Beğeni Ağacı9Beğeniler

Konu:ASGARD ODİN

  1. #1
    TERSKÖŞE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    TERSKÖŞE isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    29 Ocak 2020
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    5
    Mesajlar 
    13
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    2
    Konum
     

    Standart ASGARD ODİN

    BENİMLE İRTİBATA GEÇERSEN BSRONUN
    NE TÜR SEBEBLERDEN DOLAYI SIKINTIYA
    GİRDİĞİNİ SOYLEYEBİLİRİM..
    BOŞ MUHABBET YAPMIYORUM BU ARADA
    @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir... @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...


  2. #2
    weewerenoob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    weewerenoob isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Nisan 2017
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    67
    Mesajlar 
    1,108
    Beğenme 
    343
    Beğenilme 
    493
    Konum
    KKTC  

    Standart

    Ayibi yok bu işin burdan yaz bizde bilelim neymiş heeeykir kardes


  3. #3
    TearOfGod - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    TearOfGod isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    30
    Mesajlar 
    553
    Beğenme 
    457
    Beğenilme 
    639
    Konum
     

    Standart

    Alıntı weewerenoob Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayibi yok bu işin burdan yaz bizde bilelim neymiş heeeykir kardes
    X bi svde 7 çantası açık olan Bi petim vardı onu çıkardığım gibi sv checke giriyordu arkadaşlara dedim inanmadılar gösterdim Bi daha çıkar Bi daha çıkar filan sonra gmye yazdım aynı şekil oda siklemedi dedim aha çıkarıyorum bak check olacak a**mk adamı hem çarı banlafı hemde bilerek yapıyorum sanıp sövdü saydı adam doğru söylüyor olabilir ede

  4. #4
    weewerenoob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    weewerenoob isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Nisan 2017
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    67
    Mesajlar 
    1,108
    Beğenme 
    343
    Beğenilme 
    493
    Konum
    KKTC  

    Standart

    Alıntı TearOfGod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    X bi svde 7 çantası açık olan Bi petim vardı onu çıkardığım gibi sv checke giriyordu arkadaşlara dedim inanmadılar gösterdim Bi daha çıkar Bi daha çıkar filan sonra gmye yazdım aynı şekil oda siklemedi dedim aha çıkarıyorum bak check olacak a**mk adamı hem çarı banlafı hemde bilerek yapıyorum sanıp sövdü saydı adam doğru söylüyor olabilir ede
    Yalan söylüyor demedik ki edem burdan yaziversin


  5. #5
    Throwny_xD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Throwny_xD isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    08 Mayıs 2016
    Favori Oyun  
    bSRO & aSRO
    Konular 
    119
    Mesajlar 
    598
    Beğenme 
    129
    Beğenilme 
    72
    Konum
     

    Standart

    gel de sövme allahım ya

  6. #6
    Rhodanthe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Rhodanthe isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Ocak 2018
    Favori Oyun  
    aSilkroad
    Konular 
    46
    Mesajlar 
    344
    Beğenme 
    74
    Beğenilme 
    75
    Konum
     

    Standart

    Fena LAG VAR DWDE Bilgilerinize @Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...
    DeepState*ATSIZ___FYNh
    Rhodanthe

  7. #7
    aTHaLaNTHe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    aTHaLaNTHe isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    10 Temmuz 2015
    Favori Oyun  
    Counter-Strike
    Konular 
    127
    Mesajlar 
    1,113
    Beğenme 
    197
    Beğenilme 
    285
    Konum
    unknown  

    Standart

    Biz oynamayalım ya ne gerek var kervan çekmeye çıkarız thief 1 posta atar oyun gider , toplu bir şeyler yapalım deriz tak oyun gider. Hiçbir şey yapmayalım botları izleyip salak salak oturalım deriz oyun gider botları 3. girişim bugün 3 3 el insaf ya.
    Sadece Üyeler Linkleri Görebilir...

  8. #8
    __ADALET__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    __ADALET__ isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    19 Kasım 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    29
    Mesajlar 
    784
    Beğenme 
    130
    Beğenilme 
    139
    Konum
     

    Standart

    Her kim saldırıyorsa beni tanıyan biri artık eminim. Ne zaman fgw girsem saldırı oluyor oyun kapanıyor az kaldı sabrım tasıyo çok pis küfür edicem

  9. #9
    weewerenoob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    weewerenoob isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Nisan 2017
    Favori Oyun  
    aSro-bSro-cSro
    Konular 
    67
    Mesajlar 
    1,108
    Beğenme 
    343
    Beğenilme 
    493
    Konum
    KKTC  

    Standart

    Alıntı __ADALET__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Her kim saldırıyorsa beni tanıyan biri artık eminim. Ne zaman fgw girsem saldırı oluyor oyun kapanıyor az kaldı sabrım tasıyo çok pis küfür edicem
    Bir ara bu konular üzerinde çok çalıştın derslere bu lag delay neden oluyorsa arastir bir kurtarirsa burayi garipler kurtarır


  10. #10
    Sc_ZeaLot66 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Sc_ZeaLot66 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    22 Ağustos 2017
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    55
    Mesajlar 
    246
    Beğenme 
    17
    Beğenilme 
    27
    Konum
     

    Standart

    Alıntı TearOfGod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    X bi svde 7 çantası açık olan Bi petim vardı onu çıkardığım gibi sv checke giriyordu arkadaşlara dedim inanmadılar gösterdim Bi daha çıkar Bi daha çıkar filan sonra gmye yazdım aynı şekil oda siklemedi dedim aha çıkarıyorum bak check olacak a**mk adamı hem çarı banlafı hemde bilerek yapıyorum sanıp sövdü saydı adam doğru söylüyor olabilir ede
    Sen buralardamısın yav
    TearOfGod bunu beğendi.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş