1. #1
    Valence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Valence isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    38
    Mesajlar 
    85
    Beğenme 
    32
    Beğenilme 
    28
    Konum
    Eskişehir, İzmir  

    Post FGW hakkında.

    FGW'deki uniquelerden düşen eşyalara da coins eklenirse FGW'nin bir anlamı olacak. Çünkü hiçbir arkadaşım gitmek istemiyor. Çoğu zaman gidip kendim bitirmeye çalışıyorum, aktivite güzel ama hem uzun sürüyor hem de neticede bir şey kazanmıyorum. Bu yüzden kimse katılmıyor. Ayrıca bu uniquelerden düşen eşyalara coins eklenirse oyunu single oynayanlar için de coinsler ulaşılmaz olmaz. 4 saatte 1 gidip keserler. Tek kare giriş anahtarından girince mobları mavi renkte ve drop düşük zaten, çift kareler ideal ama 3 kareden itibaren fgw ciddi manada zor. Zorluk derecesine göre 1 2 3 4 coins eklenebilir. 4 Kare giriş anahtarıyla girip fgw'yi tek bitirecek adam herhalde yoktur. Bırakın tek kişiyi 8 kişi girse bitiremeyebilir. Hem vigor yok hem eu çarlar yok. Güçlerini de azaltmıyorsunuz mobların. Full sosun karaktere tek atıyorlar. FGW'ye dediğim tarzda bir işlem yaparsanız oyuncu sayısına ciddi manada etki edecektir. Çünkü herkes bireysel olarak fgw'ye katılabilir. Güçlü eski oyuncularla rekabet etmek zorunda kalmazlar. Kendi kendilerine set yapabilirler. Çok sağlam oyuncular da pvp yapacak adam bulamıyorlar. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum. Saygılar. @Asgard
    Ne Mutlu Türküm Diyene!


  2. #2
    emredilik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    emredilik isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Şubat 2019
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    85
    Beğenme 
    5
    Beğenilme 
    7
    Konum
    Hotan  

    Standart

    Bunu Gören @Asgard


  3. #3
    hasan123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    hasan123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Ağustos 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    53
    Beğenme 
    13
    Beğenilme 
    6
    Konum
     

    Standart

    fgw nin zorlukları isronun ayarında diye biliyorum değiştirilmesi bence mantıksız zaten o güçlü adamlar ws için rakip bulamaması olayı çok da yok sadece sayıları az çok kasma bu konuda
    Konu hasan123 tarafından (20.Kasım.2020 Saat 15:05 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    Valence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Valence isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    38
    Mesajlar 
    85
    Beğenme 
    32
    Beğenilme 
    28
    Konum
    Eskişehir, İzmir  

    Standart

    fgw'nin zorlukları isronun ayarında fakat 80 capte fgw zaten yoktu. FGW geldiğinde eu vardı. Eu çarlar olmadan 80 capte fgw uniquelerini nasıl kesmeyi planlıyorsunuz? Ayrıca oyunda vigor da yok.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  5. #5
    hasan123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    hasan123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Ağustos 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    53
    Beğenme 
    13
    Beğenilme 
    6
    Konum
     

    Standart

    Vigor olmaması kötü ben csro oynamadım ama senin de dediğin gibi fgw eu ile geldiyse etkinlik olarak yönetim zaten sizin iyiliğinize bişey yapmış 4 zorluk derecesi var artık daha kolayına gitmek zorundasın başka türlü kıyak yapılırsa artık sw nin özü bozulur :

  6. #6
    ForTheKenYa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    ForTheKenYa isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    01 Mayıs 2020
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    12
    Mesajlar 
    83
    Beğenme 
    0
    Beğenilme 
    8
    Konum
     

    Standart

    Alıntı Valence Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FGW'deki uniquelerden düşen eşyalara da coins eklenirse FGW'nin bir anlamı olacak. Çünkü hiçbir arkadaşım gitmek istemiyor. Çoğu zaman gidip kendim bitirmeye çalışıyorum, aktivite güzel ama hem uzun sürüyor hem de neticede bir şey kazanmıyorum. Bu yüzden kimse katılmıyor. Ayrıca bu uniquelerden düşen eşyalara coins eklenirse oyunu single oynayanlar için de coinsler ulaşılmaz olmaz. 4 saatte 1 gidip keserler. Tek kare giriş anahtarından girince mobları mavi renkte ve drop düşük zaten, çift kareler ideal ama 3 kareden itibaren fgw ciddi manada zor. Zorluk derecesine göre 1 2 3 4 coins eklenebilir. 4 Kare giriş anahtarıyla girip fgw'yi tek bitirecek adam herhalde yoktur. Bırakın tek kişiyi 8 kişi girse bitiremeyebilir. Hem vigor yok hem eu çarlar yok. Güçlerini de azaltmıyorsunuz mobların. Full sosun karaktere tek atıyorlar. FGW'ye dediğim tarzda bir işlem yaparsanız oyuncu sayısına ciddi manada etki edecektir. Çünkü herkes bireysel olarak fgw'ye katılabilir. Güçlü eski oyuncularla rekabet etmek zorunda kalmazlar. Kendi kendilerine set yapabilirler. Çok sağlam oyuncular da pvp yapacak adam bulamıyorlar. Yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum. Saygılar. @Asgard
    Daha önce çok yazdık ve o zaman malum sro piyasada yokken bile bi düzen gelmedi şuan hayatta gelmez reis 😂

  7. #7
    emredilik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    emredilik isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Şubat 2019
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    14
    Mesajlar 
    85
    Beğenme 
    5
    Beğenilme 
    7
    Konum
    Hotan  

    Standart

    Alıntı ForTheKenYa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha önce çok yazdık ve o zaman malum sro piyasada yokken bile bi düzen gelmedi şuan hayatta gelmez reis 😂
    Ben İndirdim oynadım beğenmedim. 5000 bin tl yatırsanda bir şey elde edemezsin. magic pop 7 dg sun seti dizdin ee sonra? 8 dg moon star ıvır zıvır pek bakmadım ay mührü falan yazmışlar sene 2007 falan olsa oynanırda şimdi imkansız.

  8. #8
    Valence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Valence isimli Üye şuanda  online konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    04 Ağustos 2015
    Favori Oyun  
    cSilkroad
    Konular 
    38
    Mesajlar 
    85
    Beğenme 
    32
    Beğenilme 
    28
    Konum
    Eskişehir, İzmir  

    Standart

    Alıntı hasan123 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vigor olmaması kötü ben csro oynamadım ama senin de dediğin gibi fgw eu ile geldiyse etkinlik olarak yönetim zaten sizin iyiliğinize bişey yapmış 4 zorluk derecesi var artık daha kolayına gitmek zorundasın başka türlü kıyak yapılırsa artık sw nin özü bozulur :
    Allah'ını seversen ne kıyak yapmışlar? Düşük derecelerde gidince zaten boxlardan ve uniquelerden bir şey düşmüyor. Bari uniquelere coins atsınlar da single oynayanların bir işine yarasın.
    Ne Mutlu Türküm Diyene!

  9. #9
    hasan123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    hasan123 isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    03 Ağustos 2016
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    2
    Mesajlar 
    53
    Beğenme 
    13
    Beğenilme 
    6
    Konum
     

    Standart

    O zaman kanka söyle yönetime fgw yi hep kapasın kıyak bişey değilmiş zaten eu ile gelen bişeyi niye oyuna sokarsın ki kınıyoruz seni gm ve asgard bak adamlar fgw de helak oluyor duy sesimizi ^^

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 4 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (1 kayıtlı ve 3 misafir)

  1. Hellixir

Giriş