Beğeni Ağacı21Beğeniler

Konu:DeaTh Bone

  1. #21
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    255
    Mesajlar 
    1,281
    Beğenme 
    683
    Beğenilme 
    487
    Konum
     

    Standart

    Alıntı 1X1Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    S.a cümleten kg
    Aleykum selam Mami günaydın

    Alıntı MaviAlize Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 saatte bir fight droplu uniq koysanız yine insanın gözü doymaz. Yarım saatte kesilip hemen bir şeyler düşmesi lazım ki milletin gözü anca doyar
    Kardeşim siz olayı anlamadınız isterse 1 dk da kesilsin günde 50 kere cıksın boş olduktan sonra ne fark eder.. Şuanki durum Medusa gibi ölü uniq durumu oldu benim guildim ve uniondaki çoğu guild gitmeyi düşünmüyor. Ayrıca burda laf yapacağınıza oyunda icraat yapın. Bizim union harici kimse gelmedi uniqeye gelende 5 dk durmadı. Ha bu arada bazı avarel arkadaşlar vardı son vuruş uniqesi diye son dk geldiler hava alıp gittiler ayıktın

  2. #22
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı ___JiYaN___ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selim senide gördük lo hemen kaçtınız
    Abe Güzel İnsan Bunu İlk ben Dile Getirdim Orda Droplar yanlış Diye Daha degişik şeyler eklenmeli kesene ödül kesen party ödül gibi yani 3 saat uraşıp Degicek Bişeyler olmalıki ben ve arkadaşlarım ona vakit ayıralım kesmek için fakat bana All'dan Aç gözlülük diye tepki verdiniz şimdi aynı şeyi ben sizlere diyorum.

    Mesele Burda Fight Drop olsun yada olmasın İlla Fight Drop'u Olcak diye bi kaydı yok ben şuna eminim Fight drop'u olmasa bile Jollygame yönetimi tatmin edici şeyler Ekliyebilcek kapasitede bi yönetim.
    Konu Sukha tarafından (14.Haziran.2016 Saat 14:58 ) değiştirilmiştir.

  3. #23
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fight , gold coin , LMP bunlar oldukça fazla düşüyor zaten . Bunlardan herhangi birini eklemeyi kesinlikle düşünmüyoruz. Biraz da eğlence amaçlı oynamayı tercih etmelisiniz . Farklı bir Unique farklı bir bölge , farklı bir heyecan gözü ile kimse bakmıyor ne yazık ki . Herkes kestikten sonra elde edeceği itemin değerini kovalıyor ne yazık ki . Silkroad dan aldığınız zevk işte bu noktada son buluyor . Tamamen şahsi fikrimdir , istediğiniz şekilde yorabilirsiniz .
    Burdaki Player'lar Sizlerden Fight Drop Beklemiyo Yada Gold Coin Yada lmp Örnek vereyim Geçtimiz Aylarda Roc Kesme eventi Oldu ilkten Kimse Bu Event'te yanaşmadı ödül'den ötürü Sora Belli Bi süre içinde Ödülü Degiştirip Notice attınız Tüm oyuncular geldi Roc Kesmek için uraştılar netıcesinde tüm playerlar eglendi kesen party ve kişi ödülü aldı Siz bu ödüle ne Fight Drop ne Power drop ne Gold coin nede Lmp Ekliyerek Player'ın ilgisini çektiniz Playerların İlgisini çekmek için İlla Bunların Olması Gerekmiyo Örnek Verdigim gibi Roc 'daki gibi olabilir

    TEŞEKKÜRLER
    Security bunu beğendi.

  4. #24
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    255
    Mesajlar 
    1,281
    Beğenme 
    683
    Beğenilme 
    487
    Konum
     

    Standart

    Alıntı S1000RR_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abe Güzel İnsan Bunu İlk ben Dile Getirdim Orda Droplar yanlış Diye Daha degişik şeyler eklenmeli kesene ödül kesen party ödül gibi yani 3 saat uraşıp Degicek Bişeyler olmalıki ben ve arkadaşlarım ona vakit ayıralım kesmek için fakat bana All'dan Aç gözlülük diye tepki verdiniz şimdi aynı şeyi ben sizlere diyorum.

    Mesele Burda Fight Drop olsun yada olmasın İlla Fight Drop'u Olcak diye bi kaydı yok ben şuna eminim Fight drop'u olmasa bile Jollygame yönetimi tatmin edici şeyler Ekliyebilcek kapasitede bi yönetim.
    Mübarek insan ne zaman ac gözlü yazdım ben sana veya size

  5. #25
    Sukha - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sukha isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    62
    Mesajlar 
    245
    Beğenme 
    47
    Beğenilme 
    159
    Konum
     

    Standart

    Alıntı ___JiYaN___ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mübarek insan ne zaman ac gözlü yazdım ben sana veya size
    Sen Yazdın Diye Bi Cümle Kullanmadım

    İsim olarak belirtmemi istiyorsan lRe ben bunu genel olarak yazdım

  6. #26
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    255
    Mesajlar 
    1,281
    Beğenme 
    683
    Beğenilme 
    487
    Konum
     

    Standart

    Diğer yandan fight koysun demedim zaten birşeyler eklesinler demiştim. Ben nova itemlerlede oyundan zevk alabiliyorum. Karekterin güçlü olması önemli değil önemli olan playerliktir.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş