Sayfa 4 Toplam 4 Sayfadan Birinci ... 234
Beğeni Ağacı4Beğeniler

Konu:SAAT 1 DE ARENA ÇARI SOKUP TRAFFİK OLUŞTURMAK

  1. #31
    yavuzhan0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    yavuzhan0 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    15 Aralık 2017
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    6
    Mesajlar 
    93
    Beğenme 
    10
    Beğenilme 
    12
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Benytone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senmi kapattın yoksa süresiz ban mi yedin bi karar ver artık
    eğer işin aslını öğrenmek istiyorsan bana oyundan pm at anlatırım süresiz ban yedim kendimiz kişisel olarak kapatamıyoruz süresiz hesabımızı. Yönetime söylersen süresiz kapatıyorlar uygun görürseler görmesselerde sen birşekilde süresiz kapattırmak için elinden geleni yapmalısın üst üste bile bile 10 tane fake hesap açarak kapattırabılıyorsun .Yani ben kapattım da dıyebılrıız sonuç olarak .Yani forumdan uzaklaşmak istedim ama beni çekiyorsunuz hala Yazma bro yazma yazcaksan oyundan yaz Yavuz1 pm at Çar falan lzımsa söyle onu daayarlarız oyunda bir çarın olsun Elimden geleni yapoarım yanı


    WTS sınırsız arena coin wts sınısız llegend set . çin eu farketmez . bir pm Yavuz1.

  2. #32
    Benytone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Benytone isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    17 Şubat 2017
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    69
    Mesajlar 
    278
    Beğenme 
    10
    Beğenilme 
    53
    Konum
    İSTANBUL  

    Standart

    Alıntı yavuzhan0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer işin aslını öğrenmek istiyorsan bana oyundan pm at anlatırım süresiz ban yedim kendimiz kişisel olarak kapatamıyoruz süresiz hesabımızı. Yönetime söylersen süresiz kapatıyorlar uygun görürseler görmesselerde sen birşekilde süresiz kapattırmak için elinden geleni yapmalısın üst üste bile bile 10 tane fake hesap açarak kapattırabılıyorsun .Yani ben kapattım da dıyebılrıız sonuç olarak .Yani forumdan uzaklaşmak istedim ama beni çekiyorsunuz hala Yazma bro yazma yazcaksan oyundan yaz Yavuz1 pm at Çar falan lzımsa söyle onu daayarlarız oyunda bir çarın olsun Elimden geleni yapoarım yanı


    WTS sınırsız arena coin wts sınısız llegend set . çin eu farketmez . bir pm Yavuz1.

  3. #33
    ALKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ALKAN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Temmuz 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    100
    Mesajlar 
    981
    Beğenme 
    487
    Beğenilme 
    267
    Konum
    BALIKESİR/SAVASTEPE  

    Standart

    @Asgard arena saatlerı dısında yasaklansın bu arena carları oyunda tutmak sız dc atn yada adamlar cıksn olay cozulsn

  4. #34
    Filozof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Filozof isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    21 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    81
    Mesajlar 
    923
    Beğenme 
    124
    Beğenilme 
    321
    Konum
     

    Standart

    Alıntı yavuzhan0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet bilidğin haldebunu burda üstüne basa basa söyleyip özel mesajdan da vurgulamanın amacı ney ? öğrenebilir miyim Derdin ney yani benim le . İSMİM YAVUZHAN İZMİT KOCAELİDE YAŞIYORUM öğrenmek istediği bir başka bilgi var mı ? ulan hesabımızı süresiz kapattırdık forumda boş insanlarla uğraşmamak için sırf bir ss atmak için üyelik açtım onu da rahat bırakın YANİ AMACIN BURDA YONETIMIN DIKKATINI CEKMEK TEKRAR BU HESABIMIN DA BANLANMASI ICIN AMA BU MULTI UYELIK OLMUYOR KARDEŞ ZORLAMA BENCE ŞANSINI :d bundan başka forum hesabım yok bunu da sadece şikayet vs oldugu zaman kullanıcam .Gunumun cogunu harcadıgım forumu sen de beni takip ettiğine göre bilirsin foruma gırmemeye çalışıyorum .

    WAT TA FAKK !?!

Sayfa 4 Toplam 4 Sayfadan Birinci ... 234

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş