Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı4Beğeniler

Konu:HERKES EU OLMAK ZORUNDAMI ? ESITLIK ISTIYORUZ.

  1. #1
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Angry HERKES EU OLMAK ZORUNDAMI ? ESITLIK ISTIYORUZ.

    SERVERDE CHINLILER ÖLÜ GBI AYNI ELIMIZDE POWER +11 SPEAR VAR Bİ İŞ YAPMIYO NOWA +7 SETLI DAGGER CAR BIZI ALIYO ABI HERKES EU OLMAK ZORUNDAMI SERVERDE EULARI YUCELTMISSINIZ CHINLILERI OLDURMUSSUNUZ RATELER DUZELTILSIN AYNI OLSUN ESITLIK ISTIYORUZ...
    _ExceLLenT_ ve Kddldkemd bunu beğendi.


  2. #2
    camcome12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    camcome12345 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    50
    Mesajlar 
    100
    Beğenme 
    17
    Beğenilme 
    16
    Konum
     

    Standart

    Eu lar kapalı oynuyor ondan kaynaklanıyor durum ratelerden değil. Kapalı oynayana wall açın bırakır söylenmeye başlar gider zaten.
    THC bunu beğendi.

  3. #3
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    SORUN KAPALI OYNAMAKTA DEGIL İŞTE VURUS GUCUDE ONEMLI ADAMDA +7 SET +7 ACC +7 POWER 2H VAR ADAM KESIO KALKANI PEK ELINE ALMIYO HATTA PLAYERLIGIMDE IYI ANLAMIYORUM EULAR SERVERDE GENEL OLARAK COK GUCLU O YUZDEN SERVER HEP EU INSAN BUNALDI INAN.

  4. #4
    K4ral_Edward - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    K4ral_Edward isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    23 Mayıs 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    12
    Mesajlar 
    60
    Beğenme 
    3
    Beğenilme 
    15
    Konum
     

    Standart

    Aynen gençler serverde her zaman eu oynamıstım ve suanda eu hevesım kaçtı char kasıyorm arkadasın dedıgı gibi 11power spearımda var ve nova 7 daggerlı Charı kesebilir setle acc sette sağlam 0Sıkıntı

  5. #5
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    EU VE CH IRKINDA BI DENGESIZLIK VAR RATE GÜÇ ORANINDA BENCE

  6. #6
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    SAYIN GM YADA ASGARD BI ACIKLAMA YAPARSA KAFAMIZDA SORU ISARETI KALMAZ EN AZINDAN @Asgard

  7. #7
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    SAYIN GM YADA ASGARD BI ACIKLAMA YAPARSA KAFAMIZDA SORU ISARETI KALMAZ EN AZINDAN @Asgard

  8. #8
    ZappBrannigan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ZappBrannigan isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Eylül 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    36
    Beğenme 
    4
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    110 capda eular her zaman önde oluyor zaten.

  9. #9
    granger34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    granger34 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Şubat 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    32
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart

    Öyle sacmalıkmı olur o zaman ratelerı esıtlıcek chın oynayanların sucu ne herkez eu olmak zorunda degıl bunu duzeltmesı yada acıklama yapması gerek server her gecen gun eu doluyo Chını olduruyor resmen...

  10. #10
    aTHaLaNTHe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    aTHaLaNTHe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    129
    Mesajlar 
    1,119
    Beğenme 
    199
    Beğenilme 
    285
    Konum
    unknown  

    Standart

    Alıntı granger34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öyle sacmalıkmı olur o zaman ratelerı esıtlıcek chın oynayanların sucu ne herkez eu olmak zorunda degıl bunu duzeltmesı yada acıklama yapması gerek server her gecen gun eu doluyo Chını olduruyor resmen...
    Chin ırkının güçlü bir çarı olarak glavieyi örnek vereyim.

    Glavie dengelenmiş olmasına rağmen çok sağlam bir çar bir mızrak fırlatmaya ve mızrak döndürmeye ya kesiyor yada büyük oranda hp hasarı veriyor eğer dengelenmese bu durumda karşı taraf tek yer CH ırkının dengelenmesi gerekliydi ve dengelendi
    CahilAvcisi bunu beğendi.

Sayfa 1 Toplam 4 Sayfadan 123 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş