Beğeni Ağacı10Beğeniler

Konu:SET

  1. #11
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    257
    Mesajlar 
    1,293
    Beğenme 
    691
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Dipnot: itemlerin yüksek olması önemli değildir. Önemli olan playerliktir. Kullandığın charın hakkını verebilmektir..

  2. #12
    Perfect_Cr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Perfect_Cr isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    06 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    72
    Mesajlar 
    283
    Beğenme 
    226
    Beğenilme 
    132
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Bubbax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hacı herkez kral olacak diye birşey yok nasıl item kingi olundugunuda nasıl pvp kingi olundugunuda bilemeyecek kimse yoktur swde bu serwer yurtdışında olursa sende bende digerleride cok iyi biliyorki +15 ler +14 ler bot charlarında olurdu ama turkiyedeki maddiyat bundan ibaret rekabet ortamı olsa dahada üstünü illaki alırdık ama şuanlık eliöizden gelen bu ama pvp işini halletmeye calıscaz bi şekilde şu işleri yoluna koyar koymaz halledicez inşallah

    VSP250s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Biri +15 set yapsa +16 sını yaparım diyon yani anladım ben seni
    Perfect_Crit

  3. #13
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    257
    Mesajlar 
    1,293
    Beğenme 
    691
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Alıntı DonnaR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inanmak başarmanın yarısıdır o 13 12 setı yaparken komple bır guıld ugrastı ama tek basına degıl

    Bir yola çıkmadan sonunun gelip gelemiyeceğini bilemeyiz knk
    Konu Security tarafından (29.Haziran.2016 Saat 13:34 ) değiştirilmiştir.

  4. #14
    Calista - MrsCasK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Calista - MrsCasK isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    63
    Mesajlar 
    890
    Beğenme 
    1153
    Beğenilme 
    671
    Konum
     

    Standart

    Alıntı ___JiYaN___ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir yola çıkmadan sonunun gelip gelemiyeceğini bilemeyiz knk
    Basılır kanka sen başla gerisinin geleceğine inanıyorum
    Security bunu beğendi.
    ReaLaMity_ gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    NewAdventure

    Calista

  5. #15
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    257
    Mesajlar 
    1,293
    Beğenme 
    691
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Alıntı MrsCasK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Basılır kanka sen başla gerisinin geleceğine inanıyorum
    Aynen öyle immo stoklim biraz elim 2-3 tane power silah var onlarada + basıp satayım gold biriksin

  6. #16
    Calista - MrsCasK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Calista - MrsCasK isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mayıs 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    63
    Mesajlar 
    890
    Beğenme 
    1153
    Beğenilme 
    671
    Konum
     

    Standart

    Alıntı ___JiYaN___ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle immo stoklim biraz elim 2-3 tane power silah var onlarada + basıp satayım gold biriksin
    Kanka bi 10 t biriktir ve sevap point kas biraz şans ve goldsuz zor
    Security ve MyRuless bunu beğendi.
    ReaLaMity_ gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    NewAdventure

    Calista

  7. #17
    Security - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Security isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    257
    Mesajlar 
    1,293
    Beğenme 
    691
    Beğenilme 
    492
    Konum
     

    Standart

    Alıntı MrsCasK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kanka bi 10 t biriktir ve sevap point kas biraz şans ve goldsuz zor
    Sevabı her daim işliyorum serverda çok kişiye yardım ettim golduda bu gidişte 1 haftaya toplarım inş kanka
    Calista - MrsCasK bunu beğendi.

  8. #18
    ULEMAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ULEMAA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1173
    Mesajlar 
    8,130
    Beğenme 
    977
    Beğenilme 
    2052
    Konum
    TÜRKİYE İstanbul Sarıyer  

    Standart

    Alıntı Zui Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İtem kingi olan herkes PvP kingi değildir. Çok yanlışsın bu konuda
    Çok cahilsin keşke ölsen


  9. #19
    Zui
    Zui - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Zui isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    07 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    46
    Mesajlar 
    263
    Beğenme 
    73
    Beğenilme 
    134
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Bubbax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok cahilsin keşke ölsen
    Asıl sen çok cahilsin herşey playerlikde bitiyor. Silkroad'a private serverlardamı başladın anlamadım ki ben seni

  10. #20
    ULEMAA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ULEMAA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Ekim 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1173
    Mesajlar 
    8,130
    Beğenme 
    977
    Beğenilme 
    2052
    Konum
    TÜRKİYE İstanbul Sarıyer  

    Standart

    Alıntı Zui Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Asıl sen çok cahilsin herşey playerlikde bitiyor. Silkroad'a private serverlardamı başladın anlamadım ki ben seni
    Yav cahilsin diyorum ya resmen tescilliyorsun kendini bilader tane tane anlatcam tane tane oku laf çarpıtmak için bişeyler yazma playerlık dedigin şey itemden geçer sen kaç tane dest setli powerlı playerların pvp eventinde 1.oldugunu gordun ezbere konusup seviyeni düşürme herkezin usta oldugu buildler vardır ben daha usta oldugum buildi oynamadım oynadıgımda seyredersen eger bir gün o zaman gene konuşuruz he birde şu var 12 yaşımdan beri silkroad oynuyorum isro 60 capta başladım şuanda'da oynamaktayım bilip bilmeden hakkın olmadıgı konulara sırf laf çarpıcam diye söylemessen iyi olur ziraa senide benide tanıyanlar var seviyeni/mi düşürme daha bundan ince yazamazdım umarım anlamışsındır saygılar

    DİP NOT: KONU BAŞLIGI (İTEMDİR) PVP YADA PLAYERLIK DEĞİL :*
    Konu ULEMAA tarafından (29.Haziran.2016 Saat 15:07 ) değiştirilmiştir.


Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş