde çok sağlam ch karakterler var diyen arkadaşlarım, playboy ' aliye de pm atabilirler görüşleri benimle aynı pwpye 10 günde bir geliyor. sadece buna bi çözüm getirebilirseniz çok kişi yeniden bi şeylere başlamaya niyet edecektir.
    isak81 bunu beğendi.

  7. #7
    isak81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    isak81 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    263
    Beğenme 
    510
    Beğenilme 
    160
    Konum
     

    Standart

    Tamam mantıklı bir açıklama katılıyoruz. Ama siz eu char oynayan insana heal atma , cleric shield alma , iron , bles falan açma diyemezsiniz ki. Deseniz de alacağınız cevap bellidir. Bu sebepten dolayı sizin bahsettiğiniz kadar basit olmayan bir güçsüzlük ( ch charlar için ) ortaya çıkmış oluyor.

  8. #8
    procuscihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    procuscihan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Ağustos 2013
    Konular 
    9
    Mesajlar 
    17
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    Bu Konuya Tek Çözüm Integry skilinin süresi arttırılmalı o zaman tüm sorunlar düzelicek
    slimfit bunu beğendi.

  9. #9
    isak81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    isak81 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    26
    Mesajlar 
    263
    Beğenme 
    510
    Beğenilme 
    160
    Konum
     

    Standart

    Alıntı slimfit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ch karakterden başkasını çoğu player sevmez, mecburiyetten oynar. Bazısı crit beklemeyi de sever ona da eyvallahımız var ama ch farklı bi şey, en önce o vardı o yüzden yeri hep ayrı. Özene bözene bi ch karakter yapmıştım pwpye çıktığımda bu iki üç farkı gördüm öyle iğrendim ki chyi tamamen bitirmişler. Pwp dediğin kıran kırana olmalı eşit olmalı. yöneticiler de bunları görüp, ee nabalım düzen bu diyebiliyorsa chnin artık B silkroadda yeri olmadığı açık edilmiştir sanırım. Ha yanlış düşünüyosun swde çok sağlam ch karakterler var diyen arkadaşlarım, playboy ' aliye de pm atabilirler görüşleri benimle aynı pwpye 10 günde bir geliyor. sadece buna bi çözüm getirebilirseniz çok kişi yeniden bi şeylere başlamaya niyet edecektir.
    Aynen öyle kardeşim. Server açıldığından beri aynı charı oynuyorum. Her konunun altına aynı şeyleri yazıyorum. 10-11 immo sete , 11 legend acc sete 11-12 guard shielde eu bir damage vuruyor ki , itemleri yere atıp koşa koşa uzaklaşası geliyor insanın. Yönetimde aynen söylediğin gibi ee napalım düzen bu , böyle gelmiş böyle gider diyor.

  10. #10
    keles9992 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    keles9992 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    4
    Mesajlar 
    9
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
    Hatay/İskenderun  

    Standart

    chn karakterlerındekı buıld problemını cozersenız daha guzel olcak. pacheon+cold+lıghthıng+fire gibi. guzel olurdu:d bu da bi oneri!
    Ey şehit oğlu şehit,isteme

    benden makber,

    Sana ağuşunu açmış duruyor

    Peygamber.

    _KeLeS_

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş