Beğeni Ağacı2Beğeniler
  • 2 Post By 1X1Y

Konu:Unique Rank

  1. #1
    1X1Y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    1X1Y isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    309
    Mesajlar 
    4,735
    Beğenme 
    2464
    Beğenilme 
    3063
    Konum
    Waşhikton  

    Standart Unique Rank

    Unique rankta haksız bir rekabet söz konusu. Death Bonenin rankta olması ve yüksek puanı haksız rekabete yol açıyor. İlk başlarda belki teşvik amaçlı verilmiş bu puan genel olarak bakıldığında maalesef adaletli olmuyor. Oyuna yeni başlayan ya da oyunda olan arkadaşların bir çoğunun boneyi kesip rankta puan alması pek kolay değil haliyle de bu şekilde ranka girip silk almaları en azından 1. olmaları çok zor. Türlü şeyler yazılabilir bu konuda biraz mantık çerçevesinde bakıldığında adaletli olmadığında hemfikir olunacaktır. Evet uzun sürüyor emek-zaman istiyor ancak alınan stoneler zaten yeteri kadar değerli. Death Bonenin ranktan kaldırılması kanısındayım. Aynı düşüncede olsun olmasın belirtmek isteyen belirtebilir. Konuyu ele alıp bu bakımdan sonra gerekeni yapmanızı tavsiye ederim. İyi çalışmalar. @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

    Son olarak boneyi genel olarak kim kesiyor takip etmiyorum kişisel algılanmazsa sevinirim algılanırsa da np.
    bLackBrambLe ve Adidas_ bunu beğendi.
    ReaLaMity
    1X1Y


  2. #2
    Kitsune - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Kitsune isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    16 Ocak 2016
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    3
    Mesajlar 
    16
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    6
    Konum
     

    Standart

    kaldırılması daha hayırlı olur sabahlara kadar 3 5 puan toplamak için emek veren arkadaşları göz önüne almak gerekir şahsımca. Arkadaşında dediği gibi zaten fazlasıyla değerli kazanç bırakıyor bone. Saygılar

  3. #3
    palmal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    palmal isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    30 Eylül 2018
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    15
    Mesajlar 
    26
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    3
    Konum
     

    Standart

    30 PUAN VERIOR VE GUNDE 1 KERE CIKIYOR DEMON BİLE 11 PUAN YANİ GEREK YOK 30 PUAN KIMSEYE BATMAZ HA DESENKI 100 PUAN VERIO BELKI DERIM AMA 30 GÖZE BİLE GELMEZ KAF KEF İCİN URASIOSUNZU AMA BOS BENCE

  4. #4
    beko4854 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    beko4854 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Kasım 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    63
    Mesajlar 
    446
    Beğenme 
    49
    Beğenilme 
    153
    Konum
     

    Standart

    Zaten Unique Kesmeye 100 silk için gidilmez.Zira Bi Haftalık Rankı Alabilmek İçin En Az 200 civarı Bi Puan Lazım Oluyor.Onu Kasmak İçinse En Az 25 unique Kesilmesi Gerekiyor.Bunun İçinde Harcanan Rev Sayısı En Az 60 70 adet,11 li rev paketinin 17 silk olduğunu düşünürsek yaklaşık 6 paket yani 6x17 den 102 silk bu bulunan en düşük ihtimal.Listemizde Toplamda 7 Tane Unique Var Bone Ve Medusayı Saymazsak.Bu Uniqueler 4 ila 5 Saat Aralığında Atıyor Yani 1 Unique Günde 5 Defa Falan Atıyor Günde 35 Unique Atar.Yani Haftada 245 Unique Bu Hesaptan İlerlersek Bunun 3 te 1 inde uyusa 3 te 1 ine koşarak gitse 3 te 1 inide revlese 80 civarı rev yapar.YANİ UNİQUE KESEN ADAM ZEVKİ İÇİN KESER BU SERVERDA ''Benim Amacım İse İlk 3 e girip defansından faydalanmak.'' Bana Saçma Gelen Yeri 100 silk Mesela 1 Haftalık uğraşa 100 silk az kişi bir ss alıp atsa 250 silk alıyo zaten ekran görüntüsü yarışmasından.
    Nick:TheCriTer
    Guild:StarsHolding

  5. #5
    _LiFe_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _LiFe_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    02 Eylül 2013
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    12
    Mesajlar 
    299
    Beğenme 
    218
    Beğenilme 
    117
    Konum
    Antalya-Fethiye  

    Standart

    Alıntı beko4854 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten Unique Kesmeye 100 silk için gidilmez.Zira Bi Haftalık Rankı Alabilmek İçin En Az 200 civarı Bi Puan Lazım Oluyor.Onu Kasmak İçinse En Az 25 unique Kesilmesi Gerekiyor.Bunun İçinde Harcanan Rev Sayısı En Az 60 70 adet,11 li rev paketinin 17 silk olduğunu düşünürsek yaklaşık 6 paket yani 6x17 den 102 silk bu bulunan en düşük ihtimal.Listemizde Toplamda 7 Tane Unique Var Bone Ve Medusayı Saymazsak.Bu Uniqueler 4 ila 5 Saat Aralığında Atıyor Yani 1 Unique Günde 5 Defa Falan Atıyor Günde 35 Unique Atar.Yani Haftada 245 Unique Bu Hesaptan İlerlersek Bunun 3 te 1 inde uyusa 3 te 1 ine koşarak gitse 3 te 1 inide revlese 80 civarı rev yapar.YANİ UNİQUE KESEN ADAM ZEVKİ İÇİN KESER BU SERVERDA ''Benim Amacım İse İlk 3 e girip defansından faydalanmak.'' Bana Saçma Gelen Yeri 100 silk Mesela 1 Haftalık uğraşa 100 silk az kişi bir ss alıp atsa 250 silk alıyo zaten ekran görüntüsü yarışmasından.
    Rank a girip 1,2,3 olursan ne defansı var ve
    Sadece uniq ranktami geçerli

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş