Sonuç: bSilkroad Yeni Server açılsın mı?

Katılımcı sayısı
93. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evet

    44 47.31%
  • Hayır

    50 53.76%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
Sayfa 5 Toplam 9 Sayfadan Birinci ... 34567 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı26Beğeniler

Konu:bSilkroad Yeni Server

  1. #41
    Elward - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Elward isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    331
    Beğenme 
    124
    Beğenilme 
    53
    Konum
     

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    taklitler asıllarını yaşatır mı diyorsun knk kısaca
    Bu konuda beni aydınlatin az kanka ne demek istedi.
    👑 -------RoyalFamily-------👑 Demonisher
    Elward*RoyalGrowin

  2. #42
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    487
    Mesajlar 
    6,400
    Beğenme 
    1252
    Beğenilme 
    1199
    Konum
    İstanbul-Esendere  

    Standart

    Alıntı Demonisher Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuda beni aydınlatin az kanka ne demek istedi.
    diyor ki yani SWAT nickini kullanmanın berkan @Skuld açısından bir sakıncası yokmuş Sadece hani swat ısmı berkanın degıl o da bır fılmden gorud dedın ya ona biraz şey yapmış kullanabilirsin SWAt nıckını
    Ne mutlu Türk'üm Diyene- Resmi ARACILIK İŞLEMLERİ için PM>>> WOLWO <<<



  3. #43
    Intern Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Intern Doctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    495
    Mesajlar 
    6,193
    Beğenme 
    132
    Beğenilme 
    1315
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burda karşılıklı özenme yok ki bir kişinin birine özenmesi var lütfen cümlelerimi çarpıtıp kaos ortamı çıkarmayın Moderatör bey .Kişisel çıkarlarınız üzerinden benim üzerimde prim yapmaya devam ederseniz sizi şikiiiooooayet edebilirim mod bey @Skul sen bakma buna berkan bu seni kıskanıyor galiba .Berkan benden küçük olsa bile burda yaş ile ilgili bir durum söz konusu değil oyun ile alakalı sadece.


    Allah’ın liselisini niye kıskanıyımki saygısız kendini bir halt sananlarla işim olmaz. Yine yapmışsın yapacağını boş işler müdürü Yavuz .


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    [IMG][/IMG]

  4. #44
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    487
    Mesajlar 
    6,400
    Beğenme 
    1252
    Beğenilme 
    1199
    Konum
    İstanbul-Esendere  

    Standart

    Alıntı Shadowhunters Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Allah’ın liselisini niye kıskanıyımki saygısız kendini bir halt sananlarla işim olmaz. Yine yapmışsın yapacağını boş işler müdürü Yavuz .


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Yok sen bu whatsap grubundan kovuldun suat o yüzden böle yapıyorsun ben biliyom tm kanka bizim grupta şaparsın sen de hani şu 2 kişilik lan qwqwe Boş da olsa bir işin müdürüyüz yapraaaağımmmmmmmmmmmm sen anca doldur boşalt haftada 7 kere .
    Ne mutlu Türk'üm Diyene- Resmi ARACILIK İŞLEMLERİ için PM>>> WOLWO <<<



  5. #45
    Elward - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Elward isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    331
    Beğenme 
    124
    Beğenilme 
    53
    Konum
     

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    diyor ki yani SWAT nickini kullanmanın berkan @Skuld açısından bir sakıncası yokmuş Sadece hani swat ısmı berkanın degıl o da bır fılmden gorud dedın ya ona biraz şey yapmış kullanabilirsin SWAt nıckını
    Şikayetçi, onu geç gördüm bende kaldırdım zaten büyük ihtimal oyunda bile sadece swat hunter nickini ama swat nick ile oyunda dolaşnadim büyük ihtimal demonisheride bırakıp sıfırdan bir nick'le oyuna devam etmeyi düşünüyorum..

    Yinede kendisine de teşekkür ederim şikayetçi olmadiği için sormadı konusuna gelince sana faceden ulaşamıyorum bu forumda pek iyi kullanmayı bilmiyorum yani bildiklerimle yetiniyorum...

    TEŞEKKÜRLER.
    @Skuld
    Sentinel bunu beğendi.
    👑 -------RoyalFamily-------👑 Demonisher
    Elward*RoyalGrowin

  6. #46
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    487
    Mesajlar 
    6,400
    Beğenme 
    1252
    Beğenilme 
    1199
    Konum
    İstanbul-Esendere  

    Standart

    Alıntı Demonisher Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şikayetçi, onu geç gördüm bende kaldırdım zaten büyük ihtimal oyunda bile sadece swat hunter nickini ama swat nick ile oyunda dolaşnadim büyük ihtimal demonisheride bırakıp sıfırdan bir nick'le oyuna devam etmeyi düşünüyorum..

    Yinede kendisine de teşekkür ederim şikayetçi olmadiği için sormadı konusuna gelince sana faceden ulaşamıyorum bu forumda pek iyi kullanmayı bilmiyorum yani bildiklerimle yetiniyorum...

    TEŞEKKÜRLER.
    @Skuld
    tm can sorun yok yani üzülme
    Ne mutlu Türk'üm Diyene- Resmi ARACILIK İŞLEMLERİ için PM>>> WOLWO <<<



  7. #47
    LittleMiddle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    LittleMiddle isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Şubat 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    487
    Mesajlar 
    6,400
    Beğenme 
    1252
    Beğenilme 
    1199
    Konum
    İstanbul-Esendere  

    Standart

    Alıntı Demonisher Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şikayetçi, onu geç gördüm bende kaldırdım zaten büyük ihtimal oyunda bile sadece swat hunter nickini ama swat nick ile oyunda dolaşnadim büyük ihtimal demonisheride bırakıp sıfırdan bir nick'le oyuna devam etmeyi düşünüyorum..

    Yinede kendisine de teşekkür ederim şikayetçi olmadiği için sormadı konusuna gelince sana faceden ulaşamıyorum bu forumda pek iyi kullanmayı bilmiyorum yani bildiklerimle yetiniyorum...

    TEŞEKKÜRLER.
    @Skuld
    SANA suatın telefon numarasını vercem ona sabahları gunaydın mesajları atar mısın bnm ıcın her sabah
    Ne mutlu Türk'üm Diyene- Resmi ARACILIK İŞLEMLERİ için PM>>> WOLWO <<<



  8. #48
    Elward - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Elward isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    331
    Beğenme 
    124
    Beğenilme 
    53
    Konum
     

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tm can sorun yok yani üzülme
    Üzüldüğüm tek konu buraya gelip dalga geçiçeklerdir belki. Özenti deyip.
    👑 -------RoyalFamily-------👑 Demonisher
    Elward*RoyalGrowin

  9. #49
    Intern Doctor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Intern Doctor isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    09 Aralık 2016
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    495
    Mesajlar 
    6,193
    Beğenme 
    132
    Beğenilme 
    1315
    Konum
    nowhere  

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok sen bu whatsap grubundan kovuldun suat o yüzden böle yapıyorsun ben biliyom tm kanka bizim grupta şaparsın sen de hani şu 2 kişilik lan qwqwe Boş da olsa bir işin müdürüyüz yapraaaağımmmmmmmmmmmm sen anca doldur boşalt haftada 7 kere .


    Canım beni kimse kovamaz ben kendim çıkarım. Sende biliyorsun bazıları benim bulunduğum guildde olanları çekemiyordu onlarla takılmam zorlarına gitti. Çoluk çocukla çok da muhatap olmamak gerek. Ama sen hala boş yapmaya devam ediyorsun


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    [IMG][/IMG]

  10. #50
    Elward - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Elward isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    22
    Mesajlar 
    331
    Beğenme 
    124
    Beğenilme 
    53
    Konum
     

    Standart

    Alıntı LittleMiddle Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SANA suatın telefon numarasını vercem ona sabahları gunaydın mesajları atar mısın bnm ıcın her sabah
    Kanka suatin profil fotosuna hastayim ona değil jdjsjsjdndjsj wjejwjejw. Yok kalsın. 😂😂
    👑 -------RoyalFamily-------👑 Demonisher
    Elward*RoyalGrowin

Sayfa 5 Toplam 9 Sayfadan Birinci ... 34567 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş