| |
- 24.Mart.2016, 14:56 #11
24.Mart.2016, 16:47 #12
24.Mart.2016, 17:04 #13
24.Mart.2016, 17:28 #14
- Durum
- Üyelik Tarihi
- 05 Haziran 2015
- Favori Oyun Silkroad Online
- Konular
- 19
- Mesajlar
- 558
- Beğenme
- 124
- Beğenilme
- 168
- Konum
Altyapıyla da bir alakası yok artık bu işin .. İşi görebilecek kalifiye elemanlarının olmadığını düşünüyorum bsro yönetiminin. sadece oynatıyorlar .. Bu alt yapı hiçbişeyemi izin vermiyor. Ben çok sw de gördüm adamlar 1-2 saate ne değişiklikler yapıyor.
24.Mart.2016, 17:42 #15
- Durum
- Üyelik Tarihi
- 22 Şubat 2014
- Favori Oyun Silkroad Online
- Konular
- 78
- Mesajlar
- 1,521
- Beğenme
- 611
- Beğenilme
- 835
- Konum
odin ve asgardı bilmiyorum ama @ThreePoint in yapabiliceginden eminim.bundan çok daha fazlasını yaptıgına şahit oldum.
RoadRunneR
24.Mart.2016, 17:44 #16
24.Mart.2016, 17:55 #17
24.Mart.2016, 17:59 #18
- Durum
- Üyelik Tarihi
- 25 Eylül 2014
- Favori Oyun bSilkroad
- Konular
- 16
- Mesajlar
- 134
- Beğenme
- 58
- Beğenilme
- 97
- Konum
İşten yeni geldim ve okuduğum tüm yorumlar beni çok mutlu etti eleştiriler bile çok güzel şekilde çok teşekkürler benim mantığıma göre istediğim şeyler oyun dengesini bozmuyacak cinsten buna özen göstererek düşündüm atack olarak %5 bile fazlalık sağlamıyor defansal yöndne sadece ufak bi lightingde isteğim mevcut başka bi buildde yok sadece skillerin biraz daha aktif hale getirilerek pasif karakterlerin şanslarının artmasını sağlamak ve bu artış ne abartı nede hiçbi etki sağlamıcak cinstem tam yerli yerinde olduğunu düşünüyorum.
warrior fikrine gelince gözlemlerime göre Dare devil sağlam setli karakterlere 30 k 30 k veya 31k 30 k civarı vuruyor toplamda 61k eder devili iyi olan karakterler zaten tek yemiyor 110 capte devil olmadığından ayarlanan bu dengede can 58 k olduğundan karakter zaten 1 hite gidiyor kaldıki roguenin armor setli bir karaktere tek atması nekadar normal ise warriorunda rogue ye iki adet üst üste crit yakalıyarak tek atmasıda okadar normal atamadığında zaten vigor vs basıldığından can direk toparlanıyorum warriorun tek şansı kalıyor karşı taraf kendisine atack halinde iken dare devil ile vurulduğunda double crit gelcek ve refleck sekicek veya dare devil ve arkasına yatır sikili crit gelicek bu iki ihtimali beklerken zaten bi kaç el çoktan vermiş oluyor
kısaca bu konudaki isteğim 15k 15k 16k vuran bir warriorun damagesi 18 k 18k olsun değil ufak bir artış ile 16.5 16.5-17k vurması yani sadece 1k lık bir damage artışı umarım açıklayıcı olmuştur teşekkürler.
24.Mart.2016, 18:06 #19
- Durum
- Üyelik Tarihi
- 07 Mart 2013
- Favori Oyun Silkroad Online
- Konular
- 316
- Mesajlar
- 1,725
- Beğenme
- 289
- Beğenilme
- 437
- Konum
Oyunu bıraktım fakat arada foruma bakıyorum sıkılınca bilgilerime dayanarak %100 bu ve bunun gibi hatta oyunu herhangi bir şekilde etkileyecek bir değişimin gelmiyeceğine iddiaya girebilirim.Boşa öneri yapıyorsunuz ve hala anlamıyorsunuz burda öneri vs. hepsi yalan gelebilir değerlendirecek gibi şeyler yazıyorlarsada 5 6 sayfa yorum yazılmıştır susturmak için oyalıyorlardır.Odin tek yönetimdir ve kimse o istemedikçe isterse tüm oyun istesin gelmez.2 sene öncesi odine ve şimdiki odine bakın forumdan en basidi her konuya 9 10 satır yazı yazan adam şimdi nerde ? Biraz beyninizi kullanın gençler gerisini kendiniz kavrarsınız yazmaya gerek yok.Caydırma gibi algılanmasın.
Konu Esaias tarafından (24.Mart.2016 Saat 18:08 ) değiştirilmiştir.
24.Mart.2016, 18:14 #20
- Durum
- Üyelik Tarihi
- 22 Şubat 2014
- Favori Oyun Silkroad Online
- Konular
- 78
- Mesajlar
- 1,521
- Beğenme
- 611
- Beğenilme
- 835
- Konum
@Monk warrior hastası tanıdıklarım oldu bu yüzden bırakan, eşit itemlerde olan daggerla warriorun pwpsinde üstünlük daggerda oluyor aslında warriorda olması lazım daggera oranla(bahsettigim üstünlük oyunun ayarından kaynaklı üstünlük değil warriorun fazla attack üstünlüğünden kaynaklı üstünlük) her konuda'da bunu söylüyordum ve kesinlikle bu öneri uygulanmalı.
RoadRunneR
Konu Bilgileri
Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar
Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)
Giriş