Sayfa 8 Toplam 12 Sayfadan Birinci ... 678910 ... Sonuncu
Beğeni Ağacı132Beğeniler

Konu:Sahte rank düzeltilmesi için FeaR_Or_Die

  1. #71
    Asgard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Asgard isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Nisan 2014
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    1242
    Mesajlar 
    27,303
    Beğenme 
    549
    Beğenilme 
    10559
    Konum
     

    Standart

    Alıntı 1X1Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keyf-i haliniz yerindeyse ilgilenir misiniz artık @Asgard @Odin
    Yapmış olduğunuz etiket sonuca daha hızlı varılmasına sebep olmayacak, bunu bilmenizi isterim. Bu konuda muhatabımız karakter sahipleridir, zaten mesaj ile ve forumdan yazılan cevaplar ile de gerekli iletişim sağlanıyor. Etiket sistemini gereksiz yere kullanmamaya özen göstermenizi rica ediyorum.

  2. #72
    1X1Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    1X1Y isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    309
    Mesajlar 
    4,734
    Beğenme 
    2471
    Beğenilme 
    3049
    Konum
    Waşhikton  

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapmış olduğunuz etiket sonuca daha hızlı varılmasına sebep olmayacak, bunu bilmenizi isterim. Bu konuda muhatabımız karakter sahipleridir, zaten mesaj ile ve forumdan yazılan cevaplar ile de gerekli iletişim sağlanıyor. Etiket sistemini gereksiz yere kullanmamaya özen göstermenizi rica ediyorum.
    Etiket sistemini gereksiz kullanmayanlardan birisi olduğumu zaten sizde benim kadar iyi biliyorsunuz. Etiket hakkında ki bilgiden ziyade diğer yazdıklarınız yeterli bilgi paylaşımı bizim için. Doğru ne ise o gözetilip cezanın kalkması ya da kalkmaması temennimiz. Ancak bu beklenen sürede arkadaşlarımızın oyun içindeki zaman kaybını göz önünde bulundurmanızı, sürecin daha kısa tutulmasını istiyoruz hepsi bu. İyi çalışmalar.
    xks1, AndreA_A, NewmooN ve 1 kişi bunu beğendi.
    ReaLaMity
    1X1Y

  3. #73
    Yavuzhan4129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Yavuzhan4129 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Ocak 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    36
    Mesajlar 
    453
    Beğenme 
    88
    Beğenilme 
    77
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapmış olduğunuz etiket sonuca daha hızlı varılmasına sebep olmayacak, bunu bilmenizi isterim. Bu konuda muhatabımız karakter sahipleridir, zaten mesaj ile ve forumdan yazılan cevaplar ile de gerekli iletişim sağlanıyor. Etiket sistemini gereksiz yere kullanmamaya özen göstermenizi rica ediyorum.
    İlgi alaka nız için teşekkür ederiz .Gereksiz yere etiket yapanların sizin kararlarınızı olumsuz etkilememesi umuyoruz.Etkili iletişim yolunu kullandığınız için de teşekkür ederiz.Gerekli mesajlaşmalar zaten hali hazırda olayla ilgisi bulunan kişilerce yürütülüyor arkadaşlar boş yere polemik yaratarak alınacak kararın olumsuz sonuçlanmasına yol açıyorsunuz iyi birşey değil bu .Zaten konu üzerinde düşünme aşamasında iken yönetim bu tür etiketler gereksiz.

  4. #74
    SuperStar_x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    SuperStar_x isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Nisan 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    54
    Mesajlar 
    779
    Beğenme 
    253
    Beğenilme 
    281
    Konum
     

    Standart

    Kurnazlıkla herşey çözümlenmiyor arkadaşlar bot çarı açıp sahte rank kasarak gold silk kasmak herşeye çözüm deil hatasız kul olmazmış darısı diğer sahte rank kasanlara .

  5. #75
    Yavuzhan4129 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Yavuzhan4129 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    28 Ocak 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    36
    Mesajlar 
    453
    Beğenme 
    88
    Beğenilme 
    77
    Konum
     

    Standart

    Ayrıca konu ile uzaktan yakından alakası olmayıp sadece kişisel husumeti bulunan kişiler de konuya boşa karşıt yorum atmanıza gerek yok.Bir sorun var ve çözümü için uğraşılıyor yaptığınız taşkınlıkların kimseyeyararı yok .

  6. #76
    NewmooN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    NewmooN isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Temmuz 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    8
    Mesajlar 
    38
    Beğenme 
    40
    Beğenilme 
    29
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Asgard Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapmış olduğunuz etiket sonuca daha hızlı varılmasına sebep olmayacak, bunu bilmenizi isterim. Bu konuda muhatabımız karakter sahipleridir, zaten mesaj ile ve forumdan yazılan cevaplar ile de gerekli iletişim sağlanıyor. Etiket sistemini gereksiz yere kullanmamaya özen göstermenizi rica ediyorum.
    İyi Akşamlar Arkadaşlar sadece yanımızda oldugunu göstermekteler Bize Güvendikleri İçin bize destek veriyorlar olay bundan ibarettir. Yanımızda olan Arkadaslara Teşekkür ederim. @Asgard Sizlerdende En yakın zamanda Geri dönüş bekliyoruz muallakta Kalmak istemiyoruz yolumuzu FeaR_Or_Die olarak Ona Göre Çizicez. Herkeze Hayırlı Aksamlar.
    oguzhan35 bunu beğendi.

  7. #77
    TearOfGod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    TearOfGod isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    32
    Mesajlar 
    617
    Beğenme 
    516
    Beğenilme 
    697
    Konum
     

    Standart

    Beyler hayırlı uğurlu olsun.
    4. Kervan sisteminin amacı dışında kervanı bir kenara çekerek NPC Thief yada NPC Hunter ile sahte rank oluşturmak yasaktır. Şikayet yada yönetimin tespiti halinde olayın içerisinde yer alan tüm karakterler ilk seferde 1 hafta, tekrarında süresiz olmak üzere oyundan uzaklaştırılır. Şikayet amacı ile bildirilen Video kaydı uzunluğu en az 5 dk olmak zorundadır. Daha kısa olan videolar olayı net bir şekilde özetlemediği için kabul edilmeyecektir.

  8. #78
    d3viL_TR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    d3viL_TR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Mayıs 2013
    Konular 
    138
    Mesajlar 
    729
    Beğenme 
    58
    Beğenilme 
    304
    Konum
    Ordu  

    Standart

    @Asgard bi açıklama yapmanız lazım 50 sanıyelık vıdeoda ban attınız yeterli geldi ertesi günlerde yeni madde geldi bu maddeyi getirmek saçma olmuş 5 dakika çok uzun bi zaman adamı 5 dakika nasıl çekicez illaki farkedecek ve yoluna devam edicek bottan adam varmı yokmu bakmak çok zor iş değil
    Sentinel bunu beğendi.
    AO_MuRaT_131

  9. #79
    AusePride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AusePride isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Temmuz 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    104
    Mesajlar 
    1,322
    Beğenme 
    438
    Beğenilme 
    698
    Konum
     

    Standart

    Alıntı TearOfGod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler hayırlı uğurlu olsun.
    4. Kervan sisteminin amacı dışında kervanı bir kenara çekerek NPC Thief yada NPC Hunter ile sahte rank oluşturmak yasaktır. Şikayet yada yönetimin tespiti halinde olayın içerisinde yer alan tüm karakterler ilk seferde 1 hafta, tekrarında süresiz olmak üzere oyundan uzaklaştırılır. Şikayet amacı ile bildirilen Video kaydı uzunluğu en az 5 dk olmak zorundadır. Daha kısa olan videolar olayı net bir şekilde özetlemediği için kabul edilmeyecektir.
    Bu kural bundan sonrası için mi geçerli yoksa bu banları açmak için mi getirildi? @Asgard
    Nick: AusePride-D4rKLighT
    Guild: Marvel-POWER
    Since 2012

  10. #80
    AusePride - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    AusePride isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    14 Temmuz 2012
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    104
    Mesajlar 
    1,322
    Beğenme 
    438
    Beğenilme 
    698
    Konum
     

    Standart

    Alıntı d3viL_TR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Asgard bi açıklama yapmanız lazım 50 sanıyelık vıdeoda ban attınız yeterli geldi ertesi günlerde yeni madde geldi bu maddeyi getirmek saçma olmuş 5 dakika çok uzun bi zaman adamı 5 dakika nasıl çekicez illaki farkedecek ve yoluna devam edicek bottan adam varmı yokmu bakmak çok zor iş değil
    4 dakika çek kenara rank kas 2 dakika yürü, 4 dakika çek kenara 2 dakika yürü
    Sentinel bunu beğendi.
    Nick: AusePride-D4rKLighT
    Guild: Marvel-POWER
    Since 2012

Sayfa 8 Toplam 12 Sayfadan Birinci ... 678910 ... Sonuncu

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş