Beğeni Ağacı2Beğeniler
  • 1 Post By MasTR
  • 1 Post By Simhonss

Konu:İngilizcesi iyi olan Bi bakabilir mi

  1. #1
    FightBoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    FightBoW isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2013
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    55
    Mesajlar 
    204
    Beğenme 
    114
    Beğenilme 
    62
    Konum
    İstanbul  

    Exclamation İngilizcesi iyi olan Bi bakabilir mi

    Please , find enclosed a statement of grant of protection Tam çevirebilecek var mı ?
    BUGÜN HİÇ ELHAMDULİLLAH DEDİN Mİ ?



  2. #2
    MasTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    MasTR isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    13 Nisan 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    194
    Mesajlar 
    1,828
    Beğenme 
    706
    Beğenilme 
    769
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    Alıntı FightBoW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Please , find enclosed a statement of grant of protection Tam çevirebilecek var mı ?
    Lütfen, he de geç diyo
    Asgard bunu beğendi.
    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.

    bSro: ----------------------- aSro:
    MasTR_Wizz ------------ MoshimeDoto
    __HoPPaLa__ ----------- The_Guardian
    ALTINORDU


  3. #3
    CoOLEnD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    CoOLEnD isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    20 Eylül 2015
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    12
    Mesajlar 
    37
    Beğenme 
    51
    Beğenilme 
    9
    Konum
     

    Standart

    İlişikte sunulmuş koruma hibe beyanı.

    Please , find enclosed buda bir kalıptır tam anlamını bilmiyorum ama genelde şirketler arası falan mail yazışmalarında kullanılan bir kalıptır.

    yani benim tercümeme göre koruma hibe beyanı bulmanı istiyor.
    Konu CoOLEnD tarafından (24.Aralık.2015 Saat 15:02 ) değiştirilmiştir.
    M1THRAND1R

    ZALİM

    Bir bardın nesi var iki bardın dancesi var.

  4. #4
    FightBoW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    FightBoW isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    26 Ekim 2013
    Favori Oyun  
    Silkroad Online
    Konular 
    55
    Mesajlar 
    204
    Beğenme 
    114
    Beğenilme 
    62
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    aynen zaten çinden bi şirketten geldi banada
    BUGÜN HİÇ ELHAMDULİLLAH DEDİN Mİ ?


  5. #5
    Simhonss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    Simhonss isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    25 Haziran 2014
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    13
    Mesajlar 
    846
    Beğenme 
    139
    Beğenilme 
    314
    Konum
     
    Ragnarok bunu beğendi.

  6. #6
    _DarkBlue_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durum 
    _DarkBlue_ isimli Üye şimdilik offline konumundadır
    Üyelik Tarihi 
    11 Aralık 2013
    Favori Oyun  
    bSilkroad
    Konular 
    236
    Mesajlar 
    1,944
    Beğenme 
    845
    Beğenilme 
    823
    Konum
    İstanbul  

    Standart

    Bu Bir Mail'de Gelir.
    Winrarlı Bir Dosya'yı Mail Atarsında Üstüne Gelince Güvenli mi Diye Uyarı Verir. Siz Evete Tıklarsınız(Bir Nevi Uyarı Mesajı) O Tarz Bişey,

    Burada'da Lütfen Kapalı Değildi. Tıklarsanız Bulabilirsiniz Tarzında Bir Yazı Var.


    _AantiqaA_
    INeedYoul

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Giriş