Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı28Beğeniler

Konu:Yönetim İlgisizliği ve Öneri

  1. #1
    Zeus___RA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Zeus___RA isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Mayıs 2013
    Favori Oyun  
    bSRO & cSRO
    Konular 
    259
    Mesajlar 
    1,970
    Beğenme 
    2969
    Beğenilme 
    1428
    Konum
     

    Standart Yönetim İlgisizliği ve Öneri

    5 seneye yakın bsro oynuyorum birşeyi farkettim ki asro açılma evresi girdiğinden ve bittiğinden beri yönetimin artık Jollygame yi boşladığını farkettim kim ne derse desin çalışma oyunda ki düzeni ve huzuru yönetebilmektir millet 2 haftadır sorununa çözüm şikayetine ceza bekliyor altta ki ss lere atacağım gibi dengesiz insanlar yüzünden oyunun huzurunun kalmadığını ve item yapamayıp artık millete salça olup itemsiz charlar ile oyunun düzenini bozmayı hedef belirleyen yüzünden oyunu huzuru kalmadı bi cezanın onaylanmasını 1-2 hafta bekliyoruz ya oyuna el atın yada foruma nasıl yönetici alıyorsanız sadece ceza vermek için bi yönetici alın sadece cezalar ile ilgilensin sözüm bu kadar.



    İhsan, d3viL_TR, barbarapalvin ve 5 kişi bunu beğendi.


  2. #2
    NymeriaSand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    NymeriaSand isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Temmuz 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    117
    Mesajlar 
    354
    Beğenme 
    163
    Beğenilme 
    253
    Konum
     

    Standart

    böyle seref yoksunu insanlar oyunda türedikce ne huzur kalır ne istek yönetimin buna bir çözüm bulması gerek.

  3. #3
    BeCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    BeCooL isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Eylül 2013
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    117
    Mesajlar 
    1,092
    Beğenme 
    572
    Beğenilme 
    533
    Konum
    Kütahya  

    Standart

    http://www.jollygame.net/forum/16-bs...682-kufur.html
    http://www.jollygame.net/forum/16-bs...706-kufur.html

    Max 2 dakikalarını alır ^^
    Bu karaktersiz insanlar oyunda fink atıyo ceza yemedikçede kimsenin akıllanmıcagını herkes biliyor sıkıntı şu ki tm swde çogu kişi küfür ediyor sınırlıca ana bacı vs katanları özel şikayet ediyoruz benim burda takıldıgım konu adamın grandında AsilTurk yazıyo böyle bi adamın yaptıgı davranışlar 10x göze batar biz türkler böyle insanlarmıyız ?
    bSro : JBeCooL & CyaNerds

    Steam (cs:go) : curtisjerrells / Léon

  4. #4
    barbarapalvin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    barbarapalvin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Aralık 2013
    Konular 
    201
    Mesajlar 
    3,683
    Beğenme 
    1018
    Beğenilme 
    1197
    Konum
     

    Standart

    la bi assasin vardı anında yapıştırıyordu cezayı o adamda gitti o gittikten sonra forumda işler bitti asgard 2 gün burda 5 gün kayıp
    PLayGiRL bunu beğendi.

  5. #5
    BeCooL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    BeCooL isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Eylül 2013
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    117
    Mesajlar 
    1,092
    Beğenme 
    572
    Beğenilme 
    533
    Konum
    Kütahya  

    Standart

    Alıntı barbarapalvin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    la bi assasin vardı anında yapıştırıyordu cezayı o adamda gitti o gittikten sonra forumda işler bitti asgard 2 gün burda 5 gün kayıp
    nerde o eski günler
    FeyzALL bunu beğendi.
    bSro : JBeCooL & CyaNerds

    Steam (cs:go) : curtisjerrells / Léon

  6. #6
    d3viL_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    d3viL_TR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Mayıs 2013
    Konular 
    138
    Mesajlar 
    729
    Beğenme 
    58
    Beğenilme 
    304
    Konum
    Ordu  

    Standart

    kimse ilgilenmiyor takip ediyorum odin ve asgardı günde 2 saat onlıneler ondada bişey yapılmıyor şikayet konusu acalı 1 hafta oldu acılmadı arkadaşın 2 hafta ben forumda gm lerin 3 katı kalıyorum player olraka eskiden gece 4 de bile cevap alırıdk şimdi 1 aya cevap alırsan ne ala
    HafizIyotanka ve _Hound_ bunu beğendi.
    AO_MuRaT_131

  7. #7
    barbarapalvin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    barbarapalvin isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Aralık 2013
    Konular 
    201
    Mesajlar 
    3,683
    Beğenme 
    1018
    Beğenilme 
    1197
    Konum
     

    Standart

    Alıntı BeCooL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nerde o eski günler
    Aah aaaah
    FeyzALL bunu beğendi.

  8. #8
    şükrü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    şükrü isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    21 Haziran 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    21
    Mesajlar 
    29
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    1
    Konum
     

    Standart

    Alıntı BeCooL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    http://www.jollygame.net/forum/16-bs...682-kufur.html
    http://www.jollygame.net/forum/16-bs...706-kufur.html

    Max 2 dakikalarını alır ^^
    Bu karaktersiz insanlar oyunda fink atıyo ceza yemedikçede kimsenin akıllanmıcagını herkes biliyor sıkıntı şu ki tm swde çogu kişi küfür ediyor sınırlıca ana bacı vs katanları özel şikayet ediyoruz benim burda takıldıgım konu adamın grandında AsilTurk yazıyo böyle bi adamın yaptıgı davranışlar 10x göze batar biz türkler böyle insanlarmıyız ?
    AsilTürk benim yanımda yazıyo gerizekalı ettiğim bi küfür varsa ss si veyakanıtı ver bos konusma

  9. #9
    asaharnax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    asaharnax isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    96
    Mesajlar 
    122
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    LAN BÖYLE SAÇMALIK MI VAR FORUMDA YÜZLERDE CHAT BAN VAR HER KÜFÜR EDENE BAN ATILACAK OLSA KİM OYNAYACAK BU OYUNU

  10. #10
    asaharnax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    asaharnax isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    96
    Mesajlar 
    122
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    0
    Konum
     

    Standart

    AZ DELİKANLI OLUP KENDİ YAN ÇARINDAN ETTİĞİN KÜFÜRLERİDE YAZSANA LAN GEVŞEK BURAK

Sayfa 1 Toplam 6 Sayfadan 123 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş