Sayfa 6 Toplam 8 Sayfadan Birinci ... 45678 Sonuncu
Beğeni Ağacı45Beğeniler

Konu:bSilkroad H.K

  1. #51
    Zeus___RA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Zeus___RA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    259
    Mesajlar 
    1,970
    Beğenme 
    2969
    Beğenilme 
    1428
    Konum
     

    Standart

    Event so-ok bence cok farkli bi hava katacaktir kayda değer bi düzenleme grrekli bence en azından oyunda ki düşmanlık rekabete dönüşürse iyi olur her kesimden player toplanır orda iyisi kötüsü ile @Asgard @Odin
    Shadow bunu beğendi.

  2. #52
    1X1Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    1X1Y isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    309
    Mesajlar 
    4,734
    Beğenme 
    2471
    Beğenilme 
    3049
    Konum
    Waşhikton  

    Standart

    + aSilkroad - 100 Cap Silkroad Private Server

    Sayfada görüldüğü gibi bSilkroadda da siteye ap durumunu dahil edebilir misiniz? @Odin @Asgard
    ReaLaMity
    1X1Y

  3. #53
    Raava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raava isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    288
    Mesajlar 
    1,588
    Beğenme 
    216
    Beğenilme 
    440
    Konum
     

    Standart

    Alıntı 1X1Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba @Odin @Asgard

    Uzun süredir açmayı düşündüğüm bu konuyu anca bugün müsait olduğum için açma fırsatı buluyorum.

    bSilkroad yaklaşık 5 yıllık bir server olup bir şekilde heyecanlı serüvenini devam ettirmekte. Bir çok guild ve arkadaş-rakiplerimiz bu platformdan gelmiş geçmiş durumda ve bir kısmı devam etmekte. Biz mevcut oyuncuları olarak bunu devam ettirmekteyiz. Sizlere konu altında bazı öneri tavsiye ve isteklerde bulunacağım.

    Öncelikle;

    1-) Aylık yapılması adı altında açılan Pwp eventi ve aracı seçimlerinin düzenli bir şekilde yapılmasını(zamanında) istiyoruz.

    2-) 2 haftada ya da ayda bir yönetim tarafından yapılacak olan unique gm bulma at yarışı vs. gibi eventlerin yapılmasını istiyoruz. (Silk ödüllü ki silk fiyatları uçmuş durumda)

    3-) Consignmentin aktifleştirilmesini istiyoruz. Sw de olabildiğince item mevcut bir şekilde oyuncuların işine yarayacaktır. http://www.jollygame.net/forum/209-j...t-rehberi.html

    4-) Stalla en fazla 500b değerinde item koyuluyor ve bir çok oyuncu 500-1 t arası işlemlerinde aracı kullanmak durumunda kalıyor ve bazı durumlarda problem yaşayabiliyorlar bunun önüne geçilebilir bir nebze. Bu aracı işlemlerini ne derece etkiler bilemem.

    5-) Haro - Seth de bir çok playerin istediği gibi bard bufu yasağının kaldırılmasını istiyoruz. Bu ilk zamanlarda bir anlam ifade etse de şu an çok girilmediği için pek bir anlamı yok. Bu yasak artık kaldırılmalıdır.

    6-) Gün içerisinde oyunda belirli cave saatleri aktiflik oluyor ve bunlar değerli uniqler. Bunların hepsinin bir arada bulunduğu Kidemonas değerli bir uniq olup saatlerinde şaşırmalar oluyor. Kimi zaman sabaha doğru kimi zaman gece yarısı spawn oluyor ve bir çok oyuncu bunu değerlendiremiyor. Bu sebepten cave saatini de etkilemeyecek biçimde ve daha aktif girilmesi adına Kidemonas'ın 20:00 da aktifliğin en çok yüksek olduğu zaman zarfında atılmasını istiyoruz. Ki bu kale sahipleri içinde faydalı olacaktır. Kesinlikle değerlendirilmeli.

    7-) Kervan gold ratesi samar - alex arası 5* bir bufalo ile çekilen kervan 5b civarı gold vermekte. Bu oldukça yüksek bir rakam ki sw de goldun artması dilersiniz ki pekte iyi değil. Ya bu rate düşürülmeli ya da Thief arkadaşlarında 5* bir kervandan aynı getiriyi elde etmeleri gerekmektedir daha adil olması adına.

    8-) Uzun süredir magic pop ile alınan dressler aynı olmakla beraber bence artık bunlar da mesela her hafta yapılan bakımda değiştirilmelidir farklılık olması adına. En azından ay da 1 defaya mahsus vs.

    9-) Battle arena ve event so dan ışınlanılan cave verilen kupalar vs. ödüller değiştirilip bir şekilde daha aktif kullanılmaya teşvik edilmelidir.

    10-) Şayet Kidemonas sabitlenirse 14:30 ve 19:30 selket neith kaldırılabilir. Ne kadar doğru öneridir bilmiyorum ancak cave saatleri 14:30 16:30 19:30 22:30 olup birbirine yakın saatler ve cave aktif olan kişiler diğer fgw-temple-kervan gibi etkinliklerde pek aktiflik gösterememektedirler.

    11-) Jangan kale sahipleri %60lık attack rate scroll alabilmekte ancak bu Hotanda Parry rate olarak mevcut. Hotana da ki scrollun değiştirilmesini ya da eklenmesini istiyoruz. Bu cave de uniqlerde çok daha işimize yarayacaktır.

    12-) En son genel af ne zaman çıktı tam hatırlamıyorum ancak yakın zamanda bir genel af değerlendirmesi yapılabilir.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Değerlendirirseniz memnun oluruz. İyi çalışmalar.
    Bazı maddeler şaşırtıcı biçimde düşündüğün zaman uygulanma imkanı var
    Kidonun saati konusunda değişilik yada sabitlenmesi belli bir grupların işine gelir
    Oyunda üstünlüğü ele geçirmiş bir grubun dahada güçlü kalmasına sağlar bu yazılanlar
    Neit ve selket saatlerini neden kaldırma önerisi var onuda anlamış değilim 14:30 ,16:30 19:30 , 22:30 bu saatler arasında kişiler zamanına göre girer uniğini alır
    Oyuncuların en aktıif olduğu zamana göre uniq saati istemek kendi çıkarına bir şey istemektir açık ve nettir.

  4. #54
    Raava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raava isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    288
    Mesajlar 
    1,588
    Beğenme 
    216
    Beğenilme 
    440
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Skuld Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu maddenin amacı serverdeki goldun artmamasıysa; gold her zaman bir şekilde artacak (çöp toplayarak bile 1 çara günde 8bye kadar gold geliyor ki her slotta çöpçü mevcut ) serverde-n gold çekildiği-ayarlandığı taktirde zaten denge sağlanır. bunun için rateyi düşürmeye gerek yok. zaten değişiklik yapılarak bu hale getirildi job canlansın diye. şuan bile çeken kaç kişi var

    thieflik her zaman zevk işi olmuştur mal yatırmak çok daha kolay olup aynı parayı hakettiğini düşünmüyorum. ve thief tek çar sokup meslek yapar (bsleri bu cümlemden muaf tutabilirsiniz genelde ptlerinde bikaç bot çarı oluyor ) ama hunter kaç tane çekebiliyorsa, yani ip limiti doldurarak. thiefin zaten ele gelir bi para alması hunterlığı bitirir diye düşünüyorum, trader olup uğraşacağıma thief olup mal yatırırım öyle kazanırım (ekstradan ptde atabilir thief kişi) mantığı ağır basar zannediyorum.

    verdiğiniz rakamlarda tamamen gerçeği yansıtmıyor 5* çeken biri 4.2 - 4.5b alırken 35* çeken biri 36b alıyor ve yol 16-17dk sürüyor(town içinde mal alıp satmak 20dk tabi kalabalıkken bu nerdeyse çok zor 1 saatte 2 kere falan çekiliyor neredeyse) alex-samar arası. herkesin pcsinin iyi olmadığını varsayarsak gelen para yeterli gelmeyecektir.

    genel olarak hepsi güzel öneriler ama özellikle 10 u beğendim cave giden guildler için başka birşey yapmaya fırsat kalmıyor pek hemen cave saati geliyor ama nasıl bir çözüm bulunur bilemiyorum ama şunu belirtmek isterim, gündüz uniquelerine fazla giden olmuyor serverin çoğunun işi gücü olduğundan

    kidoda aynı şekilde bot çarlarla kesilen bi unique haline geldi böyle olmaması gerektiğini düşünüyorum
    Ne kadar güzel düşünce tarzı hunter ve trader olan joblar istediği bot çarı istediği şekilde oluşturma hakkına sahiplerken ve yapıyorlarken şuan bot çarları ile tiheflere saldırıyor iken bs guildine laf sokma çabası taşıyorsun

    Traderler de bot olmasın o zaman traderlik le hakkınla kazan parayı bir tane şoför gerisi bota ayarlanmış sürüsüyle trader çarı

    Ben bu konuda anlayamıyorum sizler her şeyi yapmakta özgürsünüz istediğini yapıyorsunuz , her türlü bot çarını istediğiniz yerde kullanıyorsunuz başkası yapınca batıyor bu ne pişkinliktir böyle

  5. #55
    Sentinel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sentinel isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    1,782
    Beğenme 
    1072
    Beğenilme 
    846
    Konum
    World Wide Web  

    Standart bSilkroad H.K

    Alıntı raava Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne kadar güzel düşünce tarzı hunter ve trader olan joblar istediği bot çarı istediği şekilde oluşturma hakkına sahiplerken ve yapıyorlarken şuan bot çarları ile tiheflere saldırıyor iken bs guildine laf sokma çabası taşıyorsun



    Traderler de bot olmasın o zaman traderlik le hakkınla kazan parayı bir tane şoför gerisi bota ayarlanmış sürüsüyle trader çarı



    Ben bu konuda anlayamıyorum sizler her şeyi yapmakta özgürsünüz istediğini yapıyorsunuz , her türlü bot çarını istediğiniz yerde kullanıyorsunuz başkası yapınca batıyor bu ne pişkinliktir böyle


    Bot çarı soktuğunuzu kabul ederek pişkinliği sen yapıyorsun
    İlk önce dediklerini iyi düşün tart. Npc thieflerle mi uğraşalım sizle mi. Dmg atarken kb kd atıyor yada zaten siz olmadanda buffsuzken herhangi birinin o kadar çok ölme şansı varken üstüne siz zerk screen socket life blessle gelince ne olmasını bekliyorsun. Bizi öldürmeyi geç bufalonun 195k canı var gayet rahat ölüyor

    Bu dediklerim harici bizim yaptığımız yasak değil ama sizin yaptığınız yasak. Bize batan bişey yok kurallarına göre oynayıp kuralların gereğini istiyoruz. Birazda oku size yönelteyim. Bişeyler size batmış ki warrior çarlarınız eksik olmuyordu hatta ismini vermeyim biriniz cleric bile kullanıyordu. 3 playerin arkasında 4 buffer taşıdığını gördüm. Yetmezmiş gibi gözcü olarak bi çar trace attırdınız yanımıza gelmeden bless ve sc basmak için çünkü yaklaşamıyordunuz bile. Bunlarıda geçtim öndeki şoför çara pk oldunuz kervanları yatıramadığınız için. Sonrasında 1* kervana trace attırmaya başladık ona bile pk oldunuz el insaf. Biz genede çekmeye devam ettik tabi
    Ulan zerk life ile bi meteora 1 kervan yatırınca seviniyordunuz korusak alamıyordunuz "traderlerimiz" olmadan. Zaten 10* falan yatırıyordunuz aşağı yukarı toplam
    Biz herşeye rağmen ses çıkarmadık ss ve videolar ile çektikçe şikayet ettik
    Ama siz 1 2 kervan yatırınca alamadığınız mal için çirkinleşmeye globalden laf atmaya başladınız. Cevabınızı verdim ama ilerleyen zamanlarda gene globalden dalga geçmeye çalışıp kendinizce, küfür ettiniz. Ben dediklerine cevap verdim şimdi senden mantıklı cevaplar bekliyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Konu Sentinel tarafından (20.Eylül.2017 Saat 13:14 ) değiştirilmiştir.
    YAVUZ_Lovelygirlz bunu beğendi.
    HiddenPower*RoyalGuard

    RoyalFamily

  6. #56
    Raava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raava isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    288
    Mesajlar 
    1,588
    Beğenme 
    216
    Beğenilme 
    440
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Skuld Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bot çarı soktuğunuzu kabul ederek pişkinliği sen yapıyorsun
    İlk önce dediklerini iyi düşün tart. Npc thieflerle mi uğraşalım sizle mi. Dmg atarken kb kd atıyor yada zaten siz olmadanda buffsuzken herhangi birinin o kadar çok ölme şansı varken üstüne siz zerk screen socket life blessle gelince ne olmasını bekliyorsun. Bizi öldürmeyi geç bufalonun 195k canı var gayet rahat ölüyor

    Bu dediklerim harici bizim yaptığımız yasak değil ama sizin yaptığınız yasak. Bize batan bişey yok kurallarına göre oynayıp kuralların gereğini istiyoruz. Birazda oku size yönelteyim. Bişeyler size batmış ki warrior çarlarınız eksik olmuyordu hatta ismini vermeyim biriniz cleric bile kullanıyordu. 3 playerin arkasında 4 buffer taşıdığını gördüm. Yetmezmiş gibi gözcü olarak bi çar trace attırdınız yanımıza gelmeden bless ve sc basmak için çünkü yaklaşamıyordunuz bile. Bunlarıda geçtim öndeki şoför çara pk oldunuz kervanları yatıramadığınız için. Sonrasında 1* kervana trace attırmaya başladık ona bile pk oldunuz el insaf. Biz genede çekmeye devam ettik tabi
    Ulan zerk life ile bi meteora 1 kervan yatırınca seviniyordunuz korusak alamıyordunuz "traderlerimiz" olmadan. Zaten 10* falan yatırıyordunuz aşağı yukarı toplam
    Biz herşeye rağmen ses çıkarmadık ss ve videolar ile çektikçe şikayet ettik
    Ama siz 1 2 kervan yatırınca alamadığınız mal için çirkinleşmeye globalden laf atmaya başladınız. Cevabınızı verdim ama ilerleyen zamanlarda gene globalden dalga geçmeye çalışıp kendinizce, küfür ettiniz. Ben dediklerine cevap verdim şimdi senden mantıklı cevaplar bekliyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Mantıklı cevap mı istiyorsun
    Öncelikler kişiler yaptıkları eylemlerden kendileri sorumludur
    Kurallara ayrıkı bir durum arz ediyorsa yöneticiler gereğini yapıyor yapmadığını düşünüyoran git onlara çemkir
    Küfürden bahsetmişsin ya Kendi Şahsım için %100 garanti veririm ki kimseye ne bir küfür ne bir hakaretim vardır ama aksine sizlerin maşşallağı var
    Madem bot çarlarından yana bu kadar dertlisin kendin de kullanmayacaksın odine diyeceksin ki ıp limitini 2 yada 3 yap diyeceksin her biriniz trdader çarları iki elin parmak sayısını geçiyor
    Bufların atılmasından bahsediyorsun o skiller neden var oyunda neden konmuş o skiller oyuna kullanılmasın diye mi bana mantık yürüt diyen biri böyle saçma bir cümleyi nasıl kurar.
    Zaten sizlerin yaptığı hiç bir eylem yasak olmuyor bu da ayrı bir tartışma konusu sizler hatasız kusursuz görüyorsunuz kendinizi
    npc tihef ile online tihef arasındaki farkı bilmiyorsan konuşmamıza gerek yok konuyu kapatalım.
    Bot çarlarındaki saçmalıktan bahsediyorsan cavedeki bot çarlarınada dil uzat o zaman
    Her şeyi işinize gelicek şekilde şekillendirme arzunuzdan vazgeçin.

  7. #57
    Sentinel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sentinel isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    110
    Mesajlar 
    1,782
    Beğenme 
    1072
    Beğenilme 
    846
    Konum
    World Wide Web  

    Standart

    Alıntı raava Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mantıklı cevap mı istiyorsun

    Öncelikler kişiler yaptıkları eylemlerden kendileri sorumludur

    Kurallara ayrıkı bir durum arz ediyorsa yöneticiler gereğini yapıyor yapmadığını düşünüyoran git onlara çemkir

    Küfürden bahsetmişsin ya Kendi Şahsım için %100 garanti veririm ki kimseye ne bir küfür ne bir hakaretim vardır ama aksine sizlerin maşşallağı var

    Madem bot çarlarından yana bu kadar dertlisin kendin de kullanmayacaksın odine diyeceksin ki ıp limitini 2 yada 3 yap diyeceksin her biriniz trdader çarları iki elin parmak sayısını geçiyor

    Bufların atılmasından bahsediyorsun o skiller neden var oyunda neden konmuş o skiller oyuna kullanılmasın diye mi bana mantık yürüt diyen biri böyle saçma bir cümleyi nasıl kurar.

    Zaten sizlerin yaptığı hiç bir eylem yasak olmuyor bu da ayrı bir tartışma konusu sizler hatasız kusursuz görüyorsunuz kendinizi

    npc tihef ile online tihef arasındaki farkı bilmiyorsan konuşmamıza gerek yok konuyu kapatalım.

    Bot çarlarındaki saçmalıktan bahsediyorsan cavedeki bot çarlarınada dil uzat o zaman

    Her şeyi işinize gelicek şekilde şekillendirme arzunuzdan vazgeçin.


    Ben diyorum ankara sen diyon
    Lan ben zaten ses çıkarmadık diyorum video çekip ss çekip şikayet ettik
    Şahsın adına küfür etmediğini söylüyorsun ama siz diyorsun tezatlık yok mu burda

    Bunları yazarken beynini kullandığına emin misin zaten oyunda olsak s*kime takıpta yanıt vermemde böyle bi mesaja forumdayız


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    HiddenPower*RoyalGuard

    RoyalFamily

  8. #58
    Raava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raava isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    288
    Mesajlar 
    1,588
    Beğenme 
    216
    Beğenilme 
    440
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Skuld Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben diyorum ankara sen diyon
    Lan ben zaten ses çıkarmadık diyorum video çekip ss çekip şikayet ettik
    Şahsın adına küfür etmediğini söylüyorsun ama siz diyorsun tezatlık yok mu burda

    Bunları yazarken beynini kullandığına emin misin zaten oyunda olsak s*kime takıpta yanıt vermemde böyle bi mesaja forumdayız


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Ah ve vatandaş ses çıkarmadıysan bu senin sorumluluğun çıkar banane
    Kendiniz bir şey yapıyorsanız başkalarıda yapınca susucaksın bu kadar basit
    Ne büyük bir tesadüf oyunda olsak bende cevap vermem ortak bir noktamız var
    Eğer beyin kullanmaya girersek sende beynini kullanmadığın aşıkkar skilleri kullanmadan bir hiç muhabbeti yapıyorsun devam et bu kafada allah yolunu açık etsin
    İYİ GÜNLER

  9. #59
    asus11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    asus11 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Ekim 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    75
    Beğenme 
    49
    Beğenilme 
    49
    Konum
     

    Standart

    Alıntı raava Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ah ve vatandaş ses çıkarmadıysan bu senin sorumluluğun çıkar banane
    Kendiniz bir şey yapıyorsanız başkalarıda yapınca susucaksın bu kadar basit
    Ne büyük bir tesadüf oyunda olsak bende cevap vermem ortak bir noktamız var
    Eğer beyin kullanmaya girersek sende beynini kullanmadığın aşıkkar skilleri kullanmadan bir hiç muhabbeti yapıyorsun devam et bu kafada allah yolunu açık etsin
    İYİ GÜNLER
    Başlarda konuşmalarından akıllı bişey zannetmiştim seni. Ama küfür etmesende o kadar tahrik edici konusuyosun ki en edep adaplı birinin bile direk sövesi geliyor(edenler haklı sende sonuna kadar hakediyorsun.)
    Kısaca asalak insanlarla takıla takıla asalak biri oldun cıktın.

  10. #60
    Raava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Raava isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Mayıs 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    288
    Mesajlar 
    1,588
    Beğenme 
    216
    Beğenilme 
    440
    Konum
     

    Standart

    Alıntı asus11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başlarda konuşmalarından akıllı bişey zannetmiştim seni. Ama küfür etmesende o kadar tahrik edici konusuyosun ki en edep adaplı birinin bile direk sövesi geliyor(edenler haklı sende sonuna kadar hakediyorsun.)
    Kısaca asalak insanlarla takıla takıla asalak biri oldun cıktın.
    Ben mi tahrik edici konuşuyorum örneklendirirmisin acaba her zaman seviyemi korumuşum dur kimseye ön yargılı yaklaşmamışımdır

    Nerede tahrik ediyorum kişileri çok merak ediyorum beni güldürdün ya allah da seni güldürsün

    İyi günler

Sayfa 6 Toplam 8 Sayfadan Birinci ... 45678 Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş